Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hvor er i barnlige!
Forfatter: 
Dato:  30-08-2002 12:17
I er altså lidt for barnlige i flipper fuldstændigt ud, hvis der er nogen der skriver et indlæg et forkert sted! 8-) SLAP DOG AF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
har i ikke noget liv, udover nettet?
Og nej jeg gør ik det her for at skabe en konflikt, selvom nogen tror det!

Og til jer moderatorer:
jeg tisser ikke i bukserne, hvis i truer8-)
Jeg har et liv udover det her!

Jeg sys bare det er latterligt at de flipper hver gang, man skal jo skrive et eller andet, her er ved at blive R Ø V kedeligt!

-Malle
0
0
Svar på denne tråd

Re: Hvor er i barnlige!
Forfatter: 
Dato:  30-08-2002 12:31
Malle: ja, det har du ret i!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-08-2002 13:02
Vi er sådan fordi vi er blevet bedt om at spare på indlægene! Der bliver postet alt for mange indlæg herindefra og det er med til at gøre hastigheden både her og på det store heste-net langsommere.

Men kan godt følge dig lidt, men når det er blevet sagt en gang, burde det jo ikke være nødvendigt mere, vel? :-)

*Vibeke*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-08-2002 13:08
Tak.....

-du skriver det jo til alle....
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-08-2002 13:11
kan godt give dig ret i det. det er irriterende når 15 forskellige skal skælde ud, i stedet for den første der svarer bare kan gøre det
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-08-2002 13:24
Ta` selv at slape af, jeg har da ikke skrevet noget:-(
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-08-2002 13:27
L&B&N: Er delvis enig. Det er nok ikke så rart, at få en masse skæld ud, men på den anden side, så har man jo selv startet indlæget, og så må man da være forberedt på, at det er en debat, & hvis man ikke kan tåle, at andre folk er uenige, så må man da lade være med at skrive det.

- Fnuller!
0
0
Svar på denne tråd

jamen malle dog!.
Forfatter: 
Dato:  30-08-2002 13:54
Jeg tor at du nu er ude på at lave noget igen stop med ald det der malle. tænk lige på dig selv og flippe ud hmmm.
0
0
Svar på denne tråd

Re: jamen malle dog!.
Forfatter: 
Dato:  30-08-2002 14:11
jeg gider ikke engang svare dig Thomas, du er aå latterlig!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-08-2002 14:14
Malle, det er da det du gør nu?!

- Fnuller!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-08-2002 14:17
Ja det kan godt være! men jeg er altså ikke ude på en konflikt!

Hvorfor skal vi dog spare på indlæggene? Hvor herre bevares siger jeg bare! :-(
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-08-2002 14:24
Malle, jeg ved det faktisk ikke helt.. Men kan forestille mig, at der er en god grund! Og hvorfor gøre modstand, du kan ikke lave om på det og folk får et dårligt indtryk af din måde, at sige tingene på (jeg gør i hvert fald)..

- Fnuller!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-08-2002 14:44
Ærlig talt så synes jeg dín overskrift er komplet latterlig, Malle!
Du skriver at vi ALLE SAMMEN er barnlige. Og at vi ALLE SAMMEN flipper ud hvis der er NOGEN der ikke sparer på indlæggene. Lad dog vær´ med at generalisere sådan og give os ALLE SAMMEN skylden for at flippe ud og blive sure!
Og hvis DU synes her er røvkedeligt at være - så find et andet sted at være!
Hvor svært kan det være?!?

Stine

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-08-2002 14:53
Malle - Forresten, hvem er det egentlig der er barnlig her?

- Fnuller!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-08-2002 15:35
Jeg er SQ enig med Malle !!! så er jeg lige glad hvad i andre siger !!! For det er noget andet hvis indlæggene var penge så kunne jeg godt forstå hvis man skulle "spare" ....
Maria_Doeley
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-08-2002 15:39
hmm...gider ik blande mig her!!8-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-08-2002 17:30
Jeg syntes ikke at du kan sige "hvor er I barnlige" for det første er det jo ikke ALLE der er sådan, og for det andet lyder det altså som om du siger at alle er barnlig undtagen dig! Det var bare min opfattelse, men ellers er jeg enig med dig!

-Anso!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-08-2002 17:31
hmmm, Som Vibike skrev, det gør at det vil tage længere tid at åbne siderne!

og helt ærligt, grunden til at der er nogen der bliver sure, er nok fordi at man er lidt træt af at sige det så mange gange!!
nårh der nu oven i købet er lavet et forum til: privat beskeder - Hp reklamer og alt det der, SÅ brug det.! altså helt ærligt, ville I ikke også selv blive lidt mungne over at skulle sige de samme ting mange gange???
det ville jeg ihvertfald.!

Og jeg kan selv huske at de sagde at vi IKKE skulle lave så mange inlæg.
også blev det andet forum lavet - så de ting der ikke skulle være her, kom der hen! ... så altså hvis man vil være her, så kan man da som det mindste bruge de forum'er til de ting de er til.. men hvis man nu ikke lige vidste det eller andet, så gør det vel ikke noget at man kommer til at poste det forkert.!

bare min mening.!

og det med >>har i ikke noget liv ud over nettet<< jooo det har man da! - helt sikkert.

Oooog jeg kan godt forstå dig i, hvis der kommer 10 svare hvor der står :
OPSLAGSTAVLEN! - så er det jo nok med at der er en der skriver det! det kan jeg godt føgle dig i!!

Men er nu heller ikke så meget til din overskrift!
og du vil ikke skabe konflikt. det kan jeg da godt se hvad du mener med, men det hjælper så heller ikke at råbe op om at man er barnlige, istedet for bare at sige det stille f.eks. >>jeg er træt af at der bliver skældt så meget ud hvis man poster et inlæg forkert<< istedet for at sige >>I er altså lidt for barnlige i flipper fuldstændigt ud, hvis der er nogen der skriver et indlæg et forkert sted<<

Kan du godt selv se det???

knus Dutter;-D
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-08-2002 18:01
Lalalalala, nej hvor er her hyggeligt. :-P

-Anne
0
0
Svar på denne tråd

nu stopper det!
Forfatter: 
Dato:  30-08-2002 18:02
helt ærligt drop det nu , vi er her for at snakke om vores heste and stuff like that... kraft edme ik for at skændes!
-og det da os vildt åndsvagt at de eneste inlæg på er om hvordan vi skændes....
så det slutter her!!!
0
0
Svar på denne tråd

Re: nu stopper det!
Forfatter: 
Dato:  30-08-2002 19:03
Helt enig med Malle!!!! Det er SÅ barnligt!!!!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-08-2002 19:24
Siva, barnligt? Hm.. Så vidt jeg husker, har du også skrevet, at det hørte til andre steder, et PAR gange?
Who er de barnlige her?

- Fnuller!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-08-2002 19:25
Hejza!!

Ak ja, hvad kunne man forvente? Jeg siger det bare... hallo, for at komme her er der nogle regler lige som i feks. en skole, en butik eller et rigtig godt eksempel en rideskole. Du kan ikke bare gøre hvad du vil sådan er det bare. HVis det ikke var sådan,så ville alle hakke på hinanden og poste 100000000000000 af indlæg om chat...

Knuz Stina
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-08-2002 19:33
Jeg er Sq også enig med Malle&Nolle!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-08-2002 20:23
>>Siva, barnligt? Hm.. Så vidt jeg husker, har du også skrevet, at det hørte til andre steder, et PAR gange?
Who er de barnlige her?<<
Jeg forstår ikke en lort af hvad du siger!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-08-2002 22:23
JEG ER ENIGE MED MIN BEDSTE NET VENZE NEMLIG MALLE!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-08-2002 22:29
Malle, du er ærligtalt MÆRKELIG! Du starter SELV på et eller andet piss, nu!

Hvad er dit problem...????????????????????????????
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-08-2002 22:31
Søde Lucky, for mig lyder det som om, at du kun er enig med Malle, fordi I er bedste venner? Eller hva'?

Silva, jeg skrev, at jeg bestemt også mener, at du har skrevet nogen gange, at sådan nogle indlæg ikke hørte til.

- Fnuller!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  31-08-2002 07:25
Hmmm. Altså der behøves jo ikke at der er 15 der skælder ud, en er nok.. !!
0
0
Svar på denne tråd

Re: STOP DET!
Forfatter: 
Dato:  31-08-2002 13:30
Fnuller: nej, jeg synes også det er træls at der er flere der skælder en ud i stedet for bare 1 .......?

Fnuller jeg vil ikke være uvenner med nogen så jeg gider ikke diskutere det mere i orden?

Men jeg gir altså Malle ret alligevel!

Kan du ikke godt se hvis du kom til at skrive et helt nyt indlæg med det samme som indlægget nedenunder at så var der 20 der skrev at du kunne have skrevet det i det andet indlæg det er nok hvis det bare er 1 der skriver det!

ej det her gider jeg sQ ikke nu stopper vi OKAY??

Jeg håber det bliver bedre med tiden!

Knuzer Cathrine
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  31-08-2002 17:42
Hmmmmm, ved ikke helt hvad jeg skal sige til alt det her.. synes det var et ret provokerende indlæg, og du ved jo også at der ville ville blive en diskution ud af det her! Kan godt forstå at mange synes din overskrift er ret provokerende, synes jeg også selv. Det lyder som om du vil hæve dig over alle os andre og vise at vi er meget små i forhold til dig !! Også det du siger med at du har et liv udover det her: ja det vi andre da også, i allerhøjeste grad, men HNJ er også en del af vores liv, for det er et sted hvor man går ind og møder sine venner, og diskuterer vores fælles interresse, de små hypzer. Så istedet for at hidse dig sådan op, og spille så hellig så kom dog med noget relevant, som der er mening i, og som ikke er så anklagene over for os allesammen, for du siger jo faktisk at vi allesammen er barnlige!!
Tænk lidt over hvad du skriver, istedet for bare at slynge det ene smarte ord ud efter det andet, for at være sej!
-fie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  31-08-2002 19:37
Æhh... tror bare jeg blander mig udenom denne "samtale"...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  31-08-2002 22:04
Det jeg bliver sur over at der lige så tydeligt står skrevet overnover: HUSK: PRIVATBESKEDER TIL OPSLAGSTAVLEN!

Og vi har skrevet 100000 gange at reklamer osv. Høre til på opslagstavlen, men hvis folk bliver ved, er der sgu et eller andet galdt!!!!
Prøv læige at bruge hjernen...

og lad være med at dobbeltmoralske.

Med hensyn tiul her er kedeligt er jeres egen skyld, i kan bare skrive noget interessant...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider