Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Det floveste?
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 20:49

Hej ænder.

Nå hvad er det floveste i nogensinde har været ude for?

Jeg har været ude for mange flove ting ( )

Men noget af det floveste var nok sidste år.

Altså det var sommer, & jeg spillede fodbold med klassen.

Dengang gik vi 6. klasse, og vi skulle så spille fodbold mod en 5. klasse, fordi vi lige skulle vise hvor seje vi jo var til fodbold.

Jeg havde nederdel på, og så havde en af modstanderne så bolden, og jeg skulle jo prøve at tage bolden fra ham

jeg løber så mod ham, Og så får jeg(self)bolden . Så laver ham der en glidene tackling på mig, og istedet for at ramme bolden, flyver han lige gennem mine ben, og ligger så mellem mine ben, & jeg havde jo nederdel på, ..

Hahahaha, det var flovt. jeg er blevet mobbet så meget med det

0
0
Svar på denne tråd

. . .
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 20:55
Det floveste er nok den gang da jeg kom til at prutte i en gymnestik time, og alle grinede

-Nittee

også kaldt and eller nanna. xD

www.nsfoto.ridesiden.dk

tager billeder kig evt. pris for billeder indepå min hjemmeside.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 12:00
slet ikk flere der har oplevet noget flovt?
0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 12:02
Synes det er svært at skrive pinlige ting ned, for tit kan folk ikke se det pinlige i det, hvis de ikke selv har set, eller oplevet det. ;)

Zig-Zag

I love you. I swear that's true.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 12:03
Prøv alligevel
0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 12:14
øøhm , da jeg gik i bh klassen ( også kaldt 0 klasse) , havde vi gymnastik og jeg skulle sådan tisse , men gymnastik læren sagde at det kunne jeg have gjort i pausen , jeg blev rigtig sur og kom til at tisse i bukserne , mens vi alle sad på række på en bænk ... totalt pinligt ! :D

Josefine

- Sukema aka Flæske! ©

Røde heste

Er de bedste

Dem kan ingen tæske

Vel lille flæske ??

8D

0
0
Svar på denne tråd

Nitee.-
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 14:02

EEj forhlved, hvor begyndte jeg at grine vildt og voldsomt da jeg læste det der :b

For normalt er det så noget man hør i 3 klasse eller noget iik? lissom i Bøllebob, med hende den pæne pige - prut ? .b .

Go griner.

Mvh. En anonym alkoholiker
WENDYBLADE SÆLGES! Skriv endelig.
When I was just a baby my mama told me. Son,
always be a good boy, don´t ever play with guns.

Citat- Johnny Cash
0
0
Svar på denne tråd

krussemadullle
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 15:28
hhaha en gang jeg have jeg gymnastik var jeg tørstig og ville have noget isvand , men kommer lige i tanke om at jeg lige skulle fortælle en af mine venner noget så jeg siger (mens jeg skruger låget af "hey freddy . . også begynder han at flække af grin(selvom jeg ikk er færdi med at fortælle) og jeg sidder bare og snakker videre da jeg pludsig opdager jeg bare sidder og hælder isvand ud over mig selv

+ L u l u !

» Be Yourself, Your Mother is not working here. :-*

0
0
Svar på denne tråd

Blomme ting?
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 15:55

I er vist en pinlig forsamling :-P

Det pinligste må nok være engang i vinters sidste år. Dagen havde væet rigtig skod, og jeg skulle til træning. For en gang skyld var bussen kommet til tiden, dvs. jeg nåede den ikke. Var så sur at jeg satte mig til at tude :-P Så ville jeg gå til næste busstoppested, og midt mellem de to stoppesteder hørte jeg en bus komme. Arg, den skal bare ikke også køre, tænkte jeg, og så spænede jeg efter den. Da den så fortsatte forbi stoppet og holdt lidt længere fremme ved et vejkryds, begyndte jeg - mens jeg tudede - at hamre og banke på bussen mens jeg bandede ret så voldsomt :-P Så den stakkels bus chauffør (der var indvandrer og ikke talte så godt dansk) forklarede så en temmelig ophidset mig at bussen var 'ikke i rute' :-P (Arg @!#$!) Men fik da et lift :-D Så der sad jeg i bussen og skiftedes til at tude og græde, for kunne jo godt se det komplet idiotiske i det :-P

Mvh. TanyaC
- What a wonderfull world -
-
~ Scarlet ~
Hvem sagde småkage?
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider