|
|
| Krydstrense fra Hööks - erfaringer ? |
| Forfatter:  |
Sandra (Beauty Star) |
| Dato:  |
27-12-2006 01:35 |
|
Hej ænder (; Ville lige høre hvad jeres erfaring er om denne trense fra hööks, og hvad I egentlig synes om den:  Jeg overvejer meget stærkt at købe den til Tøsen imorgen, da jeg tror hun ville være rigtig fin med den  Hvad siger I ? Lige et billede af min skønhed (: 
- Sandra Skøtt Med sprinter ponyen, Bakkegårdens Beauty Star. I simply just love my horse <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mhmhmhm |
Lillefie |
27-12-2006 01:38 |
|
Tror den vil klæde hende godt.
Mange Hilsner . Ann-Sofie -Jeg bruger aldrig bidsel, sagde han køligt. Det er en unødvendig grusomhed. [Phantom Of The Opera]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tihifniiiz :x |
|
|
ja, jeg har jo sagt min mening om den - skide flot. tror den vil passe rigtig godt til tøsen 
Dillarh Dallarh Jeg er Darth Vader  Status: Gudens gud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eghrtfgbrefdwrg |
Kirstine :b |
27-12-2006 02:02 |
|
har engang selv ville købe den (; fik det aldrig gjort :b men tror den ville være rigtigt pæn til hende :b
©muvh;© JOACHIM & KIRSTINE - Plettede heste, er det bedste :'D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
den tror jeg vil være super flot til din pony...
Carina. Mango-Min elskede DV'er. Nu military vinder. Surprise- Min smukke ponyblanding.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgjbdfgjabgajb |
|
|
Tror det ville være rigtig pænt til hende. Selvom alle trenser i Hööks er utrolig billige holder de rigtig godt! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Jeg har den til min.. Super trense rigtig god kvalli.. Tro os den vil klæde din hyp.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Tror også at den vil være rigtig sej til din pony 
Mvh. Kariiinaen (Uden Hest,Snøft!)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
Rozita & Hennie |
27-12-2006 11:38 |
|
Tror lige som de andre også at den ville være rigtig flot til hende
Hilsen Hennie Rozita,Silver <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| trense. |
|
|
Tror den vil passe rigtig godt til hende! Jeg har også lige fået min ønske dressur trense til ponyen fra hooks, den er rigtig lækker, så jeg har kun gode erfaringer med trenser fra hooks, for det er ikke første gang jeg har købt der (:
Nynne Med Sasha The one and only <3333
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trense. |
|
|
Den vil klæ hende 100% - Hööks' trenser er rigtig gode kan jeg sige! 
. Med venlig hilsen - Line uden Jumtpimes Nikita. . Gipsy - Manjana - Daya.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
[Daim] |
27-12-2006 12:29 |
|
Jeg har lige fået den i brun i julegave den virker super lækker og blød
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
27-12-2006 15:40 |
|
Ja hööks trenser ér virkelig gode, har selv et par stykker derinde fra  Jeg fik købt trensen i dag, så der kommer muligvis billeder i aften af hende med den på (:
- Sandra Skøtt Med sprinter ponyen, Bakkegårdens Beauty Star. I simply just love my horse <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krussemadulle |
|
|
ja som de andre ,, den vil klæde hende 
+ L u l u ! ♡ Jeg scorer Darth Vader ! ♡ » Be Yourself, Your Mother is not working here. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
den er rigtig flot! dog har jeg aldrig købt en trense hos dem, men syntes de er meget lang tid om at levere varerne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rendsborggaard er på banen! |
|
|
Jeg tror også den vil klæde rigtig godt. Jeg har selv den samme trense, og selvom den er rigtig lækker, er der også en del dårlige ting ved den, synes jeg:( Næsebåndet er meget stort, og de der dimser til at proppe remmene ned i ( ja lyder mærkeligt, men ved ikke helt hvordan jeg ellers skal forklare der ) de er ligesom alt for små, så remmene slet ikke er til at få ned i! Hvilket virkelig er træls!
Rendsborggaards´Oliver & Jonas, Vindegårdens Shinning Safir & Bøgedals Corynia TEAM CJOS www.team-rendsborggaard.dk RENDSBORGGAARDHESTEPENSION-PARADIS FOR HESTE
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Jeg synes den er grim - der er alt for meget tingeltangel på efter min smag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| bum bum |
|
|
EN jeg kender har den. den er rigtig flot:D
"Nadia og springponyen Silver sock" Nu også med Penny Lane
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
Theis |
27-12-2006 19:39 |
|
Jeg tror den ville klæde hende 
Mvh. Theis  ~ Travheste Rocks!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Grissen |
|
|
Jeg står selv og vil købe den i morgen  Jeg har en anden trydstrense fra Hööks som er rigtig god.. Og endnu en som er brugt noget mere. De holder godt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lmadflkjzsæod |
|
|
En af mine veninder her den, og hun siger den er rigtig god!
Mvh. Milla og Lærkelundens Tor Stolt dressurrytter, og rytter til verdens skønneste fjordhest! "MAN SKAL ALDRIG FEJLBEDØMME FJORDHESTE! DE KAN MERE END MAN TROR!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| !!! |
|
|
Jeg havde sådan en til Touch. Det er en rigtig fin trense, men jeg må give Rendsborggaard ret i de ting, hun siger om den. Jeg vil tro, at den vil passe godt til Beauty 
*Flicka* Do you have sweet dreams? I have! Cause I have the bedst and sweetest dream doll Dun Dream Doll
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|