|
|
| Ultimativ julegave til far og mor! |
|
|
Står i den lidt lortede situation at jeg ikke har købt julegaver endnu, da pony var syg i går, så jeg har brugt hele i går og i dag hos den... Min mor og far ønsker sig ikke noget... så hvad skal man købe? Også gerne ideér til lillebrødre på 10 og 6. Den ældste er ret tøjfikseret, men det må ikke være for dyrt. 
- Cikorie Kiss me goodbye, kiss me out of your eye.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Havergrød med mælk ? |
| Forfatter:  |
*Marianne* |
| Dato:  |
22-12-2006 16:55 |
|
Du kan købe nogle lystager aktig noget  (ikke fordi jeg gjorde det fordi jeg ikke kun find noget - total grimme  ) eller noget tøj  Til dime brødere kan du købe tøj, eller sådan et eller andet  Eller et computer spil 
•° Lyder det fra:............... ...................................Marianne °• Hvis vi tager broen, hvad gør man så ? ©©©©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Knægten på 10 kan du sikkert finde et fedt bælte til  Den yngste kan du vel finde en racerbil til?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jksdkgjbds |
Nanna uden Sebastian |
22-12-2006 16:56 |
|
min far får en bog og min mor får en bordskåner hun har ønsket sig  lad for guds skyld være med at købe noget du VED der alligevel ikke bliver brugt -_-
Hilsen Nanna (pt med Monroe Hedegård) Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Well... |
Theis |
22-12-2006 16:57 |
|
Tænkte ligesom Duke også på et bælte til den ældste bror  Den yngste, et eller andet legetøj... Spil... Noget... Forældrene er svær at svare på, vi ved jo ikke hvad de interessere sig for xD Det ideale for min far er altid noget værktøj... Og for min mor, noget til køkkenet eller en god bog. Du kan også altid købe en rigtig smuk blomst 
Mvh. Theis  ~ Travheste Rocks!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Hehe ja... gider ikke købe et bælte, han vil alligevel kun gå med det han har. Mine forældre interesserer sig ikke for en skid Ender sikkert også med at købe lysestager eller skåle eller noget. Hehe tak for svarene, gerne flere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gregvwefewaf |
Kirstine :b |
22-12-2006 17:04 |
|
køb parfumr og bøger 
©muvh;© JOACHIM & KIRSTINE - Plettede heste, er det bedste :'D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Til min lillebror på 12 købte jeg et par seler til 50kr. fra H&M
"Hygge hejsa!" -citat fra: Nissernes ø XD <3 Line & Tatoo'drengen, altid på vej mod nye mål... <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Ja... smart  Min lillebror gider helt sikkert ikke gå med seler. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ccc |
Sawa |
22-12-2006 17:47 |
|
Krus hvor der står 'Mor' og 'Far' 
Mvh. Sarah -Sikkerhedsfreaken med ridehjelm...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stteeen |
Latoya |
22-12-2006 18:06 |
|
Lav et askebæger af ler, den holder altid. Ellers kan du altid tegne en tegning til dem, det bliver de også glade for. Ellers ku du lave en boks af træ og putte blade(fra træer) i, så kunne du også lave en pose af stof og putte sten i den. Julegaver som HELT sikkert, glæder hele familien:D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Latoya: WOW, dine ideer svarer også sådan ca. til mit budget <333 Hehe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sadsadsad |
|
|
har købt sådan nogle skrub-cremer til min mor som hun har ønsket sig lææænge. Og to cder til min bror og min far får ikke julegave da jeg ikke ser ham og han ikke VIL tage imod en gave tss :]
- Josefine Jeg er en taber med et vinderblik, biatchhh.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Smart ide |
|
|
Hjemme hos min far er vi jo en frygtelig masse børn, vi har så slået os sammen om at få en fotograf til at tage et "sødt" billede af os alle sammen. Det får de voksne så  Billig julegave når de 200kr skal deles mellem børn, men det er nok lidt sent at få det gjort nu ..
Hilsen Katja & Nimble Guy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tradionelt |
MeMaRa |
23-12-2006 00:48 |
|
Jaa... jeg har taget den nemme løsning Mor- skål Far- bog Brødre(22) (21) uderbukser med sjov skrift... Haha så er alle flade af grin  Hehe... Men , held og lykke!
Jeg tror ikke på et liv efter døden men, nyder det jeg har fået før:-D
Hilsen Mette & Greta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hidhfoghdgd |
MonicaP |
23-12-2006 20:08 |
|
har købt en næseklipper til min far. haha. han ønsker sig ikke noget. så får han da bare såan en!! og min mor får sådan en vægt til køkkenet 
Monica Pedersen ღ Med Egely's Prins Abdullah ღ TEAM JENSEN
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|