Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hvem er det der klager herinde??
Forfatter: 
Dato:  10-10-2001 09:53
½-ØJSA ALLE SAMMEN!!!!!!!!!!
Hvem er det der klager herinde over at nogle( inkl. mig!!) skriver private breve!!!!!!!!1
Det har man vel lov til...håber i forstår!!!!!
Knuzzer mig...*BUSTER-LINE* ;-):-):-( (y) (i) (n)
0
0
Svar på denne tråd

Re: Hvem er det der klager herinde??
Forfatter: 
Dato:  10-10-2001 12:35
HejSa........ Buster-line
Jeg er helt enig med dig....... Hvis der f.eks. står Til *BUSTER-LINE* så kan "andre" jo bare lade være med at kigge ikke!!!!!!
:-) :-(.................
Qnuser *DELLEKAJ*

Vi ses i aften ikk´........:-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-10-2001 14:02
Skriv mails til hinanden hvis i vil snakke privat, dette er et offentligt forum til debatter, ikke til privatsnak
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-10-2001 14:31
Det er ikke for at være sur, men det er lidt irriterende at der er en masse indlæg som hedder Til ........ eller kig her .......
Og så i indlægget står der!!
Hej ........
skal du yd og ride på .......... idag?
Hvor for var du der ikke i går?
Jeg skal ud og ride på ...... idag, skal vi mødes på ...... kl .....?
Mvh ...........

De er lidt irritrende, enten så chat eller mail, de der indlæg fylder!! :-(

Mvh *Joze*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-10-2001 14:40
Enig med Jose, i er bare så irriterende, og hvis i ikke kan overholde vores nye "regl" må vi have fat i nogle fra HNJ!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-10-2001 15:19
Jeg syntes osse det er lidt ring at vi ikke må skrive til ....... eller Kig her.....
Hvis der nu var en pige på 10 eller ligne der ikke måtte få en mail for sin mor... Hvad skulle hun så gøre hvis hun kende en her inde. Og bare for et vide hvem har lavet den regl? To personer eller hvad?

**TILLE** der er lidt sur.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-10-2001 17:18
Jeg er enig men *Joze* og *Smile* det er lidt irterrene at de inlæg til....... kig her!........ skal være der det snupper nemlig pladsen til andre "vigtige" inlæg.
Jeg er heller ikke sur jeg siger bare min menning!
KH. Fanta :) B) :P (y) (n)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-10-2001 17:22
Det har alle undtagen *TILLE* *DELLE-KAJ* OG *ZIPPEN*

DET KAN SIMPELTHEN IKKE VAR RIGTIGT!
I er meget egoistiske i det her! Jeg er absolut ikke i diskussions humør i dag... Så jeg synes ikke i skal sige for meget, for så flipper jeg ud!

Desuden er jeg bare så træt af at være her, at jeg overvejer snart at skride!
Mange er jeg er virkelige irriterende, især lige nu!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-10-2001 19:19
Jeg giver dig helt ret Smile :-P

DELLEKAJ skrev "Hvis der f.eks. står Til *BUSTER-LINE* så kan "andre" jo bare lade være med at kigge ikke!!!!!!"
Det er jo så "dejligt" at få at vide at man bare kan lade være med at kigge, men der hjælper jo ikke på at I rykker vores andre indlæg ned, så ingen ser dem.

Tille : Hvis du nu ikke måtte få en mail adresse for din mor, så kunne du bare (som du nok allerede er) oprette dig som bruger på HN der kan man sende PRIVATE beskeder til hinanden. Det blev lavet, så folk ikke skrev private beskeder på hyggesnakken.

Men jeg tror nu, at dem som skriver private beskeder herinde allesammen har en mail, så det skulle jo ikke være noget problem for jer !!!!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-10-2001 19:24
MÅ JEG SIGE NOGET??

mig og simse har altså oz gjort altså det skamda ikk bare gå uden om oz vel??
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-10-2001 20:48
jëg synes at dette er hyggeforum for alle.viss dere bare vil snakke med en person er jeg enig med mange andre at dere kan bruke chatten og mail
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-10-2001 21:41
Nemlig! I er nedstemt... DROP DET!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-10-2001 09:18
Uuh, synes der kommer nogle hårde sandheder frem i lyset. Allesammen... prøv nu at slappe lidt af.

Hvis man bare kunne skrive en besked på forummet hver gang man skulle kontakte hinanden, så ville det jo være rent kaos. Det er det man har email til.

Jeg ser tit, at folk skriver herinde hvis deres e-mail er brudt ned - det synes jeg i og for sig er ok, for det sker jo ikke ligefrem hver dag.

Så prøv i det mindste at begrænse jer en smule... det er rigtigt, det fylder og det er forvirrende/irriterende når man kommer ind på forummet og der er fyldt op med beskeder, som slet ikke holder nogen interesse for os andre.

Peace here and there,

-+-KNA. Innocent Sithling.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-10-2001 10:45
Ja, nu er det fra mig igen;-) :-) :-( (Y) (N) (I) :P B)
Hvad så små kloge hoveder (specielt DIG Smile!!!), hvad gør man hvis man ikke har en e-mail??????????
Det har jeg nemlig ikke, så jeg mener at det er okay at skrive private breve herinde....okay, er det til at fatte eller hva´!!!
Jeg syntes bestemt ikk vi er NEDSTEMT endnu, og jeg skriver private breve når det passer mig!!!!!!!!!
Og det samme mener Tille,*Dellekaj*, *ZIPPEN*,Nana og Topper...så det må da mere være jer der er nedstemt!!!!!!!!!!;-):-)
Så galt kan det vel heller ikke være hvis jeg skriver:

"½-øjsa Smukke Tilde..kig her!!!"

I kan jo for hundredesyttende gang bare LADE VÆRE MED AT LÆSE DET...ikk´
Håber i forstår..og hvis jeg lige må sige noget så skriver jeg altså også NOGLE GANGE breve til ALLE, men i svarer jo alligevel aldrig på dem så det kan vel være lige meget...det er nemlig kun Smukke Tille, Seje Delle..., Zippe-lippe og nana der svarer på hvad JEG skriver!!!!
Er i utilfredse med hvad jeg har skrevet( Ja, du er jo nok Smile!!) så skriv tilbage så vi kan få snakket om det!!!
Hilsen, mig som er lidt sur og træt af at være herinde for tiden...*BUSTER-LINE*;-):-) :-( :P B)
P.s. Jeg har set nogle der har skrevet at `vores irriterende private breve´ rykker deres breve væk...så kan i jo netop bare gå ind i ældre indlæg, og finde jeres brev der ikk´!!!!!!!!;-):-):-(
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-10-2001 11:12
OPRET EN E-MAIL F.EKS EN HOTMAIL, DET KAN DA IKKE VÆRE SÅ SVÆRT, OG I KENDER HINANDEN GODT LYDER DET TIL, SÅ SNAK I SKOLEN ELLER TELEFONEN, HESTENETTET ER IKKE EN MAIL SERVICE
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-10-2001 11:39
Gå herind: hotmail.com eller ofir.dk og få jer en mail adresse. :) HNJ er ikke til private beskeder, hvis det er svært at forstå for jer så tag det op med dem som laver det i stedet for.

-+-KNA. Innocent Sithling.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-10-2001 13:11
HELT ÆRLIGT!!!

Hvor mange har lavet den regl - den eer ivertfald blevet lavet "bag om ryggen" på os andre, end lige de fem eller hvor mange det nu er, der har lavet den regl.
Jeg syntes der, ikke at man kan forlange/regne med, at andre ikke må/vil kigge under et indlæg f.eks. til *BUSTER-LINE*.
Desuden, så blev jeg virkelig overrasket over, at den der regl med, at man ikke måtte skrive indlæg til hinanden!
MEn ja, jeg HADER også de indlæg der f.eks. står i:
Jeg glæder mig til jeg skal over til dig.
Hvor f.eks. to der kender hinanden skriverd et til hinanden! ring til hinanden! jeg skriver kun private indlæg, hvis det er til en eller anden jeg ikke e-mailer med, eller hvis f.eks. at Marie er herinde samtidigt med, at jeg også er herinde, og jeg vil spørge om vi skal chatte, så er det jo ikke sikkert, at hun tjekker sin e-mail! Ellers syntes jeg at det er ret åndssvagt at skrive indlæg!
OG SPECIELT MED, AT JEG OG *HESTE-IDA* ENGANG BLEV KALDT SPADSERE, FORDI AT VI BLANDEDE OS I ET "PRIVAT" INDLÆG, HER PÅ HNJ! BLEV RIGTIG SUR!!!
Men jeg blev faktisk også ret sur, der jeg læste at der var ngoel der havde lavetd den regl, der bliver omtalt i dette emne/indlæg/tråd.
Jeg syntes ikke at man kan have et regelsæt til et sted på nettet! men *BUSTER-LINE* -få dig en e-mail!!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-10-2001 13:11
HELT ÆRLIGT!!!

Hvor mange har lavet den regl - den eer ivertfald blevet lavet "bag om ryggen" på os andre, end lige de fem eller hvor mange det nu er, der har lavet den regl.
Jeg syntes der, ikke at man kan forlange/regne med, at andre ikke må/vil kigge under et indlæg f.eks. til *BUSTER-LINE*.
Desuden, så blev jeg virkelig overrasket over, at den der regl med, at man ikke måtte skrive indlæg til hinanden!
MEn ja, jeg HADER også de indlæg der f.eks. står i:
Jeg glæder mig til jeg skal over til dig.
Hvor f.eks. to der kender hinanden skriverd et til hinanden! ring til hinanden! jeg skriver kun private indlæg, hvis det er til en eller anden jeg ikke e-mailer med, eller hvis f.eks. at Marie er herinde samtidigt med, at jeg også er herinde, og jeg vil spørge om vi skal chatte, så er det jo ikke sikkert, at hun tjekker sin e-mail! Ellers syntes jeg at det er ret åndssvagt at skrive indlæg!
OG SPECIELT MED, AT JEG OG *HESTE-IDA* ENGANG BLEV KALDT SPADSERE, FORDI AT VI BLANDEDE OS I ET "PRIVAT" INDLÆG, HER PÅ HNJ! BLEV RIGTIG SUR!!!
Men jeg blev faktisk også ret sur, der jeg læste at der var ngoel der havde lavetd den regl, der bliver omtalt i dette emne/indlæg/tråd.
Jeg syntes ikke at man kan have et regelsæt til et sted på nettet! men *BUSTER-LINE* -få dig en e-mail!!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-10-2001 13:24
Jeg bestemmer HELT SELV om jeg går ind og læser folks "private" beskeder til hinanden! Bare der ikke er en regel, eller folk gør det hver gang!

Til *BUSTER-LINE*
-DU kan gå ind og skrive til en person over et af DINE/JERES gamle indlæg. For hvis du mener, at man bare kan gå ind under ældre indlæg! -Ville du gøre det hver gang???
OPRET DIG EN E-MAIL!!!!
-Brug dine forældres eller noget andet! -Opret en på skolen hvis du ikke må hjemme! ARRRGGGG!!!! Undskyld - jeg er bare blevet ENORMT sur! I forlanger at andre ikke skal kigge og skrive kommentarer til jeres "private" indlæg!
(Oztereje er ved at anstrenge sig for ikke at smide sin mobil telefon ind i radiatoren af vrede!!!)
Syntes at I forlanger at alle bare skal se under ældre indlæg, for at I kan komme til at skrive jeres private beskeder, et offentligt forum, som andre ikke må læse!
-SNAK SAMMEN I SKOLEN (hvis i går på skole sammen) eller RING til HINANDEN!!!
Jeg syntes at det er helt OK hvis man skriver et indlæg til en eller anden en sjælend gang imellem!
F.eks. bryder jeg mig faktisk ikke om, hvis en eller anden, sender mig en e-mail, hvis det kunne stå herinde, og jeg ikke mailer med personen!!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-10-2001 13:33

Hej allesammen!!!

jeg har skevet at jeg nok skal prøve at huske det til en anden gang!!!
Men hvorfor er det kun os i klager over!! Prøv at gå ud til oversigten og så kig!!! Der er mange der skriver private breve!!! Men det er åbentbart kun os der skal have skylden!!! For dårligt!! det er åbenbart kun nogle der ikke må skrive private breve!!!!
:-):-)(y)(n)(i)

Kærlig hilzen *ZIPPEN* som nok skal prøve at huske det!!!!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-10-2001 14:13
JEG ER IKKE SUR, MEN:
BusterLine, hvor mange tror du der kigger fter et nyt indlæg under ældre indlæg?? ?:-(
Knuzer *Joze*---Den glade:-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-10-2001 14:50
Hej Oztereje!!!

Jeg har aldrig klaget over at nogle gik ind under mine "private indlæg"!!!!

Selvfølgelig må man gerne det!!! Det er jo et offentligt forum!!!
Man må da både gerne læse dem og svare på dem!!!

kærlig hilzen *ZIPPEN*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-10-2001 14:53
OKAY, NU INGEN RASERI MED AT SMIDE SIN MOBI IND I RADIATOREN....vel.....ELLER OKAY DET MÅ I DA SELV OM MEN DET ER DA SPILD AF PENGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-(:-(
HVORFOR ER ALLE LIGE PLUDSELIG SÅ LEDE IMOD MIG..............JEG HAR SKREVET NOGET LIDT LEDT PGA. AT JEG OGSÅ HAR VÆRET MEGE-SUR OVER DET DER FOREGÅR HERINDE!!!!!!!!!!!!!!!1
ER DET TIL AT FORSTÅ.....JEG LOVER AT JEG IKKE SKRIVER SÅ MANGE PRIVATE BREVE SOM JEG HAR GJORT, MEN JEG HOLDER ALTSÅ IKKE HELT OP...........hvis det da er i orden!!!!!!!!!!!!
Hilsen *BUSTER-LINE*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-10-2001 16:10
BUSTER-LINE Det er da okay! Jeg er bare helt tilfreds med dig. Og gider du at være sød at lade være med at skrive MED STORT??
Ingen provikation!
Bare et eksempel...

Oztereje: REND OG HOP!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-10-2001 16:56
Jeg mener IKKE selv at jeg har skrevet nogle
private inlæg, men hvis jeg har, eller vis jeg gør.
Vil jeg meget gerne have af vide hvis det er noget i kan blive lidt sure over, som jeg skriver.
i steden for at blive trot på af alle andre.
Bare være lidt venlig i skræften, hvis man kan sige det!

sådan kunne man også gøre det.
Også dem der skriver, meget kunne lade hver med,
at skrive så meget som de nu gør, bare sætte en dæmper på
deres skriveri.

jeg syntes det er fint nok at man skriver man
skal bare ikke skrive for meget!!!

Når men håber ikke jeg har skrevet noget vrøvl.

Gode og søde rare knuz til alle

Truska.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-10-2001 17:14
Jeg prøver også at holde lav profil, men dete r svært....
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-10-2001 17:34
Godt sagt Truska... Smile, hvad med at hidse dig liiidt ned, luv, og snakke pænt til Rejen? Det er da slet ikke dig, at være så kortluntet? :)

Og I andre... e-mails er en hamrende bedre måde at skrive sammen på, end et forum. Det er godt nok lidt langsommere, men langt mere privat - og praktisk. ;)

Reje.. regelsæt? Det er der ingen der har lavet. Jeg tror lidt det bliver regnet som en selvfølge nowadays. At man har en e-mail og bruger den. Fejlagtigt måske, men... *shrug*

-+-KNA. Innocent Sithling With Attitude.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-10-2001 18:32
KNA- Jeg ved det... Men det er bare som om de hele tiden laver angreb mod mig, og det kan jeg ikke lide!
Jeg har sagt det var pisse provokerende, og bad dem alle først lade være.
Men det er de for egoistiske til at respeketerre, og så må jeg jo bare skælde dem ud!

For jeg er virkelig tosset, og gider nok ikke snart at komme her mere......
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-10-2001 19:02
*Smile*, det er fordi du ser lidt dobbelt moralsk på det hele.

-*Zippen*, jeg syntes også, at det er sådan det skal være, med at man ikke brokker sig, når nogle læser og svarer på private indlæg til andre! :)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-10-2001 19:04
*Smile*, det er fordi du ser lidt dobbelt moralsk på det hele.

-*Zippen*, jeg syntes også, at det er sådan det skal være, med at man ikke brokker sig, når nogle læser og svarer på private indlæg til andre! :)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-10-2001 19:37
Send, send... Hva'???

Nå, undksyld var ikke for at provokkere...
Hvad er dobbelt moralsk???
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-10-2001 19:41
KNA - jeg syntes bare lissom, at der er blevet lavet nogle regler, som man ikke er blevet enige om, man har diskuteret det, og nogle tager det for regler!
Jeg syntes slet ikke, at man skal have nogen som helst regler!
Bare alle gør sit bedste, for at lade være med at f.eks. skrive for mange private indlæg som det er i den her diskussion!

*BUSTER-LINE*: hi hi...ej...jeg har før begået vold mod min mobil! Tæskede den ind i mit sofabord, fordi jeg blev sur! -Den kunne ikke sige en lyd det næste lange stykke tid! -så sad jeg en aften i min seng og slog lidt på dne og sådan noget, så virkede den igen! (Hvor er jeg bare god! :P )
-Ellers....jeg har skam også tabt den hundrede vis af gange, når jeg har galoperet, og jeg har redet i mine overalls, også er den faldet ud af lommen! -Det har den gjordt mange gange - også når jeg har lallet rundt ved vejen, med Polly, er den også faldet ud af lommen...så det har medført, at dne til tider ikke vil vibrere, sige en lyd, og der er kommet lange ridser i mit display, og der er gået temlig mange ridser i den, og få revner!
Min bedste venindes og min mobil padser godt sammen! ;)
Hendes er fyldt med flag, og der står: MARIA! hen over hele fotrsiden...den er meget "smuk"! :P Så er der min, som jeg har beskrevet! Vil købe en ny når jeg får penge...to mobiler er der også rimeligt...

ÅHHH nu er jeg blevet stukket af en lille dum grim Mygaza (myg) som flyver rundt oppe på mit værelse! (jeg har fået nyt værelse, og internet på min egen computer! :) Værelset har endda udsigt...til det have bord...hvor min hudn altid ligger og sover på når den er ude! ?:)

MumZe fra Oztereje.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-10-2001 19:47
Forresten har ingen her inde "klaget" over det, vi har bare ligeså stille spurgt om I ikke ville holde op med at skrive private beskeder herinde.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-10-2001 20:28
NEMLIG!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider