Jeg ville blive overglad, hvis jeg kunne få noget response på den her novelle. eller det jeg er nået af den.
Er gået lidt i stå .
Den har ik fået navn endnu .
PLease hjælp
så er i dejlige
Da hun træder ind af døren, får hun dårligt skoene af, før hun smider den uldne vinterjakke på sofaen og farer ind til computeren. Hun åbner nettet og logger ind på sin mail. Et nyt vindue popper op på skærmen: "You've got mail". Gudskelov! Hun har ikke hørt fra sin bedste veninde før nu. En hel uge siden sidst.
Hej Sanne,
Undskyld jeg ikke har skrevet før nu, men der har været travlt i købstaden. Nyt herfra: jeg har fået ham stegen, vi altid har været lune på. Jacob du ved. Han kysser skide godt! Håber du ikke er jaloux.
Kys, kys. Mia.
Sanne læser den igennem flere gange. Fandens også. Hvorfor skulle også lige hun flytte til Malmö? Mia har ingen samvittighed. At hun score ham, når Sanne flytter.
Hun har bekræftet at, sin bedste veninde er lig med sin største rival. For hun elsker og hader sin bedste veninde.

Mia er i sin egen verden. Hun ligger i sin nye seng, som hun fik i konfirmationsgave. Hun tænker på Jacob. Hvis bare hun fik ham. Hun fortæller ikke Sanne, at hun prøvede at score ham - uden held. Det er Sanne han er vild med. Hun håber ikke Sanne finder ud af, at hun har løjet over for hende.
I aften skal hun være sammen med Özden. De har det altid sjovt sammen. Når de er sammen, er de ligeglade. De gør hvad der passer dem, om de så en dag stikker af, må de være sådan. Mias mor vil ikke have Özden hjemme hos dem, fordi hun er indvandrer. Mia bryder sig ikke om sin mors tankegang. Men alligevel er hun nødt til at være andre steder end hos Mia når de er sammen.
Hun stikker sine høretelefoner i ørene, tænder for madonnas musik og bevæger sig ned til det lokale pizzeria for at møde Özden. Det er koldt, og hun putter sine hænder ind i jakkeærmet og skruer op for Madonna. Hun elsker Madonna. Musikdronningen der danser fantastik. Mias idol.
Pludselig er der en der tager hårdt fat i hendes arm. Hun vender sig om. "Hvad Fanden?"

Sanne går langsomt i skole. Den nye skole ligner slet ikke den, hun gik på før. Den her er mere slidt. En skole for bøller, tænker hun. Da hun træder ind i klassen, siger de fleste hej til hende. Hun er stadig ny.
De har svensk. Det skal Sanne stadig lige vende sig til. Hun forstår det meste, men ikke alt. læreren snakker om Edvard Munch.
Hun ligger i ske med Jacob. Holder sig tæt ind til ham. Han visker til hende at hun er smuk. De kysser i lang tid. Altid. Evig tid. Hun kigger ind i hans brune øjne, som stråler mere end stjernerne. "Jacob, jeg elsker dig"
- "Hvad siger du Sanna?" lyder det fra læreren.
F-u-c-k. F-u-c-k, f-u-c-k, f-u-c-k.
- "Øh, ikke noget. Jeg hedder Sanne, ikke Sanna."
- "Nu skal du ikke fjolle Sanna."
Sanne ignorer hende. Allerede nu er hun træt af den her skole.
UNDSKYLD DEN HAR SLETTET AFSNIT.