|
|
| JHN Forum:/ ? |
| Forfatter:  |
Hestetøsen. |
| Dato:  |
15-12-2006 08:00 |
|
Jeg synes det er så r*v kedeligt herinde på jhn. Der sker aldig noget, der er ingen der kommenter ens debatter ordenligt!Andre end mig ? Godt så, så skulle det ikke undre nogen, at der ikke er nogen der kommentere denne debat.tssk;s Josephine & hendes heste<3
Jeg er stærk modstander af dyremishandlere! Orbitt & Blackie, jeg elsker jer <3 - Josephine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Ja, sådan et indlæg her hjælper nok ikke ligefrem på stemningen  Hvis du vil gøre JHN mere interessant, hvorfor bidrager du så ikke selv til det?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krussemadulle |
|
|
som duke  og , er du sikker på du er den eneste der kan finde ud af at kommentere ordentligt ? hvordan gør man det ordentligt ? altså altså . du ski lidt selvglad sorry men det lyder sådan 
+ L u l u ! Jeg scorer Darth Vader ! » Be Yourself, Your Mother is not working here. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej,,, |
|
|
Ja der er ret stille herinde. Men forhåbelig kommer der lidt mere gang i den til juleferien . Syntes heller ikk rigtig folk debatere så meget herinde mere, men bliv ved at prøve at finde noget at debatere om.. Måske kommer der pludselig et emne der vil blive debateret meget om 
Hilsen Jose & Raffe <3 En Rigtig Hest Er En Dansk Sports Pony Ligesom Min  En "Lille" Hest Med Et Stort Hjerte <3 Og Med Selvtilliden Iorden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
|
|
Jeg har ikke set en eneste kommentar jeg dig Hestetøsen, som er ordenligt  Hvad med at lave en debat selv?
Mvh. Camilla ~ I elsker mig! <'3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Som Duke. Hvis du vil have debatter - så lav dem. Tag intiativ.
Vegetacha & Buller El Hor ^**^ Oo (..) - If you want the rainbow you gotta put up with the rain. --Unknown.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kedeligt? |
|
|
Hvis der bliver lavet en god debat, så bliver den også debatteret! Og hvis du synes her er kedeligt, hvorfor er du her så overhovedet? Så forstår jeg ikke, at du gider splde din tid herinde?  Jeg kan nu godt lide at være her, men desværre har jeg haft en meget travl periode det sidste stykke tid, så det er desværre blevet forsømt noget. :/ Men regner med at være tilbage fra juleferien starter.  Og det med, at der aldrig sker noget herinde. Hm.. Efter hvad jeg kan se, så har du selv kun skrevet 28 indlæg de sidste 30 dage, så du har vidst ikke noget at brokke dig over. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalalalala dumt |
Muzze |
15-12-2006 14:15 |
|
SÅ enig med oo2-pirat.. Ordentligt , er du den eneste der kan ?? Hmm
~´*~´* LOUISE *´~*´~ Kært Barn Har Mange Navne, Jeg har kun Et.. Hilsen... Herfra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . |
Vildrose |
15-12-2006 14:32 |
|
tja er her ikke rimelig tit kedeligt? også laver folk disse indlæg, hæhæ som om det hjælper  det er dog lidt svært at tage intiativ hvis man ingen idéer har selv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Überschrift .. |
|
|
Enig med Duke. 
-| Cecilie & Darling |- Togehter, We Are A Team ! <'33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
|
|
jeg har ikk været herinde i laaang tid pga seneskedehindebetændelse.. sådan et eller andet betændelse i nogle af mine sener i hånden. der var den  men hvis du så gerne vil have noget at debaterer om, så find på noget 
Lori -my love -my passion Smil til verden og verden langer dig en. -smil igen, og verden langer dig en mere!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| re. dims |
Zoubareva |
15-12-2006 17:43 |
|
Jamen så lad os da få gjort noget ved det!  GLÆDELIG JUL ALLE SAMMEN!!!
(\_/) (hesteører) .:Gullaschbaronessen:. (også kendt som zebraen) >> Amerikanerne brugte millioner af dollars på at udvikle en kuglepen, der kunne skrive i rummet- russerne brugte en blyant <<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsjbgsjdgb |
Nanna uden Sebastian |
15-12-2006 17:47 |
|
du gør stemningen så meget bedre skattt <333324332 btw så er det her en fantastisk, sindsoprivende, og særdeles forbløffende debat!!!11 eller noget
Hilsen Nanna (pt med Monroe Hedegård) Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
Theis |
15-12-2006 18:01 |
|
Det er jul, folk har travlt  Men hvis du laver et ordentligt debatoplæg, så skal der nok være en masse der svarer 
Mvh. Theis  ~ Dance with the devil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Felula |
Avana |
15-12-2006 18:29 |
|
Ja, her er lidt kedeligt!
KH. Avana - Elvis is dead so live with it! Kahlua <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krussemadulle |
|
|
Muzze : sejt og så hedder du oven i købet louise (det gør jeg sørme også )
+ L u l u ! Jeg scorer Darth Vader ! » Be Yourself, Your Mother is not working here. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gsdgsdgsdg |
|
|
Well, synes nu også her er lidt halvkedeligt. Ja, en god debat bliver der ofte skrevet i (selvølgelig) - men kommer det til billedetråde osv, er der næsten ingen der kigger medmindre det er en "JHN Kendis" der har startet den. Lame - hvordan sal nye så komme til?
Written by Kia. Last notes are strained and I sink to a crumpled butterfly on stage. I'm getting everyone to fall in love with me. They all start to clap, until they realize I'm not breathing.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . |
Nittee xD |
15-12-2006 22:08 |
|
jeg giver Zoubareva ret!
-Nittee også kaldt and eller nanna. xD www.nsfoto.ridesiden.dk tager billeder kig evt. pris for billeder indepå min hjemmeside.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|