Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hjææælp. Novelle...
Forfatter: 
Dato:  19-11-2006 20:44

Jeg ville blive overglad, hvis jeg kunne få noget response på den her novelle. eller det jeg er nået af den.

Er gået lidt i stå .

Den har ik fået navn endnu .

PLease hjælp så er i dejlige

Da hun træder ind af døren, får hun dårligt skoene af, før hun smider den uldne vinterjakke på sofaen og farer ind til computeren. Hun åbner nettet og logger ind på sin mail. Et nyt vindue popper op på skærmen: "You've got mail". Gudskelov! Hun har ikke hørt fra sin bedste veninde før nu. En hel uge siden sidst.

Hej Sanne,

Undskyld jeg ikke har skrevet før nu, men der har været travlt i købstaden. Nyt herfra: jeg har fået ham stegen, vi altid har været lune på. Jacob du ved. Han kysser skide godt! Håber du ikke er jaloux.

Kys, kys. Mia.

Sanne læser den igennem flere gange. Fandens også. Hvorfor skulle også lige hun flytte til Malmö? Mia har ingen samvittighed. At hun score ham, når Sanne flytter.

Hun har bekræftet at, sin bedste veninde er lig med sin største rival. For hun elsker og hader sin bedste veninde.

Mia er i sin egen verden. Hun ligger i sin nye seng, som hun fik i konfirmationsgave. Hun tænker på Jacob. Hvis bare hun fik ham. Hun fortæller ikke Sanne, at hun prøvede at score ham - uden held. Det er Sanne han er vild med. Hun håber ikke Sanne finder ud af, at hun har løjet over for hende.

I aften skal hun være sammen med Özden. De har det altid sjovt sammen. Når de er sammen, er de ligeglade. De gør hvad der passer dem, om de så en dag stikker af, må de være sådan. Mias mor vil ikke have Özden hjemme hos dem, fordi hun er indvandrer. Mia bryder sig ikke om sin mors tankegang. Men alligevel er hun nødt til at være andre steder end hos Mia når de er sammen.

Hun stikker sine høretelefoner i ørene, tænder for madonnas musik og bevæger sig ned til det lokale pizzeria for at møde Özden. Det er koldt, og hun putter sine hænder ind i jakkeærmet og skruer op for Madonna. Hun elsker Madonna. Musikdronningen der danser fantastik. Mias idol.

Pludselig er der en der tager hårdt fat i hendes arm. Hun vender sig om. "Hvad Fanden?"

Sanne går langsomt i skole. Den nye skole ligner slet ikke den, hun gik på før. Den her er mere slidt. En skole for bøller, tænker hun. Da hun træder ind i klassen, siger de fleste hej til hende. Hun er stadig ny.

De har svensk. Det skal Sanne stadig lige vende sig til. Hun forstår det meste, men ikke alt. læreren snakker om Edvard Munch.

Hun ligger i ske med Jacob. Holder sig tæt ind til ham. Han visker til hende at hun er smuk. De kysser i lang tid. Altid. Evig tid. Hun kigger ind i hans brune øjne, som stråler mere end stjernerne. "Jacob, jeg elsker dig"

- "Hvad siger du Sanna?" lyder det fra læreren.

F-u-c-k. F-u-c-k, f-u-c-k, f-u-c-k.

- "Øh, ikke noget. Jeg hedder Sanne, ikke Sanna."

- "Nu skal du ikke fjolle Sanna."

Sanne ignorer hende. Allerede nu er hun træt af den her skole.

UNDSKYLD DEN HAR SLETTET AFSNIT.

Laura

..Remember me (;

0
0
Svar på denne tråd

umphumph.
Forfatter: 
Dato:  19-11-2006 20:47

Meget springene, rimelig uforståeligt med alle de spring .?

Hvad skal de til for? gør det lige sammenhængende engang (:

Mvh. En anonym alkoholiker
WENDYBLADE SÆLGES! Skriv endelig.
When I was just a baby my mama told me. Son,
always be a good boy, don´t ever play with guns.

Citat- Johnny Cash
0
0
Svar på denne tråd

mkljkljlkjljllk
Forfatter: 
Dato:  19-11-2006 20:50

Smileyerne skiller det ad. Jeg har snakket med min lærer om det, og hun sagde jeg sku bruge smileyer. det er forståeligt for mig.

Men jeg "kender" den også bedre. :) den er jo langt fra færdig.

Laura

..Remember me (;

0
0
Svar på denne tråd

nå for søren.
Forfatter: 
Dato:  19-11-2006 21:06

Hmm. okay ...

Men.. ved ikk helt præcis hvad du vil ha hjælp til så ?

Citat- Johnny Cash
0
0
Svar på denne tråd

jkljljsokopipo
Forfatter: 
Dato:  19-11-2006 21:12
Hvis der er sætninger der lyder ukorrekt el. lign.

Laura

..Remember me (;

0
0
Svar på denne tråd

Brumelum.
Forfatter: 
Dato:  19-11-2006 21:13

Jeg sys den er okay. Måske kunne du skrive lidt mere i hvert afsnit? :) En novelle behøver jo heller ikke at være helt lige til at læse, kan super godt lige din måde at skrive på. Selvom indholdet måske ikke lige er skide modent, men hvem siger det skal være det? :)

0
0
Svar på denne tråd

lkjljlkjkljkl
Forfatter: 
Dato:  19-11-2006 21:17

Thea er glad for du siger det ikke er modent, for skriver nemlig sådan normalt. men synes ikke at noveller skal skrives med svære ord.

du har ret i det med at skrive mere, det har jeg godt tænkt på . ska bar li finde på noget :P

Laura

..Remember me (;

0
0
Svar på denne tråd

Tjaaa...
Forfatter: 
Dato:  19-11-2006 21:17

Syntes den virker god indtil videre.

Må man høre mere? Er helt nysgerrig efter at vide hvem der tager fat i Mia

Nu med part på mini Fyrst(en) Milo! ^_^
0
0
Svar på denne tråd

etsvgety
Forfatter: 
Dato:  19-11-2006 21:18

Hun har bekræftet at, sin bedste veninde er lig med sin største rival. For hun elsker og hader sin bedste veninde.

Læs igennem. lyder forkert.

Hun har nu fået bekræftet, at hendes bedste veninde også er lig med hendes største rival. For hun elsker og hader sin bedste veninde.

Ejestedord. det glipper lidt for dig.

Citat- Johnny Cash
0
0
Svar på denne tråd

lmjlkjlkjkl
Forfatter: 
Dato:  19-11-2006 21:22
*MeFeNiRo* -Ghini<3<3 tak den havde jeg overset.

Laura

..Remember me (;

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider