Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

EJ! (Video styrt)
Forfatter: 
Dato:  13-12-2006 21:24

Hej!

Sad lige og prøvede at finde forskellige nyheder om heste..

Fandt lige dette om et sammenstød mellem to heste.

En 3års hest slap løs på en bane og england og løb frontant ind i en anden hest. Ryttern fik små skrammer, hesten med rytter blev aflivet da dens forben og bringe har blevet knust. Den sidste hest der løb ind i den slap med at brug på det ene ben.

www.youtube.com/watch?v=UiH3zgo-yU8

-

Så fandt jeg lige en med små forskellige styrt, dog syntes jeg mange gange det skyldes rytteren balance disse.

www.youtube.com/watch?v=qMPXbxivX2Q

-
www.youtube.com/watch?v=XanYeshxpdE

-

Det må fandeme gøre ondt!

www.youtube.com/watch?v=x_hOkttkmwg

-

Derfor.. ALDRIG hestevogns galopløb§!

www.youtube.com/watch?v=ue6LOfPNePc

-

!Camilla!

Hende med super hesten!
HUSK! Intet er umuligt for den der har viljen i hjertet!
Mit Motte går altid igen!
©- Rob Schnieder, og Freddie prinze jr -©

Søger du part?

0
0
Svar på denne tråd

re. dims
Forfatter: 
Dato:  13-12-2006 21:36

OMG

Den med reporteren er syyyg

(\_/)

(hesteører)

.:Gullaschbaronessen:.

(også kendt som zebraen)

>> Amerikanerne brugte millioner af dollars på at udvikle en kuglepen,

der kunne skrive i rummet- russerne brugte en blyant <<

0
0
Svar på denne tråd

hmmm..
Forfatter: 
Dato:  13-12-2006 21:37
På den der video nummer 2 synes jeg det er rytternes skyld alle sammen! Afstanden passer overhovedet ikke, så hesten på kæmpe med at få det til at passe.

Laura,
Hej venner! #)

Hvis græsset er grønt på den anden side, så skynd dig derover XD

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  13-12-2006 21:51

@!#$! seriøst, fik tåre i øjne da jeg så video nummer 1! stakkels heste og rytter

vil også sige at det er rytterens fejl i video nummer 2 og 3.

ja, jeg siger også det måtte have gjort mega ondt for ham der reporteren :'o

Tænkte bare 'f?ck!!!' da jeg så video nummer 4 !

> Dopendi'&'Rauff ..

{{Vi er en klasse for os selv ;b}}

0
0
Svar på denne tråd

hestestyrt
Forfatter: 
Dato:  13-12-2006 22:05

jeg synes ale videoerne er vilde. især den sidste med hestevogskørsel.

men i 2 og 3 videoerne. er det rytternes skyld.

det så jo forfærdeligt ud. enten var de for store til ponyerne. eller også havde de bare ekstrem dårlig balance. men helt ærligt det emmer da også af rideskole springning det meste af videoen der er blevet taget i ridehusene...

ja bare min mening.

(nu får jeg sikkert hukket hovedet af) men det er bare min mening..

mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!

Lisa Ekdahl

flyg vilda fågal

flyg vilda fågal, flyg du som kan

hade jag dina vinger, då flög jeg väg och försvann

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  13-12-2006 22:50

Nummer et, der sad jeg bare,... var helt lammet, fuldstændig målløs.. Hold da op :( Gad vide hvad der skete med de stakkels heste, og rytteren?

www.youtube.com/watch?v=qMPXbxivX2Q

Kunne ikke lade være med at smågrine af nogen af tilfældene ^^

Er enig med idarosenborg i hvad hun siger..

Den med reporten f***ck mannn! Det må være sindssyg smerte!!

Sad bare og holdte mig for munden ved den sidste video, ej hvor er det F**CKING SINDSSYGT!!!

Hva mon der skete med ham?

- Mvh. Cecilie -

♡ Med Lumé

ChaosPhoto og Stald DM
~ Et Besøg værd ~

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  13-12-2006 22:53

www.youtube.com/watch?v=7WeSHxrFNl0

^^

Tjek den her, den er altså os sindssyg..

- Mvh. Cecilie -

♡ Med Lumé

ChaosPhoto og Stald DM
~ Et Besøg værd ~

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-12-2006 23:14

Hold da kæft man :@

Video 2 og 3, de unger pisker jo løs på deres ponyer, og hiver og flår dem i munden som ville de rive ponyens mule om til deres egen mave ! Det var dog afskyeligt at se på ! Og det var da fuldt ud rytternes fejl ! Nu kan I så hakke ALT det I vil på mig, jeg er ligeglad, for det der er da noget af det groveste !

De andre er godt nok skræmmende, stakkels stakkels heste :/

- Sandra & Beauty Star

Himlen har tabt sin smukkeste stjerne - lige ned i armene på mig

Beauty Star <3

0
0
Svar på denne tråd

rolig nu
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 10:20

Når man ser den slags videoer skal man jo huske at man på ignen måde kender rytterne. for mig ligner det ryttere der først lige er begyndt at springe, eller ryttere der ikke har fået undervisning nogen sinde (her tænker jeg i særdeleshed på de par spring bygget af havestole eller hvad det var der var højere end ponyen).

selvføglelig er det ikke hestenes skyld at rytteren sidder ude på ørene af dem. men hvor gode var i selv første gang i red mod et spring. jeg har da ligeså tit herinde set videoer der kunne være endt ligesom de her viste. der var det blot heste der var mere brave og derfor satte af, trods afstanden ikke passer og rytteren hænger ude på nakken. men der er det ok, for det er jo første gang at lise springer på musse og hun skal jo lige lære den at kende.

Eller billeder af spring der er 140 cm med en rytter der helt tydeligt hænger efter den 10 gange i træk. Men der er også altid en undskyldning som er ok.

På disse videoer er der bare ikke lige nogen der kan forklare hvorfor det går galt. 'Det var også første gang jeg red sofus' eller sofus var indne blevet redet af en lillepige der havde tævet ham helt vildt og derfor var han blevet lidt bange for springene'. Her er det videoer optage i slowmotion, så man rigtigt kan se rytterens fejl. Det er sammenklippede videoer hvor man kun fokusere på alle de dårlige ture. vi ser ca 1 min af en hel´springtime der måske har varet tre kvarter. Og det minut vi ser er klippet sammen.

Alle kan kigge galt ind imellem. Jeg vil væde med at der ikke findes nogen herinde der ser afstanden hver eneste gang. Selv rolf göran bengtsson har jeg set kigge galt.

På de videoer ser jeg kun en eller to ryttere bruge pisk, man kan diskutere om det er gavnligt, men det er en anden diskussion. Dem jeg ser der hiver ponyerne i munden gør det ikke bevidst. de gør det fordi ponyen er stoppet og løbet den anden vej. rytter er ved at falde af og holder fast i tøjlen.

Selvfølgelig er det ikke rart for hesten. men igen er vi tilbage ved at det nok ikke er verdenseliten vi her har på video, og at det ikke er hele episoden men kun de dårlige klip vi ser.

Jer der er så fordømmende, i skulle tage at filme en hel springundervisningstime, med opvarmning og springning og lægge den herind. så skal vi nok være dømmende overfor hvor gode afstande i ser, og om i ind imellem ligger ude på ørene af hesten i afsættet. Det kan jo ske at jeres heste blot er bravere og sætter af trods idioten på nakken.

Med venstre hånd
Line og Calano

Sød juniorhest sælges:

www.heste-nettet.dk/lo...st/119731/

Allé rideudstyr

0
0
Svar på denne tråd

rigtigt
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 13:19

fuld respekt til Line

jeg syntes du har fuldstændig ret.. men dem der syntes at man skal gøre det perfekt, vil jeg gerne vide hvordan i turde at sætte jer op på en hest første gang?

Hilsen Grilla der kan overtales til at tage sin mening op til overvejelse hvis der kommer fornuftige argumenter.. venter spændt.

0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 13:48

Av det må have gjort ondt med ham der reporteren, jeg sad og fik lidt ondt i ryggen, men kunne altså ik lade vær og fnise lidt, jeg ved det er ondt, og det er heller ikk sjovt men altså.

Jeg vil altså os sige det er rytternes fejl i 2'ern og 3'ern.

og det med hestevognen er fandma syg, prøv og tænkt at side dernede under og ikke kunne gøre noget SH*T!!

håber de får ham redet!

Sofie
Med Mulen Moonlight
Hedegården "heste paradiset"

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 13:56
nummer 1 , puuha. stakkels heste. og i sidste video, stakkels mand! gad vide om han overlevede?

Patricia Jørgensen

0
0
Svar på denne tråd

hehehe
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 13:57

1: Forfærdeligt

2/3: Næsten det hele er rytterens skyld!!! De rider virkelig dårligt nogen af dem...

4: Syyygt!

5:

Mvh. Zandie
¨ Queenie ¨ Oscar ¨ Sniffer ¨
Hyparaberen, krebsdyret og den skøre vovhund
0
0
Svar på denne tråd

krussemadulle
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 14:26

shiit video nr 1

video nr 2 så kan de lære det det er mest synd for hestene

og i vedeo 3 er der nogen sder seriøst godt kunne bruge noget undervisning de river de stakkels ponyer for vildt i K*ften

og avs video nr 4 og 5

+ L u l u !

Jeg scorer Darth Vader !

» Be Yourself, Your Mother is not working here. :-*

0
0
Svar på denne tråd

Ejj...
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 15:21
Nr. 5 er SINDSYG!!! Ejj det er vildt! Og også den første og ham reporteren!! :s Vil give line ret!

Hilsen Sassi
-
Med den elskede Bowie<'33-
-Den halve parade er den alle taler om,
men ingen ved hvad er-
0
0
Svar på denne tråd

avavavavavav
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 15:39
av av for satan :( sikke nogle film .. den med hestevogns Gallopløb .. ham under vognen han holdt hurtigt op med at sprælle :( og godt jeg ikke var den speaker :O.. og video nummer et det ser fame sygt ud :(

M.V.H Nanna.©

Christina&Calle: Bond er din, skurken er min. haha <3

BE LIKE THAT !

-Be like me and you will just be perfect.

0
0
Svar på denne tråd

dasdasdasd
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 15:42

Dem i filmen fra Chaos, på dem alle sammen syns jeg det viser et og landet sted hvor kloge heste enlig er, hver rytter gør et eller andet, som er "forkert" og hesten/dyret smider dem af eller gør noget andte, så kan de jo lære det :b

- Den er sindsyg, den der med joggierne' :( staakkelt heste/mand? Og de andre rider bare vide,r jeg skal vinde jeg skal vinde :@ !!

.V Low Länder er min drømme pony V.
^ elsker den pony, mit liv, mit et og alt
0
0
Svar på denne tråd

xdcfvghyujik
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 16:09

ooorh hvad, man. Den video Chaos viser.

Hold da kæft. Det må kraftedeme havde gjort avs, ved nogle af tilfældende. Seriøst? Hvad er der ikke lige sket med dem? s:

Smile Like You Mean It
0
0
Svar på denne tråd

Grissen
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 16:53

Uhyggeligt :/

Og den som Chaos lagde ind synes jeg alle havde fortjenet at falde af.

Emilie og Moonlight

0
0
Svar på denne tråd

rrr
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 17:09
SSYYYGGGTTT...!!!

Camilla K. Christensen

Sir Richard og Lady..

Dressurrytter<3

0
0
Svar på denne tråd

Havregrød med mælk?
Forfatter: 
Dato:  15-12-2006 18:34

Fåååk! Grineflip ved rapporteren !! hhahahah

tårer i øjnene af grin! hahah

;)

° Lyder det fra:...............

...................................Marianne °

Hvis vi tager broen, hvad gør man så ?

Lone ©

Vi de sejeste Gangster xD

©©©©©

0
0
Svar på denne tråd

Uha uha uah
Forfatter: 
Dato:  15-12-2006 18:38
Av..
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  15-12-2006 18:55
*marianne*: hvorfor er det sjovt?
0
0
Svar på denne tråd

Av av av
Forfatter: 
Dato:  15-12-2006 22:41

Video 1: Sygt ! Tænk at de andre bare kan ride videre (selvfølgelig ikke sikkert de har set det, men alligevel... ) Sygt at han raporteren siger at det er ligesom når 2 biler køre sammen... Stakkels hest !

Video 2 og 3: Ja, primært rytter fejl og dårlig balance Men meget sødt at de alle sammen får et godt spring til sidst alligevel.

Video 4: Stakkel mand ! Ondt at det bare bliver lagt ind som "funny video" for jeg tror ikke det har været så sjovt i virkeligheden !

Video 5:

Line

Hilsen Katja & Nimble Guy
0
0
Svar på denne tråd

lalalal
Forfatter: 
Dato:  16-12-2006 17:54
Vil sige sådan at det er helt vildt sindsygt nogle af de videoer . Men jeg syntes altså ikke at de der ryttere hiver deres hest så forfærdelig meget ii unden, som ii påstår

Lunde & Dizett

Bedre kendt som

© Team Dissen ©

*Vinder af søhøjlandets mini cup for pony i dressur år 2006*

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  16-12-2006 18:06

Den øverste og de to nederste er godt nok ubehagelige... Stakkels heste og ryttere :-/

De to fald af, der er godt nok nogle sjove imellem xD Kæf en skod balance nogle af dem har xD De sidder der nærmest bare, for pludselig at dumpe af xD Ser herre grinern ud xD

:-* Mvh. Theis :-*

~ Dance with the devil

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider