|
|
| Nye billeder af min "magre" hoppe ; D |
|
|
Heej Alle Glade HN´er Ja har fået taget lidt billeder af Tai Tazini OX 3124, og i kan tro hun er blevet stor, hun skal have følle omkring d. 14. Februar.. Men i skal da lige se hvor bred hun er : )                  Når enden er go, er alting godt : D   Håber da der er nogen som har lyst til at smække en kommentar herind : ) Fortsat god aften, og i ønskes alle en God Jul 
Heidi Elkjær ~ © ~ ~ Man bliver aldrig træt af Arabere ~
Klik Her, og se vores dejlige Araberheste ! ~ Hjemmesiden er blevet lavet om ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
| Forfatter:  |
Sandra (Beauty Star) |
| Dato:  |
18-12-2006 22:11 |
|
Nej hvor er hun dog dejlig  Og utrolig bred :b Held og lykke med den lille ny (:
- Sandra & Beauty Star Himlen har tabt sin smukkeste stjerne - lige ned i armene på mig Beauty Star <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålålålå |
|
|
Hun er da godt nok *HOST* tynd  Ej, hun har da fået en fin rund mave  Glæder mig til at se billeder af den lille ny 
Dillarh Dallarh Jeg er Darth Vader  Status: Gudens gud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øæsadj |
|
|
Føj hvor er hun tynd  He he Held og lykke med føllet
Hilsen Katja & Nimble Guy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mange tak for kommentarerne.. |
|
|
Er helt enig.. Må hellere sætte foderet ekstra højt op.. hihi.. Mange tak, ja det blir utrolig spændende med følle, det er hendes første følle..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fiddo |
|
|
Ja, du er simpelthen nødt til at sætte hende laaangt op i foder - Du sulter den jo 
Dillarh Dallarh Jeg er Darth Vader  Status: Gudens gud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Ej, altså! Det er jo dyremishandling ö! Hun er jo sygt tynd .. Ej, xD.. Hun er virkelig.. Rund ! Kom sådan til at grine a' det første billede xD  Men hvor er hun dog smuk 
Nina Are you a Mexican or a Mexican't?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Felula |
Avana |
19-12-2006 07:48 |
|
Hun er rigtig flot! Men @!#$ hvor er hun blevet rund 
KH. Avana - Elvis is dead so live with it! Kahlua <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 'overskrift' |
Anne xD |
19-12-2006 10:44 |
|
Smuk hesti og, ehm... pænt rund?  Glæder mig til billeder af følle. 
تMvh.ت Anne xD
- Just me. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejehjk |
|
|
hvor hun søøøød 
- Julie Salomonsen Chemin De Royal & Durango 14 <3 * Team JENSEN *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
Miss Chanel |
19-12-2006 13:30 |
|
hvor er den fed  ej sød hest - herre køn . 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wooow |
|
|
WAUW hvor er hun Smuk,lækker,dejlig  men ja hold da helt op hun er blevet bred  held og lykke med Føllet når det kommer .. 
Nanna.©
-Roser kan visne. Sneen kan tø. Men min kærlighed til heste, Vil aldrig dø.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hbjfvgbv |
nadia(silver1222) |
19-12-2006 16:46 |
|
heij .,., havde ikk lige læst dit indlæg ordentligt heeh .,. så var ved at falde død om .,. troede også hesten snart ville gøre det af fedme hehe.,.,men da jeg læste det igennem kune jeg jo godt forstå det hehe.,.,., men hvor er den fin og... ja som de andre siger ... kugle rund.,., men tillykke med dn ny følle når den kommer .,.,.
M.V.H Nadia Har ikk glemt djigh mille oh vil aldrig gøre det... elskaar dejlige og meget lille kempes og elskar os miin nye part donski.,.,. ♥ vejen der ikk starter i hjertet ender blindt♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Hvor ser hun fiin ud!! Der serret godt ud, når man lige ser sådan en flot rød hest og så SVUM kommer der en rund mave ud Haha!! Men dejlig ser hun ud - bare liige sæt den lidt op i foder *HOST* - eller not!! Er helt vild med farven, hva er hun for en race?? - Held og lykke med fællet når det kommer, husk billeder!! 
Sisse & Musse <3 Go' Jul til alle 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nårrhhh |
|
|
Hvor er hun dejlig Glæder mig også til jeg skal have føl! - Eller rettere sagt når min pony skal!! 
MVH. Carina med Omira - Vild med haflinger-racen? Så kig her!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bommelum |
Sisse pigen |
19-12-2006 18:19 |
|
Ej ved du nu lige hvad, du er jo en dyremishandler, kan du så LIGE få den fodret op, man kan jo se ribbene på hende  Ej hun er utrolig rund og flot,  Hun minder mig om min islænder da hun var i fol, hun var altså bare lidt tykkere  Held og lykke med hende, og når følle kommer har du bare med at sætte nogen billeder ind  Sisse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ghohjklhjl |
|
|
Nuuurh en erotisk buttet hoppe..;) Hun er da dejlig.. 
Venligst Charlotte Ejer af den gule skønherlige fantastiskhed Frej Strødam.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wauw mange indlæg.. |
|
|
Hvor er det dejligt at læse jeres indlæg, mange tak : ) Hun er en ren OX Araber med stamtavle, hun skal have omkring 14. februar, så der er lige to måneder mere.. var også ret sikker på i var forstående herinde, man kan jo tælle ribbenene.. hihi... Lige et billede jeg har redigeret for nogle år siden:  Tjaeh, det er vel ikke meget ved siden af.. hihi...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gdsdbhfr |
Fytte |
19-12-2006 21:18 |
|
Jaa.. det er da godt nok en "slank" hest.. heh.. Men smuk,,
crk. Christiansfeld ride klub!! Møllen styrer.. Åhh Malco! Du min indtil du bliver solgt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Fiddo: Haha Fedt billede .. Haha, kunne godt ligne at hun havde taget sådan en automatisk pust op ting (til luftmadresser og balloner) i munden, så hun blev sådan der xD.. For hendes hovede er jo normal størelse xD. Men ret sjovt redigeret billede 
Nina Are you a Mexican or a Mexican't?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sgsgsgd |
|
|
Hvor er hun dog charmerende, og sød med den tykker mave. NUTTET  Held og lykke med den lille følle bølle :b
_ Line . || Evt. Med Viola & Dixi. «3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hihi.. |
|
|
Mange tak.. Ja hun er virkelig dejlig <3 Glæder mig helt vildt til følle kommer.. Og i dlipper nok ikke fra at se en masse billeder.. hihi.. HEeh,... ja, hun ligner godt nok en ballonting.. heeh.. mon huns snart begynder at svæve.. hihi..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Synes da lige... |
|
|
... at i skal se faren til følle: 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wooouw |
|
|
Det føl må sgu veje en del  held og lykke med follingen, flot hoppe og flot far - føllet kan kun blive kønt.
MVH. POLLE - AMANDA KARLSEN
ENGHØJSPONYCLUB. i love that. i love that. i love that. i love that - skal i sommerferien. 31&32. see ya? (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxx |
Tine KK |
21-12-2006 20:24 |
|
Glæder mig til at se når føllet kommer ´
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Iih.. hvor er det dejligt med positive s |
|
|
svar.. Ja, tror i hvert fald føllet om ikke andet kan bruges til ridebrug, da begge forældre har go krop, gode ben, dejlige bevægelser--- Bliv endelig ved med at kommentere, kan ikke lade være med at smile når jeg læser jeres indlæg..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|