|
|
| Lidt nye ridebilleder af tyksakken : ) |
|
|
Hejsa, Her er lige nogle nye billede af Tai Tazini OX, Sadlen ligger noget fremme, da hun er i fol.. Hun skal heller ikke rides med sadel længere..      Og kender godt mine fejl.. Arabejder på dem.. men lidt svært når der ikke er nogen som siger det til mig, mens jeg rider : )
Heidi Elkjær ~ © ~ ~ Man bliver aldrig træt af Arabere ~
Klik Her, og se vores dejlige Araberheste ! ~ Hjemmesiden er blevet lavet om ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| olæbjløkæ*klø |
|
|
det ser rigtig godt ud!! ja man kan godt se det med sadlen, men så længe du tager den af fra nu af synes jeg det er okay.  godt du selv kender dine fejl! det er jo altid noget  hehe
©Maria med Prinsen© !Os to forever and ever and ever and ever! Team spring
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Det ser super fint ud, glæder mig enormt til at se bæb'sen!  Og jaja, lidt mave, men hva' fanden 
I am not afraid to keep on living I am not afraid to walk this world alone - My Chemical Romance, Famous last words
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dressur ridnign. |
|
|
det ser jo super fint ud, ellers  - held og lykke når tiden kommer til, at hun skal fole (:
Mvh. Bianca & Maestro <3
ღ Bianca nu med ny Dressurmule Maestro ღ
Fando savnet for altid!
† ღ Fando du vil altid være i mit hjerte. Vent på mig ved regnbuebroen. Du betød allermest for mig Fando! ღ †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålålå |
|
|
Der ser fint ud - husk at ha hælene ned d; Dejlig hest, hvornår ska hun fole??
Sisse & Musse "Et bid er aldrig hårdere end den hånd der holder det"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heeej xb |
| Forfatter:  |
~Kiksen~ |
| Dato:  |
29-11-2006 16:33 |
|
Fin hest! d:
De aller kærligste hilsner Kiksen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Felula |
Avana |
29-11-2006 17:51 |
|
Hvornår skal hun fole? Hun har en fed farve 
KH. Avana - ELVIS is dead so live with it! Kahlua <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LAGKAGE x3 |
Viggo \\\' :b |
29-11-2006 18:03 |
|
Heej :b Virklig fin hest <3 Held &&' lykke med føllet !
Viggo/ ' :b Vicki - Micki - Zenia Hedder de dejliige dyr . Arto: ZykoHonninq (Ja, med Z &&' Q . Sorry 8) Msn: signe94_victoria@hotmail.com Muddergrøften - Prikker på Krikker og Deller der Tæller.. En gang Green D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| olkijuhygtfrdesw |
|
|
fin hest hel og lykke med følet
Catrine & Zasha ox 1401 <'3 ^Et Team der Funker^ Hvis det ikke er kærlighed? - Hvad er så kærlighed?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdhgfgdsfs |
¤ Bella ¤ |
29-11-2006 20:53 |
|
dejlig hest ;P men den sadel , grr . Hælende ned, o stigbøjlen ude på tærene !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dejlig hypse |
|
|
DEjlig hyp!! Du må vise os nogle billeder af føllet når den beslutter sig for at komme ud 
Sofie Savner Heste *Snøft* >>Jeg Vil snart Side på en hesteryg Ellers Går jeg da først helt amok.<< SØGER EN PONY JEG KAN LÅNE. KONTAKT MIG.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Iiih. tak for.. |
|
|
..allle kommentarerne.. hun er sat til valentinesdag, d. 14. Februar <3 Kender godt fejlene, i glemte bl.a. at skrive schenklerne og overkroppen tilbage  Hun er simpelthen en dejlig hest, og ja hun har en flot farve.. Hvis i ser på min præsentation eller HP, kan i se så mange farver hun har.. hun kan blive næsten helt sort..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| glemte at.. |
|
|
skrive.. Selvfølgelig får i billeder a følle.. I bliver nok nærmes bombarderet med billeder.. hihi..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heidi... |
|
|
Jamen hvor er hun dejlig! Hvem er den heldige far ? ! Måske en jeg kender ?? FORTÆL FORTÆL! 
D,D&B!<´33 Doline,Dakoda&Benjamin!<´33 We Have; Beautifull Arabains. And I Have a Wonderfull Newforest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| faren.. |
|
|
Er nok ikke en du kender : ) Der er nemlig vores egen OX hingst Pelee (ZT Sahjat x Fyntina / Fynt) Han er kun 3 år gammel.. I får da lige et par billeder af ham også : )                Det blev da vist til mange billeder.. Heeh.. Men som i kan se er han også rød, så der bliver med garanti det bliver med garanti et rødt føl..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fra i dag... |
|
|
Lige to billeder fra i dag.. hvor vi lige hyggede os lidt:   Er der ikke flere som vil kommentere??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| <><><><> |
Bønne |
07-12-2006 09:26 |
|
Det ser hyggeligt ud søde.. Glæder mig til at komme over til jer 
Fra Bønne og Boline Du bliver aldrig for stor til en shetlandspony Bønne kom ud af kaffeposen, ned siden af Boline og bliver der for evigt >>©<<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dino Dynamit <3 |
|
|
Hun går rigtig fint. Føllet kan ikke blive andet end super lækker med de forældre den har sig 
© Zenta & Dino Dynamit © 'Ridning er ikke en sport, men en sygdom - når man først er blevet smittet, bliver man ikke rask igen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mange tak : ) |
|
|
Overskrift.. Bønne: Glæder mig også rigtig meget til du kommer.. Til den tid, har Zini nok fået følle, måske også Centa, for hun er faktisk sat til den weekend du kommer i : )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|