Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Glat hår - i længere tid?
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 19:05

Ja, jeg er jo udstyret med nogen "fantastiske" prinsessekrøller fra naturens side, som dog for det meste er meget grimme prinsessekrøller..Så jeg har fået et glattejern i julegave.. og det er bare guds gave til mennesket!!

Men når vejret så er en smuuule fugtigt eller der er gået mere en 2 timer så begynder det sq at krølle igen!!!@!#$

Ok, kunne bare glatte det igen, men nu er det ikke tid jeg har mest af.. så, kan man få noget til at proppe i håret så det bliver VED med at være glat?

Hjælp mig inden jeg får fat i en saks eller en barbermaskine!!!

Signe og prinsessen Nellie

-

Jeg elsker dig og jeg har et problem med det.

- Bu 06/07 <33

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 19:09

Ej krøller er flotte.

- Sofie

0
0
Svar på denne tråd

Chela:
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 19:14
Nej, ikke når de er mine.. kun på gode dage hvor de er sådan proptrækker agtige, men for det mente krøller det bare grimt..

-

- Bu 06/07 <33

0
0
Svar på denne tråd

Krøller
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 19:18

Godt nok har jeg ikke hele håret fyldt med krøller, men jeg har det samme problem som dig liige så snart jeg kommer udenfor..-Det er møg træls!

Jeg ved ikke, hva man kan proppe i, som hjælper, så jeg er lige med på en lytter...

Mvh. Kariiinaen

(Uden Hest,Snøft!)

0
0
Svar på denne tråd

glat hår
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 19:19

Frisøren har sådan noget udglatte noget hun kan putte i dit hår, så det bliver permanent glattet(det går self. ud på et tidspunkt, ved ik hvor lang tid der går) men hun fortalte mig at hvis man får det gjort en gang, er det ikke en god idé at få det gjort igen. det er også dårligt for håret.

Jeg har nemlig samme problem. men hvis jeg skulle ha det der væske i skulle jeg gå til en "negerfrisør" fordi det de normale frisøre har ikke er stærkt nok(men jeg har så også MANGE krøller).

Men mit råd ( ) ville være at høre din frisør om det(hva hun synes om det) og ellers spørge hende til råds om hvordan du kan styre dine krøller, så du blir glad for den. de har jo al verdens hårkure geléer osv. så der er nok noget der passer til dit hår.

Tror der gik et halvt år før jeg fandt noget der passede perfekt, men nu er jeg altså også glad for mine krøller.

Håber du ku bruge det det blev en lidt lang smørre

Mvh. Tanja og en halv Dominique

Hvorfor er det så svært at,

stå til ansvar for

virkeligheden?

0
0
Svar på denne tråd

fdfdsfsdfs
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 19:25

Hvad gør du ved dine krøller? Altså hvordna behandler du dem efter bad? :)

For jge havde nøjagtigt samme problem med mine, jeg hadet dem som pesten, indtil jeg lærte at "bruge" dem rigtigt, proppe det rigtigt i så de bliver samlet og flotte, og nu elsker jeg mit hår :b

- Det er en dårlig idé at lave det der permentglat, for du riskere at dine krøller bliver endnu mere undelrig bag efter, og så kan du ikke gøre noget ved det.

.V Low Länder er min drømme pony V.
^ elsker den pony, mit liv, mit et og alt
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 19:34
Jamen jeg ville heller ikke have det permanentglat, bare hvis der var sådan et eller andet man kunne proppe i så glatningen kunne holde bare en halv dag..

-

- Bu 06/07 <33

0
0
Svar på denne tråd

glat hår
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 19:51

Prøv at hør din frisør, det ku godt være at hun kender noget.

Du må endelig skrive hvis du finder mirakelkuren

Men synes at du skal prøve at snakke med din frisør, om noget til krøllerne.

Jeg bruger noget Poul Mitchel(eller hvordan det staves)gelé som er rigtig godt, men kun kan fåes ved frisøren.

MEN det er meget forskelligt med hvad man kan bruge til sine krøller.

for hvis du finder noget så du kan styre dine krøller kunne du jo bare glatte det en gang imellem( f.eks til fest?) og så samtidig være glad for dine krøller. for jeg ville blive træt af at skulle glatte det hver dag.

Mvh. Tanja og en halv Dominique

Hvorfor er det så svært at,

stå til ansvar for

virkeligheden?

0
0
Svar på denne tråd

Glat hår hele dagen..
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 20:49
Du skal bruge noget "hot style" efter bad og inden du glatter håret, eller bliver spidserne ødelagte og håret tyndt.
Jeg bruger noget Loreal hot style, som der er rigtig godt, så det holder hele dagen. Tag til frisøren og spørg efter noget specielt til krøller, man glatter.

Mvh. Lea
-
Søger praktik hos berider!!
0
0
Svar på denne tråd

mauahhaha .
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 23:57
Lær at style dine krøller - krøller misunder jeg 8D . Værsgo at tage min glatte non fyldige hår - ich will krøller habe 8D .

Mvh. En anonym alkoholiker
WENDYBLADE SÆLGES! Skriv endelig.
When I was just a baby my mama told me. Son,
always be a good boy, don´t ever play with guns.

Citat- Johnny Cash
0
0
Svar på denne tråd

ertertertret
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 10:23

Syns du skulle prøve at købe dig noget hårskum, det koster 10-20 kr, brug det efter bad, når dit hår er fugtigt men ikke vådt :}

Du bliver træt af at glatte dit hår hver dag resten af dit liv :b

.V Low Länder er min drømme pony V.
^ elsker den pony, mit liv, mit et og alt
0
0
Svar på denne tråd

Glat hår
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 10:48

Hos min frisør kan man få et vidundermiddel, der holder glatteeffekten i håret hele dagen :-) Det koster godt nok også 119 kr, men det er virkelig effektivt :-D

Midlet er af mærket "Trevor Sorbie Professional" og på flasken står der: straightening, addict, protect, flatten and shine spray. Flasken er lyderød :-)

Cecilie Christensen

- snart uden Gizmo

- Man er ikke bedre end den hest man rider på.

0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 11:33

Jeg havde samme problem som dig, da jeg startede med at glatte mit hår. Der gik ikke mere end 5min. når jeg gik udenfor, og så havde jeg kæmpe prinsesse krøller IGEN.

S¨begyndte jeg at bruge hårlak, og det virkede også fint i starten, men det ødelægger dit hår endnu mere, og efterhånden synes jeg faktisk ikke lortet hjalp en skid alligevel.

Så farvede jeg mit hår, og nu holder det glattehår meget længere ;D Aner ikke hvorfor. Men længe leve hårfarve.

Men frisøren har nogle produkter som får det til at holde længere. :)

Zig-Zag

I love you. I swear that's true.

0
0
Svar på denne tråd

Krøller
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 13:16

Skal vi bytte??

Kender ikke til det problem!! Desværre

Pernille

Team Rasted

Halstedhus er efterskolen!!

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 14:17

hvis jeg kunne få glat hår ville jeg blive lykkelig Men nej, har også krøller som måske en ud af ti gange sidder nogenlunde..

jeg hader mine krøller, da de ikke er til at styre. Men er desværre nød til at leve med dem..

Så kender ligeledes problemet, alt for godt.

mvh mieke

0
0
Svar på denne tråd

iknjnvcf
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 14:52
mit hår er glat i 3 dage hvis det bliver glattet grundigt xD

+ L u l u !

♡ Jeg scorer Darth Vader ! ♡

»dillarh dallarh og lullubullu er lækre end dig :-*

Jeg er den Røde Pia

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider