|
|
| Dressurchampionatet 2006 |
|
|
Nu er året snart ved at være omme, og det betyder samtidig, at vi snart skal have fundet en championatsvinder i hver kategori. Derfor er SIDSTE CHANCE for at sende resultater til mig: 31. december 2006 kl. 23.59.59 * Resultater, jeg modtager efter dette tidspunkt vil ikke blive talt med! * Har du nogle resultater fra 2006, jeg ikke har modtaget endnu, eller er du ny på JHN? * Så udfyld venligst dette skema og send det i en privat besked til mig. Resultater lagt i denne tråd vil ikke blive medregnet. * Dit navn: Hesten/ponyens navn: Hest/ponykat.: Klasse: Placering: Stævnetype: * Dine resultater gælder kun, hvis du har fået en sløjfe med hjem fra stævnet. Med stævnetype menes der, om det er et klubstævne (D), distriktsstævne (C), landsstævne (B) eller internationalt stævne (A). * Spørgsmål omkring championatet bedes I stille i denne tråd, så alle kan få glæde af det  * Har du lyst til at stå for championatet næste år? Så send mig en besked, så vil jeg gerne sætte dig ind i de "regler", jeg har beregnet point fra i år 
JHN's CHAMPIONATSLISTE i dressur 2006 Send resultater til mig 4 charmerende hingsteføl/plage sælges for avler Alle efter Capo og registreret i GHH - se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spørgsmål |
|
|
Kom lige til at tænke på noget, er der egentlig præmier til vinderne ? 
Hilsen Katja & Nimble Guy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Katja: Nej, det er der desværre ikke - ud over æren at blive kåret som vinder af JHN's dressurchampionat 2006 i den pågældende kategori. Det i sig selv giver jo også ret til at prale i signaturen 
JHN's CHAMPIONATSLISTE i dressur 2006 Send resultater til mig 4 charmerende hingsteføl/plage sælges for avler Alle efter Capo og registreret i GHH - se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
men. hvad hvis man ikke kan huske om man har sendt resultaterne før? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Så tjekker jeg det  Du har sendt mig flg. resultater: LB1 - 3. plads LB3 - 1. plads LB1 - 1. plads LB2 - 2. plads Alle 4 til klubstævner.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| fjekwlgejk |
| Forfatter:  |
Louise (Mister Malthe) <3 |
| Dato:  |
22-12-2006 15:22 |
|
Heej! Jeg kan ikke huske hvor meget jeg har sendt dig :s Kan du sige mig hva det sidste resultat jeg har sendt dig er ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heetevvv |
|
|
Heej.. jeg kan ikke helt huske om jeg har sendt mine seneste resultater? vil du ikke være sød at tjek da jeg har taget ret mange rosetter hjem her på det sidste..  GLÆDELIG JUL OG GODT NYT (H)ÅR
M.V.H Katrine >>E-Line Af Hvarre<< ~Evigt Kærlighed! Til døden skiller os ad..~ EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG! *~Alle der siger man ikke kan købe lykke, har glemt alt om heste~*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Katrine: De sidste to jeg har fået, var to 1. pladser i LC3 til D-stævner. Louise: En 3. plads i LA4 til et C-stævne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Jeg vil lige oplyse jer om, at nu er alle tre ponykategorier repræsenteret - sejt redet alle sammen! Hos 1'er-ponyerne er der blevet startet fra Rideprøve 1 til klubstævner og helt op til PRM til landsstævner og PRT til et internationalt stævne. Vel at mærke med placering  2'erne er også godt med, fra LE til klubstævne til LA1 (C-stævne) og LA2 (D-stævne). Hos hestene har der også været travlt, der er redet fra Rideprøve 2 (D-stævne) til MB3 (Landsstævne). Og de starter jeg får resultater fra, er jo "kun" dem, hvor ekvipagerne har høstet sløjfer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Jeg rykker lige op...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ytytytktuyt |
|
|
okay.. det passer også meget godt.. 
M.V.H Katrine >>E-Line Af Hvarre<< ~Evigt Kærlighed! Til døden skiller os ad..~ EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG! *~Alle der siger man ikke kan købe lykke, har glemt alt om heste~*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Jannie: Jo, det har du. Hvor er Bonnie egentligt kommet hjem? (hvis du da vil/må 'offentligtgøre' det  )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Helena - super .. Hun er kommet op til Line Sørensen, der vandt DM på Ponygårdens Mikkel i 2004 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej... |
musen9 |
25-12-2006 10:33 |
|
Jasmin Meister Larsen Ræveskiftets Liberty Kat. III LC2 1. plads LC3 3. plads D-stævne 
Små men rå - så bare pas på!:) III'ere er de bedste!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Jannie: Lækkert! Så får vi dem vel snart at se på banerne?  Musen9: Læs, hvad der står i det aller øverste indlæg, jeg skrev. Dine resultater bliver ikke talt med!
I ønskes alle en rigtig glædelig jul samt et godt og lykkebringende nytår  JHN's CHAMPIONATSLISTE i dressur 2006 Send resultater til mig - Sidste chance er d. 31. december 2006
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
UlrikkeB |
25-12-2006 18:36 |
|
Hejsa! Kan du sige hvad jeg har indsendt for min søster og jeg? anne Ulrikke Bak og Benedikte Søs Bak
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Ulrikke: 2. plads i LB2 og LA1 til C-stævne Benedikte: 2. og 4. plads i LA1 til C-stævne
I ønskes alle en rigtig glædelig jul samt et godt og lykkebringende nytår  JHN's CHAMPIONATSLISTE i dressur 2006 Send resultater til mig - Sidste chance er d. 31. december 2006
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
UlrikkeB |
25-12-2006 23:22 |
|
Ej, så er der en masse du ikke har modtaget! Jeg skriver dem lige til dig en af de nærmeste dage!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Forresten, er der slet ingen, der har lyst til at stå for championatet næste år?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| A-stævner/internationale stævner |
|
|
Man er nok nødt til at skelne mellem A-stævner, som jo er elite stævner under rideforbundet og internationale stævner der betegnes CSI/CDI og sværhedsgraden angives så af stjerne. for ponyer hedder de dog CSIP/CDIP
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Line: Ja, det havde jeg også tænkt på, men der har "kun" været én placering til et stævne over B-plan i 2006 (SEJT redet!!!). Havde der været flere, der havde redet på A-plan og CDI-plan, var der kommet ændringer - har nemlig tænkt på det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggdfgdgd |
Pernille Bak |
27-12-2006 10:46 |
|
Team Pip (Helena): Jeg vil gerne stå for Championatslisten, dressur 2007.. ?
- Pernille - ¤ 100 % dressur rytter! ¤ Cathila <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Helena : de har allerede været afsted en gang, og skal op at besøge hende i dag, og med dem til stævne imorgen, så det bliver vildt spændenede 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Rykker lige op. Og en VIGTIG besked til alle, der tænker på at ride stævner næste år: * JHN's DRESSURCHAMPIONAT 2007 * vil blive "styret" af Pernille Bak. * Mere information følger senere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|