davs JH´Ænder
(før i læser det her skal i lige vide, at jeg er 12 og min x er 1 ældre end mig)
ja, godt her for 2 uger siden blev jeg spurgt af én dreng fra min klasse, og jeg takkede nej fordi jeg havde en kæreste som jeg var rigtig glad for !! min kæreste fandt så ud af at en anden havde sprugt mig, så han blev rigtig sur/jaloux og ville ikke have at jeg var sammen med den anden !! 1 uge efter fik jeg af vide at han skulle sove sammen med nogle af hans pige/drengevenner og at 2 af de her tøser bare var SÅ vilde med ham... jeg tænker så ja ja, bare lad dem sove sammen for han er jo min!! så kom vi til weekenden og til lørdagen, hvor at jeg slog op med ham !! her om mandagen slår han så op med mig (man kan da ikke slå op, når den anden har slået op ???) og så her for et par dage siden gik han og bagtalte mig og sagde at jeg var rigtig klam !! det ville jeg selvf. ikke finde mig i, så jeg skrev en sms, hvor jeg spurgte ham om hvad han havde gang i ?? for jeg blev da ret ked af det, da han gik rundt og bagtalte mig... og det resulterede i at den spade sendte en sms til mig hvor der stod, at jeg var en klam l*der og at jeg bare kunne rende ham... desuden skrev han at han havde fået en anden, så jeg skulle faktisk bare lade ham være !!
jeg blev vildt ked af det, men var det forkert af mig at jeg skrev til ham at skulle lade være med at bagtale mig ??
- bare et lidt rodet og forvirret indlæg her fra mig af !!