|
|
| Mode!!! |
| Forfatter:  |
¤*surprise&s@ri¤* |
| Dato:  |
30-08-2002 21:07 |
|
ja MODE...
går i meget oop i hvad tøj i har på i skole eller ude hved hestene???
altså jeg selv syndes at det er lige meget ude hved hestene det går jeg ike så meget op i...!
det er mere når man skal i skole,eller ude i byen!!!
jeg vild da gerne hvade pænt tøj på men jeg går ikke helt død hvis der kommer en plet på min ´bukser eller ja at der er et lille hule eller jeg ved ikke hvad..!
det syndes jeg at der er mange der abre syndes at de kan da ikke gå i skole med de bukser eller den trøje....!
men hvad "stil" tøj går i, i???
jeg syndes at UFO busker er vildt fede jeg har også lige fået et par selv idag og de er bare så gode at danse i men hvad med jer hva går i med og hvad stil høre det ind under???
Qnuzzer Liv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Mode!!! |
Ludvig & Buller & Nino |
30-08-2002 21:16 |
|
hvad er ufo bukser? jeg nægter rent ud sagt at gå i skole, med bukser med svaj i, eller lyserøde, lilla farver. eller poptøse tøj........... *hæhæ*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Stina & Zøde Rocky og Major* |
30-08-2002 21:19 |
|
Harjza!!
I en modebutik ville man nok kalde min stil en blanding af poptøs og Hippi (well, det skulle jo frem!) Jeg går ret meget op i mode, men jeg går mere op i at jeg selv kan lide tøjet...
Ja, jeg er fuldkommen ligeglad hvad der kommer på mine bukser bare det går af i næste vask!! *Gg*
Knuz Stina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
¤*surprise&s@ri¤* |
30-08-2002 21:33 |
|
ja ik stina...!
ufo bukser er sådan nogle vildt store bukser(ja hved godt det ikke lyder særligt fedt men det er de)de er abre viudle sej at danse i...!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Cakoko |
30-08-2002 21:36 |
|
Jaaaa vis i spøre mine venner vil de sige pop dreng
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*domze* |
30-08-2002 21:36 |
|
hmmm går sQ ikk op i mit tøj! har ikk nogen "stil" sårn... det er IKKE noget jeg går op i!!!!!:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Me and B |
30-08-2002 22:43 |
|
Jeg er vild med lyse cowboybukser! Genial opfindelse, undtagen når hesten er i nærheden..... plejer at finde noget tøj jeg selv kan lide. Gerne en meget enkelt bluse/skjorte også mine cowboy bukser  Jeg er ikke så meget til nedringede trøjer ol.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Dutter(~Pikeur~) |
30-08-2002 23:08 |
|
hmm, cowboybukser.. har maaaange 
og så ellers alle mulige bluser!! hæhæ . men har sQ ikke så meget tøj!!
Men nede i stalden, har jeg da mine ridebukser på  ellers bare de busker jeg havde på iskole!! . hvilket min moar ikke er så glad for
-Dutter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Jannie&Oliver* |
30-08-2002 23:51 |
|
Jeg går selvfølgelig i modetøj hva ellers ??  Bukser med svaj ... O.S.V ...
KnuZz Maria.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
~ Super Doeley ~ |
30-08-2002 23:52 |
|
UpZz det er Maria ik Jannie det er fordi Jannie er hjemme ved mig og så er der skrevet hendeZz navn UPZz ....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
§Jannie&Bozze§ |
31-08-2002 07:47 |
|
Jeg går i det tøj jeg har, det er exit, d-xel os lignende mærker, fordi jeg ikke kan passe andet..
Jeg har heller ikke ret meget tøj..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Donia (Athos) |
31-08-2002 10:31 |
|
Jeg går ikke helt vildt ekstremt meget op i hverdags tøjet. Det er bare almindelige Only bukser, og Vero Moda bluser, og hvad man ellers kan finde i sådan nogle butikker. Jeg gider ikke at bruge 700kr på et par Diesel bukser, når man kan få to bukser til samme pris.
Men ude hos hesten. Der skal både han og jeg se godt ud. Han skal KUN have mærkevarer, og det samme med mig selv.
Det er ret vildt, for gælder det hesten bruger jeg gerne flere 100kr ekstra på at få et mærkevare. Det gør jeg bare ikke med mig selv til daglig;-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Vibeke* |
31-08-2002 10:55 |
|
Jeg går meget op i hvad jeg har på i skole (og på rideskolen for den sags skyld). Jeg vil oss gerne have at Silver ser godt ud.
Min tøjstil er helt klart Veromoda, Only og Sisters Point.
*Vibeke*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Signý |
31-08-2002 12:36 |
|
Hmm... Bare sådan nogle alm cowboybukser med svaj i..  og en eller anden trøje-ting, hæhæ...
Handler mest i B*YOUNG, Sisters Point, Vero Moda og... H&M!!! Dér er darjlig billigt; lige noget for en nærigpind som mig.
Når det gælder hypperne, er jeg ret ligeglad med, om mine ridebukser er Hööks-bukser eller Kentycky-bukser (hvem fa'n har råd til dem?!).. Meeeen, jeg køber heller ikke ridehansker til 15 kr. pr. par! Sådan mest mellem-klassen
QNUZ!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Kylle&Silas* |
31-08-2002 12:49 |
|
hmm....går MEGET op i mit tøj...r nok rimelig meget modefreak...:-P
Jeg sys UFO bukser r fede nok, meeeen d r ik lige d jeg går i...mere lyse cowboybukser & højhælede..(y)
& sorte bukser...
Har oz et par adidas sko...(y)
Når d gælder hyppen så går jeg ik op i om d r "mode" eller ej...jeg har bare ridebukser på....r sq ligeglad hva mærke de r...bare de sidder ordenligt & r gode at ride i..(y)
Men hyppen han ska sq se fin ud..:-D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Anne |
31-08-2002 13:04 |
|
Tja.. Mærketøj er jeg ligeglad med. Når bare det er pænt og behageligt at gå med. (Og så skal det passe til mig.. Jeg går feks. aldrig i trøjer hvor man kan se noget af maven, det ville ikke se så lækkert ud til min mave..  )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Dixie* |
31-08-2002 13:43 |
|
Tja, jeg går helst i noget alle andre ikke går i, men nu er det ikke altid jeg har tid til at fræse byen tynd for at finde et par helt specielle bukser! hæhæ...
Går mest bare i (vige) cowboybukser, en eller anden bluse... altså, jeg går i det jeg SELV synes er sejt, og som jeg føler mig tilpas i!
På rideskolen, jaa, der har jeg bare leggins, gummisko, en eller anden bluse og så ridebukser! hæhæ... Vil gerne undgå at se heelt kikset ud, men ser nu ikke ned på andre som ser lidt "kiksede" ud, de kan jo sagtens være søde alligevel...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
fie |
31-08-2002 17:04 |
|
Hei !
Jeg går også i cowboy bukser eller lignende 
mest tøj fra vero moda eller HogM. Går egentlig ikke så meget op i mode, jeg bruger jo alligevel mest tid i stalden, hvor man bare skal have sit dejlige ridetøj på, så jeg gider ofre flere millioner bare for ta have det rigtige tøj, så folk synes man er sej. Selvom sådan er det meget på min overgang, hvis man har noget vildt dyrt tøj, som er mærkevare, jaaaaaa så er man sej, også selvom man måske ikke har verdens badste personlighed, synes selv det er ret plat!!!!!
nå, men jeg smutter igenner 
*fie*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Anna*(og hendes ponzer) |
31-08-2002 17:37 |
|
Ja...
Jeg er en lille HIP HOPPER!!  jeg går med ufo bukser, og STORE trøjer  eller t-shirts
ude hos min ponzer er der ikke så meget (for moi) at gå op i... ridetøj er ridetøj.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Nancie |
31-08-2002 18:16 |
|
Kan godt lide cowboybukser;D
Ellers er det ret blandet.
-nancie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
¤*surprise&s@ri¤* |
31-08-2002 18:39 |
|
jeg kan også godt lide cowboy busker men ufe er4 det sejeste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Smile* |
31-08-2002 21:54 |
|
Vill nok kalde min stil blanding af poptøs og Punk...
Det er forskelleligt!! Jeg kan både lige funky farver, og farver som lyserød, sort, beige...
Sko er det poptøse sko, flade gummisko. Gerne i Nike, eller All*Star converse.
Hår, meget normalt, men nok også poptøset, eller lidt punk...  )
Meget forskelleligt.
Men med hensyn til ridning er jo nok ikke specielt modernet..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
sarah |
01-09-2002 09:02 |
|
hej!!
ved ikke rigtig hvad min stil er!!
men jeg går op i mode!!
jeg køber mest tøj i H&M (de har så dejligt billigt og fedt tøj)og only,vero moda,JC(den ligger på fisketorvet i KBH)diesel...når min mor betaler(men det er altid så pisse dyrt)
og så syntes jeg at flyging A og nørregaard styrer.......men har bare ikke råd til det!!
ja bare butikker med fedt tøj!!
til ridning syntes jeg at ridetøj er ridetøj!!
har nok mest bare ridebukder og en almindelig trøje!!
nå men farveller
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Monse |
01-09-2002 14:20 |
|
Hmm... mode - nej, dum ting at gå op i, hvis man ikke er temmelig rig ;o)
Jeg går for det meste i genbrugsbutikker... det er nu altså de skægeste ting, man kan få der!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Smile* |
01-09-2002 19:17 |
|
Går meget op i mode
ESLKER TØJ. men emst Only, Vero Moda..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Sis |
02-09-2002 09:09 |
|
Mode = mig!
Jeg render rundt i cat-suit, jakkesæt (altså med nederdel, har faktisk også et med bukser... ret sejt)
Skjorter...
Kører også "bonde" stilen.... Altså sådan noget det lille hus på prærien....
Ynglingssko: Snøre støvler med stilethæle... De er for seje!
Ridetøj: Har aldrig syntes at nogen ser godt ud i ridetøj.... For pokker det ligner jo gamacher!
Men fik faktisk afvide den anden dag: Rune: "Hvor er det rart at have en til at se godt, mens man skoer"
Mig: "Ja, jeg ved det godt, gør mit bedste selv om det er svært i ridetøj.... Rune: "Overhovedet ik, du er lige så dejlig som altid.... Okey dine sko er måske ik lige sagen" (træsko) mig: "så må jeg jo tage læderridestøvler på...." Rune: UHa uha nu bliverdu jo ligefrem kinky!!
Hæ-hæ så det kan altså lade sig gøre!
Knus Sisse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|