|
|
| Tøj ;D! |
|
|
Hej alle jhn'er ! Vi (en veninde og jeg) gik og tænkte på hvad for noget tøj har dú på i dag? Jeg selv har en grøn nørregaard, en dolce gabbana top, Tiger of Sweden bukser, bjørn borg hotpants, bælte og sorte læder støvler. Jeg regner med at frederikke selv svarer i indlæget . hirhir. (veninden) Nu kommer du ind i billedet, hvad for noget tøj har du på i dag? Hellere end gerne billeder.  Mvh. Bianca og Frederikke . PS. det er ikke fordi vi sidder og stener  her er 'vores' / mit x) Frederikke:  Mig (Bianca x))  hirhir x)
ღ Bianca nu med Dressurmulen Maestro ღ
† ღ Fando savnet for altid! *07.06.1994 - †11.11.2006 ღ †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blaaa |
|
|
Sorte ridebukser, en småk lyseblå trøje og Grisling sokker 
Mvh. Camilla ~ I elsker mig! <'3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
hvad har du givet for din nørdgaard?
. Med venlig hilsen - Line uden Jumtpimes Nikita. . Gipsy - Manjana - Daya.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Felula |
| Forfatter:  |
Avana |
| Dato:  |
26-12-2006 21:57 |
|
Har i det samme på? Kikset  Jeg har sort understøj fra h&m, træningbukser (de der madonna <3 h&m ) i lilla, og en gammel t-shirt! Og prikkede sokker  Jeg har bare været hjemme hele dagen så det er okay!
KH. Avana - Elvis is dead so live with it! Anden på coke <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hirhir |
|
|
ja helt præcist det samme x) nej noget magen til hinanden  - og ja det var jo med vilje for sjov, til det her indlæg  Jeg har givet 200 kr. for den (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ksjfbkafbsf |
Nanna uden Sebastian |
26-12-2006 21:59 |
|
hmmm killah jeans (ikk de der main sorte, nogle andre nogle), en sort top med et stribet, farvet bånd, og sort AMERIKANSK hættetrøje med hvide striber på ærmerne. frækt <3 næh
Hilsen Nanna (pt med Monroe Hedegård) Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sofadyret <3 |
*Caroline* Med Zerinius |
26-12-2006 22:02 |
|
Jeg har: Skisokker Et par Killah bukser En stripet Nørregaard Et LV bælte Et Burberry halstørklæde Og en Raulph Lauren trøje på xD
- Caroline ©Med Sofadyret Zerinius©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LOLOLO |
Matildetoesen |
26-12-2006 22:11 |
|
Et par sorte Esprit-bukser Og så en kort, grå kjole med masser af diamanter, tegninger og graffiti på som jeg har købt i SPpanien.
Hilsen knap så lille mig! Lillesøster tager sig af at motionere trækkerne. Så tager jeg mig af at få hestene løbet flade. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
» TeamFM |
26-12-2006 22:14 |
|
Har sort/hvid partisaner tørklæde på, hvid only trøje, mørke killahbukser + et friis og co. bælte. Min fætter havde meget sjov med at kalde mig hippie, pga. tørklædet xD pænt sjovt. Er skam også blevet kaldt pusher idag xD Haha. 
.. skrev mia svane jeg har alt, og jeg mangler intet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvad ??? |
|
|
er det ikke en Nørdgaard på strøget? var inde i deres butik, bare en TOP kostede 499 ,-???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hirhri |
|
|
jo, det er nørgaard på strøget, men bluserne er nemlig billigere end alt det andet, fordi det er dem som har været der længst 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
tja faktisk alt jeg har på nu bortset fra mine sokker og mit halstørklæde er fra USA, nærmere betegnet californien, pudsigt nok egentlig  grå Levis jeans bordeux tank top fra amrerican eagle grå trøje fra american eagle og undertøjet (uden nærmere detaljer) fra victorias secrets  og så sorte sokker og et partisaner halstørklæde som her: (er dog ikke fra i dag men fra ferien i usa i sommers )  ^^ foran de the painted ladies (mener jeg vist de blev kaldt)
Don't imitate, innovate ! "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" ت MSN - juliemanden@ofir.dk ت
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| AEEEH... |
|
|
ah okay, synes os nok! var i kbh sidste tirsdag så skulle derind og se. desværre kunne je ikke få øje på nogle + at den LV nøglerem jeg skulle ha haft også var udsolgt, damn... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuhu |
|
|
brune ridebusker, støvgrøn nørgaard,brun kardigan 
+ L u l u ! ♡ Jeg scorer Darth Vader ! ♡ » Be Yourself, Your Mother is not working here. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rtyjikoljhgtr |
Kirstine :b |
26-12-2006 22:28 |
|
jeg har: et par diesel bukser på :b papfars pige top wesc hættetrøje pasistaner halstørklæde stribede strømper (;
©muvh;© JOACHIM & KIRSTINE - Plettede heste, er det bedste :'D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Ligenu nattøj fra H&M bestående af velourbukser og en tshirt, tidligere SP jeans, rød Nørgaard, D&G g-streng, Looney Tunes bh og grimme sokker 
Dejligste ♥ ♥ ♥ ♥ Med DSP'en Fanta & Welsh Cob'en Låddenhøjs Django ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tihifniiiz :x |
|
|
lige pt er det; dieselbukser grå only top lilla wesc hætte trøje undertøj fra misstriumph - har lige været ude at drikke =D om ca 10 min blir det; hotpans fra USA t-shirt fra kina sovesovesovesove =D
Dillarh Dallarh Jeg er Darth Vader  Status: Gudens gud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
har sorte bukser fra veromoda på, gul/hvid stribet sparkz trøje, med gul/rød/orange miss sixty trøje udenpå. Halskæde, ring og hårbøjle med sløjfe 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tryrtyrtyr |
HGlarsen |
27-12-2006 00:23 |
|
Jeg har D&G top, Sparkz hængerøvs bukser , en lyn-lås bluse fra missy - by bullrot wear.
Pernille H. G. Larsen - Moonhaze Silver Spiral , Kastan - nu uden Yabadoo . - Team AND & TEAM JENSEN -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
+ jeg har et bælte fra friis&company på =D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
27-12-2006 00:27 |
|
Mørke Killah jeans Hvide strømper Nuser undertøj xD Only top The nightmare before christmas trøje
- Sandra Skøtt Med sprinter ponyen, Bakkegårdens Beauty Star. I simply just love my horse <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
ja, det da skrækkeligt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tøøj!!! |
|
|
nattøj.. og sutsko. blondemormor og tigerdyr strømper
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! Lisa Ekdahl flyg vilda fågal flyg vilda fågal, flyg du som kan hade jag dina vinger, då flög jeg väg och försvann
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billede siger mere end ord... |
Theis |
27-12-2006 00:41 |
|
 Hvid skjorte, sort t-shirt indenunder, sorte cowboybukser, et sort læderbælte med en guldhest i, som dog ikke kan ses på billedet 
Mvh. Theis  ~ Travheste Rocks!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| saxdcfret6 |
Kirstine :b |
27-12-2006 00:50 |
|
lige nu har jeg bare miss60 busker, levis top og killah bluse på og intet bælte, hehe. ^Cecilia&gold n silver.
©muvh;© JOACHIM & KIRSTINE - Plettede heste, er det bedste :'D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Hmm.. to forskellige strømper (mit varemærke) Nattøj (har haft det på hele dagen) Gråmeleret papfars pige trøje Tørklæde fra Ugoza
Signe og prinsessen Nellie - Jeg elsker dig og jeg har et problem med det. - Bu 06/07 <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Rød My Chemical Romance tshirt Nuser natbukser Og undertøj fra H&M xxD
Kamilla. MCR.MCR.MCR.MCR.MCR.MCR.MCR.MCR. I miss you, i miss you so far Kejser :'/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
øh.. morgenkåbe lige nu <3
men skal snart hjem til en af mine venner, og så tager jeg nok sorte cowboy bukser på, sort ill nino trøje, hjemmestrikkede sokker, og en sort iron maiden t-shirt på. og self. et partisaner tørklæde.. og eftersom det lilla er til vask må det blive det hvide i dag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
*Mtvfreak ? |
27-12-2006 12:13 |
|
jeg har Bh og hotpants på lige nu . ja ligger i min seng.. i går havde jeg: sorte acne grå nørregard leopardtop fra pieces.. guldhalskæde fået af min momse..
Laura, Hej venner! #) Hvis græsset er grønt på den anden side, så skynd dig derover XD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nattøj |
*Team LFL* |
27-12-2006 13:30 |
|
Nattøj da jeg er lidt syg..8(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ::Overskrift::.. |
VictoriaM |
27-12-2006 14:36 |
|
Nattøj... Hvor købes de der Parkistaner tørklæder (på jylland)
Victoria Det er sjovt at tage Fjordheste seriøst. Nu med Damask Halsnæs Første hjemmeavlede føl Højbjerg´s Bright Star solgt til Irland som avlshingst...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sadsdasd |
|
|
resteröds stribet top, killahbukser, bikbok trøje og sorte strømper. og mit undertøj er hvidt fra volcom
- Josefine Jeg er en taber med et vinderblik, biatchhh.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tcyotyott |
Domze |
27-12-2006 16:04 |
|
sorte miss sixty, sort fred perry t shirt, og puma sokker kan ikke huske mit undertøj :hm
-Helene Hold on to the memory! It's all you've got.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krussemaudlle |
|
|
en brunternet kjole,, en støvgrøn nørgaard,, tørgrønne benvarmere og sorte kinasko hvis jeg skal ud 
+ L u l u ! ♡ Jeg scorer Darth Vader ! ♡ » Be Yourself, Your Mother is not working here. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahahahahaha |
Wahlfisken |
27-12-2006 17:15 |
|
Jeg er nøgen... er jeg i hvert faldt til hverdag, og har hue på så jeg ikk kommer til at fryse.. Ej pjat!  Lige nu har jeg bare et par tilfældige cowboy bukser på, en trøje noget.. og bare tæer 
MVH Hippie-hesten - gør livet til en fest rid islandsk hest! - Hvis en skizofren skyder sig selv, dør partneren så os?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mit tøj :P |
|
|
Jeg har en hvid Nørgaard trøje , sort-hvidt partisaner tørklæde , sorte Diesel bukser , hvidt bælte (hvor der står B**CH med diamanter , selvf. ægte ) . Det var vist det . Når nej , og mine Dolce & Gabbana trusser . Krina-4000 Husk , 2 tynde lag mascara et kønnere end 1 tykt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rfrefreg |
Vildrose |
27-12-2006 17:33 |
|
sorte skistrømpebukserting, rød+sort stripet nørregaard, partisaner, hvide sokker og hvidt undertøj hvist nok bare slappe af tøj
Vildrose Godt tub'ååååår!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hummm |
|
|
byoug jeans, sort d&g top + d&g trusser der passer til, d&g bælte - ægte yea, store runde sølv øreringe, en diamant ved siden af, spinning ringe und so weiter bla bla bla og så sokker also
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lælælælælæl |
|
|
Har "slappeaftøj" på lige nu :b Burberry tørklæde Hvid g-star trøje Grå everlast Puma sokker & björn borg ;]
.V Low Länder er min drømme pony V. ^ elsker den pony, mit liv, mit et og alt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billede . |
|
|
Har kun et billede på mobilen , og kan ikk ligge det ind . Hehe . Men hvis der er nogle der meget gerne vil se , kan jeg da sende det som MMS , så er der måske et klogt hoved der kan ligge det ind for mig . Heh . Krina-4000 Husk , 2 tynde lag mascara er kønnere end 1 tykt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okay jeg har... |
|
|
jeans fra USA.. trøje fra mango.. og top indenunder-..
VIGTIGT: HED FØR Sofie (Moonlight <3) HEDDER NU Mums
Sofie Nu uden Mulen Moonlight <'3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Patricia: |
|
|
Ej , ikk ægte , bar gas . Heh . Men ville gerne ha hvis de var ægte . Krina-4000 Husk , 2 tynde lag mascara er kønnere end 1 tykt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Godt spørgsmål... Aner ikke hvad mærke mine cowboybukser er, men sådan nogle har jeg på. To par sokker, de yderste er nogle såkaldte "hyggesokker" Undertøj... En sjov T-shirt jeg ikke husker mærket på, men den er tricky. Og T-SHIRT  Og et tørklæde, of course... Et ret gammelt og gennemgnavet et... Hmm, gad vide hvor mange huller der er :L
Vegetacha & Buller El Hor ^**^ Oo (..) - If you want the rainbow you gotta put up with the rain. --Unknown.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mit tøj ... |
|
|
Mørkeblå only jeans, gul only top og en g-star skjorte udover. Og udover det har jeg en lyseblå Kyra K trøje.
Mvh. Lea -Søger praktik hos berider!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| på billederne. |
» Frederikke & Mirla |
27-12-2006 20:51 |
|
Ja, jeg er så Frederikke (o: På billederne (igår) havde jeg en grøn nørregaard, d&g top, sorte Miss 60 bukser, Bjørn borg hotpants , friis og co. øreringe.. tja , det var det? når ja, og mine sorte støvler  Tidligere i dag havde jeg stadig mine Miss 60 bukser, min D&G top, mine Bjørn Borg, Mine støvler og så havde jeg er en rød t-shirt i mærket noise.. øh? Nu har jeg 'slappe af tøjet' på, som består af Militær farvet everlast bukser, Killah babe t-shirt og Bjørn Borg hotpants. ;D billede fra i går blev jo lagt ind, og ja, ved godt jeg er ild rød i hovedet. Men det har jeg en tendens til.. 
mange hilsner fra Frederikke & Mirla
© Frederikke med Mirla ponyen © - uden Lock - uden Dina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
28-12-2006 00:04 |
|
 Billede fra i dag hvor jeg er meget u-pyntet ;P Cardigan fra bennton, stribet nørgaard og sorte stramme cowboy bukser (:
And I'll try to like horses And I'll try to like horses . Don't you just love goodbyes? Kode123 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 'åiøuolpjky |
nimbusolivia |
28-12-2006 09:02 |
|
miss60 bukser , diesel top . D&G Bælte , & LV halskæde , chanel undertøj , killah jakke . tror det var det ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
In this very moment er jeg iført et par jeans - mener mærket hedder Checkers... God discount!  En blå skiundertrøje, og så en t-shirt udenover  No socks (How very dare I!? )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxx |
Tine KK |
28-12-2006 13:45 |
|
Jeg har en hvid G-står hætte trøje på , og en hvis top inden under Og så har jeg et burberry halstørklæde , og nogle sorte Miss 60 jeans . & Anders and størmper :D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123455 |
JosefineS |
28-12-2006 13:53 |
|
har stadig nattoej paa  h&m roede nat bukser paa, med snoopy paa roeven h&m strippede underbukser troejen er fra skolen (vi designede hver en, og der blev saa valgt en til sidst, og saa kunne folk koebe den)
Josefine - Sukema aka Flæske! © Røde heste Er de bedste Dem kan ingen tæske Vel lille flæske ?? 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
BananBrød |
28-12-2006 18:51 |
|
har bare slappe af tøj på:
puma bukser partisaner tørklæde (sort og armygrønt) t-shirt sportsstrømper ;b
+DITTE I'm not an actor, I'm not a star And I don't even have my own car
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| njdfbnjfgbjfhjfghj |
Dkz Hulehøj ö |
28-12-2006 22:30 |
|
Miss sixty bukser, (mørke) Saint tropez bluse, (blå stripet med hvide prikker) kingsland sokker, (sorte) alm. grå sokker,
- Zelina Hulehøj© Barnet med D.A.M.P., Hah' Osz kaldt Lakridskiksz, B2, Kylling & Filmstjerne. <%3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| khgbkhgikvh |
|
|
Grønne, blomstrede Hello Kitty strømper Sorte Kappa træningsbukser Gammel trøje fra bik bok, den der "more than just a pretty face" Er herre grim i dag  Line: Alle de der nørgaard koster 200 :b hehe.. Hvem spurgte om Partisaner i Jylland? Man kan købe dem i en lille butik i Århus der hedder Fatme 
Venlig hilsen Julie xxx Chili 1993 - 2006. I'll never forget you :'/ ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Krussedullemad |
|
|
En Jackpot trøje med rose, mørke cowboy bukser, Hallo Kitty undertøj (BH og Trusser) og skrigene orange sokker 
Pernille Samantha, Blue Eye og Putte 4-ever
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfghjklæø |
|
|
cowboy bukser ( miss sexty ) Sort og lilla strippet nøregaard utrolig ''smukke'' sokker
Catrine & Zasha ox 1401 <'3 ^Et Team der Funker^ Hvis det ikke er kærlighed? - Hvad er så kærlighed?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tøj today |
|
|
jeg har miss sixty bukser, seler med hvide prikker, gul only top,only vest, hat ogt støvler fra vagabond
~Tari~ Simba My Soulmate ~Karla - jov tak det' mig~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|