Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Puuuha sikke en weekend! :O + Ny hest<3
Forfatter: 
Dato:  10-12-2006 20:37

Hej ænder! *trutrut*

Nåh, men altså. I fredags kom jeg hjem fra efterskole og var hjemme ved min moooar (: Det ellers sjælendt det sker, at jeg er hjemme om aftenen. ;) Og for helvede hvor jeg åd mig syg og dårlig i slik - Go stil <3 ja, det sårn vi gør det.. Så kom lørdagen, og jeg sov til kl. 12 - og så følte jeg jo at jeg havde travlt ?! Vi skulle kører ind til Århus kl. 2 Og hva var det så liiige vi skulle se? kan i gætte det? Sikkert ikke d: APPASIONATA! ;D Og manner det var godt.. De der shettere der, hva var det for nogen kære nogen. Først den "store" (som ikke var stor) med den floootte man også den biiitte lille en.. hahah, en lille hund var den I) Og de araber heste <3 Omfg de var smukke.. Og FRIESEREN! uff! Ja man blir sgu helt forelsket i de smukke skabninger?!. Også var bubber jo ham der præsenterede, kan altså ikke huske hvad det rigtigt hedder. Konfronché ? aner ik hvordan det staves. Det var en god oplevelse.

Nåh, men så da jeg kom hjem ved 6 tiden, gik jeg i bad og trak i tøjet igen. Jeg skulle da til fest, - ja det var da det jeg skulle ;D .. Jeg nåede ikke engang at spise aftensmad - så var jeg ude af døren (Ja, Linea så blir man hurtigere fuld...) og over til en veninderne.. Da kl. så blev 10 gik vi jo så til den fest, og vi begynde og drikke med alle vennerne. Og nej, der gik ikke mange timer før jeg havde det rigtig rigtig sjovt, med en øl i den ene hånd og en vodka juice i den anden. da kl. så blev 3-4 stykker, gik vi så over i min venindes lejlighed.. og drak lidt videre der, vi havde jo stadig 2 rammer øl der skukke drikkes. Men til sidst var der altså kun mig og min ven tilbage. Vi kedede os jo ? så vi lod os til at spille sims2 på 42' tommer fjernsynet Så kl. 6 lagde jeg mig til at sove.. og sov til kl. 10, og var så hjemme kl. 11 (: så så jeg lidt fjernsyn + spiste morgenmad! d: .. også sov jeg til kl. halv 2, og tog ridetøj på og en dejlig varm jakke !! Også skulle Linea sgu hen og prøve en ny hest jeg skal have (: .. Har prøvet den 1 gang på bane, og ush den er dejlig! Den kan bare det hele.. Den er godt nok 16, men den opfører sig som en 10 årig. Det er en lille hoppe på 164, og så den rød med en stjerne i panden. (: Det en gammel dressur hest, og heldigvis står den kun 500 meter fra mig af. Det da lidt klasse hva? Men jeg red tur sammen med den dame der ejer den, hvor hun red på en af hendes heste.. Vi red ned i turen, og hypsen har jo ikke været brugt i 2 år, så den var godt nok ophidset, eller dvs. den havde ikke været ude i naturen og i byen i 2 år ? Så den skulle lige prøve mig lidt af kan man rolig sige. gad ik forbi alle de nye huse, så jeg skulle presse og presse hele tiden, men det blev bedre jo mere den fik set. ;) Og nede i skoven.. USH den er dejlig, det er bare en ordentlig gang-maskine.. ordentlig dejlige store skridt. Hendes hest kunne ikke følgemed, andet end i kort trav ^^ så den har en stor gang. <33 Og har bare en dejlig trav, og det bliver ikke ringere i naturen! svæver nærmest og ørende HELT frem og glad :D .. Der er ikke noget bedre end det.

Hva har i lavet i den her weekend ? ..

Og blev mit inlæg ik lidt langt ? :p

0
0
Svar på denne tråd

Tud tud tud
Forfatter: 
Dato:  10-12-2006 20:44
Og nu jeg bare syg med ondt i halsen. tror ikke det sundt at lave så meget på en weekend .. :(
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-12-2006 21:02

Fredag var jeg i skole, kom hjem halv 3, og kørte ud til hesten, rensede lige hove og snakkede lidt med Tatoo, og lukkede heste ind. resten af aftenen slappede jeg af! (gosh! det trængte jeg til!!!)

lørdag var det op kl. 6:20(!) så var jeg i stalden halv 8, hvor jeg fodrede, lukkede ud, ordnede stald, så gjorde jeg ponyer klar til børnehold, underviste 3 børnehold, ordnede stalden færdig (der står ca. 25 heste...), mugede hos Tatoo, skridtede min dressurundervisers ene hest(den er i genoptræning), lukkede heste ind, fodrede, red Tatoo, og da jeg endelig kom hjem skulle vi lave marsipan. kl. 22 var jeg fuldstændig smadret!

søndag stod jeg op kl lidt i syv, cyklede ud i stalden, fodre, lukke ud, ordne stald, så skulle vi lave marcipan og pynte juletræ inde hos ejeren af gården, striglede Tatoo, lukkede ind, fodrede, så var det tid til at vi skulle springe (Wee :D) så cyklede jeg hjem, og nu sidder jeg her... :P

pyyyh en lang weekend!

"Hygge hejsa!"
-citat fra: Nissernes ø
XD
<3 Line & Tatoo'drengen, altid på vej mod nye mål... <3
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  10-12-2006 22:04

Hold da op, en travl weekend du har haft! ;D

Lyder godt med din nye hest (: Har du billeder? Hvad hedder den?:D

Kamilla.

MCR.MCR.MCR.MCR.MCR.MCR.MCR.MCR.

I miss you, i miss you so far Kejser :'/

0
0
Svar på denne tråd

dum dum
Forfatter: 
Dato:  11-12-2006 15:00

Har desværre ikke billeder :/

Men tar nogen af den på søndag, hvor jeg skal hen og få undervisning af hende der ejer den, på bane. Så kan jeg få taget billeder (: Og når jeg så har redet på søndag, skal jeg bare ud og ride tur én gang til, også skal den hjem til mig :D glæder mig virkelig.. den er SÅÅ dejlig :') Men den prøver mig godt nok lidt af vær gang jeg er bare lidt uopmærksom, huha. :)

0
0
Svar på denne tråd

yirhaha
Forfatter: 
Dato:  16-12-2006 02:11
Jo og så forresten skal jeg ud og ride på hende imorgen. Uha, hvor jeg glæder mig ;D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider