...Det er mig! 
Wuuhuu, nu skal i bare høre! 
Jeg var til C-stævne i Svendborg rideklub i dag, for at ride Wiibro cup finale ( læs mere om cuppen her: arkiv.hesteinfo.dk/d7/ og så skal ind i: cups og turneringer, og derefter Wiibroe pokalen 2006, hvis altså nogen var intereseret
)
Nå, men vi var glade kørt afsted, Thila havde verdens grimmeste rosenknobber ( Lavede dem aftenen før, og hun havde ligget og sovet med dem
) OG det var en lortedommer der skulle dømme mig! Ku det være en bedre start og et bedre håb for at vinde ?
Nå, men vi ankommer og pudser og polerer cathila, og så skal der opvarmes. Hun var mere eller mindre sindssyg på opvarmning og jeg var tæt på at blive smidt af flere gange! Men til sidst fik jeg da styr på psycko hesten. Så blev det vores tur, i LA1 Wiibro cup finale, og hun var bare rigtig fin! Såå rimlig tilfreds skridtede vi af.
Efter at have skridtet lidt ser jeg min søster råbe til mig fra 100 meters afstand: "67,6 % " " HVAAAD" råber jeg! " 67,6 %, det er hermed din ynglingsdommer!
" " HAHAHA, hvor godt!"
Såå dommeren havde åbenbart været rigtig god, selvom hun for 1½ måned siden var dømte mig rigtig dårligt 
Nå, men glade var vi, og jeg var sikret Wiibroe Pokalen 2006 
I selve klassen blev jeg nr. 2, og lige efter den præmieoverrækkelse skulle jeg skynde mig ud og hente thila, og så ride præmieoverrækkelse til hest!
Min mor kom desværre for sent til at tage billeder fra præmieoverrækkelsen ( vi havde glemt kamera, og havde så bedt min mor skynde sig ned til svendborg
Muhahaha, forkælet møgunge! )
Liste over hvad jeg vandt:
For 2. plads LA1:
En taske
150 kr.
og en blå roset
For wiibroe cup 2006:
Et sort skridttæppe med sølv kant
En pokal, hvor mit navn skal indgraveres ( der er navne helt tilbage fra 1991
)
En STOOOR rød roset
Og en rød staldplaquette
Nå, men her får i da lidt billeder! 

Elsker det her billede, FORDI det er SÅÅ dårligt, og jeg ser så dum ud! 

Det fine sorte skridttæppe, Pokalen, mig og en SUR thila! 

et styks sur thila med sin "hingstehals" selvom hun er hoppe!
( faktisk er det rosenknobbernes skyld, men det siger vi ikke til nogen!
)

"Øjebliks-billede" som min søsser kalder det

1. YNGLINGS Billedet! 

2. YNGLINGS billedet 
Undskyld det blev en hel roman, og det er sikkert også mega rodet, men hva fa'en! F'uck det!