|
|
| De smarte Killah-jeans? |
|
|
Yeah, nu er det snart jul og jeg kan godt lide at have mine julegaver ordnet i goood tid så jeg slipper for ræset  Min lillesøster ønsker sig de der KIllah-jeans. I ved, mørkeblå og slimfit? Og så står der killah ved bukselommen. Nogen der ved hvor de fås?
Ekspemlvis i hvilke butikker på Strøget, og hvis nogle er herfra SLagelse ville det være fedt - eller endnu bedre hvis nogle kendte en side de kunne købes på - ikke trendsales. Tusind tak!
Written by Kia. Last notes are strained and I sink to a crumpled butterfly on stage. I'm getting everyone to fall in love with me. They all start to clap, until they realize I'm not breathing.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| cszfsfsf |
|
|
Vi har en Deres i Slagelse med der har jeg desværre ikke kunne finde dem. Ellers tusind tak.
Written by Kia. Last notes are strained and I sink to a crumpled butterfly on stage. I'm getting everyone to fall in love with me. They all start to clap, until they realize I'm not breathing.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Keah - killah |
|
|
De fåes i catwalk scump og Deres tror jeg nok.  i øvrigt smart af dig at være i så god tid  Held og lykke med det. 
Casanova how wonderful life is, now you are in the world 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der er mange mange ;b |
| Forfatter:  |
23SH00RTY |
| Dato:  |
20-11-2006 18:35 |
|
Der er rigtig mange butikker de fås i  Man kan få dem i sparkz' der købte jeg mine 
ENGHØJ UGE 14&27&28 - 07 SES VI ? WWW.ENGHOEJS-PONYCLUB.DK ♥ ELSKER ENGHØJ ♥ - Heller ingen kan stoppe miq ! Ismuler & Palominoer <3 ♥♥♥♥♥ SKAL TILBAGE . TILBAGE TIL MIN FRIDA PIGE ♥♥♥♥♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsgsgsdg |
|
|
Jeg har slet ikke set dem hernede :/ Det må være bad luck. Så må jeg tjekke Strøget igennem, Mange tak allesammen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Energi |
Freiisen |
20-11-2006 18:40 |
|
på strøget, der forhandler de udelukket Killah tøj - til piger 
Freja Someone so close and jet so far - away! Honeyburst !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zczvzxv |
|
|
Tusind tak! Så slipper jeg for hver enkelt butik. Kan du fortælle mig hvor på Strøget den sådan ca. ligger? Så er du en skat.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
» TeamFM |
20-11-2006 18:45 |
|
Jeg købte begge mine par i Deres. Men jeg mener de fås i Quintess, på Loftet, Sparkz, osv. (: Held og lykke med jagten 
© Mia Svane © Jhnguderne rooxs 8D Status: Guds Guds Gud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De smarte Killah-jeans? |
|
|
ved du ka få dem i nogle butikker på fisketorvet
Sabrina. Stald Kee Daimond 11/9 '97 - 8/2 '06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Miss Chanel |
20-11-2006 19:28 |
|
quintess? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| killah tøj |
emilie-tue |
20-11-2006 20:23 |
|
du kan købe dem i energie butikken på strøget
Emilie Rider Aldrig uden Boney-M <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
I odense kan d også få dem i bikbok...
- Cikorie Kiss me goodbye, kiss me out of your eye.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| davs:p |
[ Cille ] |
20-11-2006 22:15 |
|
jeg har selv et par killah-jeans.. købte dem i Deres. Men ved ikke hvor de ellers kan købes(??)
..Cille.. >> I've been thinking about you, my love And all the crazy things that you put me through <<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bikbok |
ChaaLLee |
20-11-2006 22:19 |
|
Ja i Bikbok, Salling, Deres, Quintess, sikkert Magasin, Loftet..
Www.jpvf.dk - Jysk Pony Væddeløbsforening Besøg os på Vilhelmsborg, se løbskalender på hjemmesiden under "aktiviteter" . R.I.P Mulle og Frida </3 † d. 16.10.06 Savnet <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Felula |
Avana |
20-11-2006 23:09 |
|
Ja, som de andre siger har jeg også set dem i Deres og Sparkz
KH. Avana - ELVIS is dead so live with it! Kahlua <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej på dig |
BananBrød |
21-11-2006 12:27 |
|
Jeg shopper mest i slagelse og de har dem altid i sparkz lige når man går ind i vestsjællands centeret. De hænger henne ved siden af kassen.
+DITTE Jeg er sej  SÅ ER DET JUL<33 (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zdfgsdrhyer |
Domze |
21-11-2006 22:03 |
|
.. overalt? =D høøøhøhø
-Helene Hold on to the memory! It's all you've got.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jeg ved præsis hvor de er.. |
c-harlotte |
22-11-2006 10:25 |
|
hej, jeg kommer selv fra Dalmose.. De forhandles i spark, du skal gå ned i den anden ende af butikken nede ved prøverummene og derhænger de, altså i slagelse centeret. jeg ved det kun præsis fordi mig og min veninde var der inde i går,.
DET ER FANDEME MIN MENING SÅDAN ER DET BARE...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej på dig |
BananBrød |
22-11-2006 11:54 |
|
C-harlotte: Lige netop det jeg mente, kunne bare ikke lige forklare det :bb
+DITTE Jeg er sej  SÅ ER DET JUL<33 (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
Oh dem ønsker jeg mig til jul, de sidder så godt på en! Min veninde har dem. Hun gav 599 ,-
. ♥ Line uden Jumptimes Nikita ♥ Livet er at ride på den hest man elsker.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6uye5ydryhrthr |
|
|
line: de sidder mega godt på alle  mine købte jeg i deres på strøget i århus.. men du kan næsten få dem overalt :b
Venlig hilsen Julie xxx Chili 1993 - 2006. I'll never forget you :'/ ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Airbone |
Sofie... |
22-11-2006 21:58 |
|
Airbone i Slagelse forhandler da også Killah, om de så har til pige ved jeg ikk.. men et forsøg hver?! Det er da tættere på end kbh... Deres i slagelse synes jeg generalt os er noget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|