|
|
| Ny karakterskala vs jer?? |
| Forfatter:  |
Cecilie (Jason) |
| Dato:  |
16-11-2006 16:21 |
|
Hejsa, Er jeg den eneste der har svært ved at vænne mig til den nye karakterskala?  Nu fik vi karakterer igår, så det er lidt mærkeligt at få et gennemsnit på 6,69 hehe.. Men bare for at blære os lidt, hvad er det højeste I har fået på den nye skala? =) For mit eget vedkommende var det er 12 tal Dog var det højeste i karakterbogen 10 =) Lad os høre jeres? =)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
vi har ikke taget det i brug endnu. fik afvide at det først galdt for næste år.
Patricia Jørgensen Jhnguderne rooxz  Status: Guden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :b øhm jaaé . |
23SH00RTY |
16-11-2006 16:28 |
|
Jeg får det ikh endnu Først næste år .
ENGHØJ UGE 14&27&28 - 07 SES VI ? WWW.ENGHOEJS-PONYCLUB.DK ♥ ELSKER ENGHØJ ♥ - Heller ingen kan stoppe miq ! Ismuler & Palominoer <3 ♥♥♥♥♥ SKAL TILBAGE . TILBAGE TIL MIN FRIDA PIGE ♥♥♥♥♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fsasfasfsf |
|
|
Det er kun de gymnasiale uddannelser der har taget dem i brug nu. Folkeskolen, univiersiteterne osv. starter først næste år (: Men jo. Da jeg fik et 7-tal i spansk stil var jeg lidt sådan.. SYV? Men. Det er jo 8 eller 9. 
Written by Kia. Last notes are strained and I sink to a crumpled butterfly on stage. I'm getting everyone to fall in love with me. They all start to clap, until they realize I'm not breathing.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjfhfgvc |
|
|
Vi har også taget den i brug  Har fået 12 som det højeste. Men bare husk på, at hvis man får 7 så er det en stor 9'er!! 
~NUMSEFISKEN~ ¤Nu med Equito's Litote¤ *Mål er drømme med en deadline*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe :D |
[ Cille ] |
16-11-2006 17:52 |
|
Tjah.. vi har endnu ikke fået standpunkts karakterer 
men jeg har fået et par 10-taller i spansk, dansk, kemi og naturgeografi så er ret glad for det. Men har desværre fået 2 i historie prøven hehe og 4 i engelsk hvilket overraskede mig, da engelsk er et af mine yndlings fag 
Men får mine første standpunktskarakterer på onsdag...
..Cille.. I'm Happy <3 -Finally 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz Bzz |
|
|
vi har ikke fået standpunktskaraktere endnu, får vi først om 14 dage ca  Men har da scoret et 12 tal i en aflevering + nogle 10 taller og også nogle 7 taller (med pile op af)  Jeg er rigtig glad for den nye skala ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Find-Nemon |
16-11-2006 18:29 |
|
Synes den nye skala er god. Men hvor er det "ubehageligt" at have et gennemsnit på 7,7  Og så skal det lige siges, at i min klasse bliver et 7-tal altid omregnet til et stort 9-tal med pil op 
I medgang, og modgang Der vil vi følge jer For evig, og altid Der vil vi elske jer Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Vi bruger den jo så ikke endnu, men tror alligevel det bliver mærkeligt at vende sig til. 
Prinsessa Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min overskrift |
C.Jessen(StarBoy) |
16-11-2006 18:35 |
|
Har endnu ikke fået de nye karakter endnu. På vores skole, bruger de stadig den gamle karakterskala.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
vores klasse på handelsskolen går stdig efter den gamle... vi er 3. års...
Carina. Mango-Min elskede DV'er. Nu military vinder. Surprise- Min smukke ponyblanding.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| edfyweyerytfry |
|
|
niks.. min skole har besluttet først at tage den i brug til næste skole år.. dejlig.. for synes fanme den er dårlig den nye...
M.V.H Katrine >>E-Line Af Hvarre<< ~Evigt Kærlighed! Til døden skiller os ad..~ EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG! *~Alle der siger man ikke kan købe lykke, har glemt alt om heste~*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Jeg synes godt nok man skal vænne sig til det, og altid fortælle folk at det jo svarer til det og det :b Har fået 12 i en biologi rapport, og 2 10-taller :b ved ikke lige hva mit snit er på, men har da ikk fået under 4 :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Karaktere |
|
|
Ja, vi bruger dem heldigvis ikke endnu  Men jeg tror det må være mærkeligt at ens gennemsnit kommer til at falde så meet :s
Hilsen Katja & Nimble Guy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Well .. |
|
|
I am not afraid to keep on living I am not afraid to walk this world alone - My Chemical Romance, Famous last words
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaah.. |
ChaaLLee |
16-11-2006 21:37 |
|
synes springet mellem 7 og 10 er super træls, fordi 7 står for en god præsentation med en del væsentlige mangler.. synes den er lidt modsigende.. Men jeg har fået 12 i en matematik aflevering ellers 10 en del gange og 7 to gange. Vi får standpunkt i næste uge (:
Www.jpvf.dk - Jysk Pony Væddeløbsforening Besøg os på Vilhelmsborg, se løbskalender på hjemmesiden under "aktiviteter" . R.I.P Mulle og Frida </3 † d. 16.10.06 Savnet <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi skifter. |
|
|
Vi skifter først næste skoleår.
Mvh. En anonym alkoholiker WENDYBLADE SÆLGES! Skriv endelig. When I was just a baby my mama told me. Son, always be a good boy, don´t ever play with guns. Citat- Johnny Cash
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 45y78654647 |
Mijn Fylla |
16-11-2006 22:21 |
|
Vi får først karaktere imorgen. Men ha da fået 12 i både projektopgave og diktat 
MVH. Mijn Fylla
- hende med den lækre pony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Krab_anna |
17-11-2006 13:48 |
|
Ja... jeg kan så "prale" af et 4-tal  Jeg får karaktere efter den gamle skala, men er i brobygning på gym. så jeg fik 4 for en stil?! HEeehe.. Smiler;)
Anna Krab & Ofelia Garbo Der er ingen hemmeligheder så tætte som dem mellem hest og rytter.
Smilet er den korteste vej mellem mennesker 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalallala |
|
|
Når nu du selv siger vi skal blære os xD Har fået en del 12-taller.. I standpunkt "kun" et enkelt dog, i skriftlig engelsk.. Resten er 10-taller, pånær 7 i musik og mundtlig tysk og 4 ni idræt hahaha xD Jeg er glad for den nye skala.. Det ser federe ud med en masse 12-taller, end med en masse 11-taller.. 12 er jo det højeste, 11 er kun næsthøjest.. Så selvom det gælder som "det samme", så det bare federe (; Men synes til gengæld det er noget crap at 8 og 9 er slået sammen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| karakter... |
|
|
Vi får ikke karakterer efter den nye skala endnu (går i 10.). Men jeg har lige været i brobygning i en måned på Amtgymnasiet i Roskilde, og der fik vi selvfølgelig efter den nye skala. Jeg fik 4-7 (læreren kunne ikke bestemme sig ) i engelsk stil (fik 6 sidste gang i 10. ), 4-7 i biologirapport, 10 i dansk (en filmanmeldelse) og 10 i kultur - og samfundfagsgruppen (religion, historie og samfundsag), et foredrag om indvandrere i DK. I mat. fik jeg desuden afvide, at jeg lå på ca. 7-10.
-carina- med Dunja, Boy & Star Mange ting til salg, se min præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vasdlfasl |
|
|
synes det sucks.. har et snit på 12 i både fysik og matematik så skal ikke klage. har også fået nogle i engelsk, tror jeg har 8-9 12taller i alt for de første 3 måneder (: desvæære har jeg valgt samfundsfaglig linie, så ska skifte til naturvidenskablig efter ferien.
I guess you're the only one left standing, when everything else goes down
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| JegHedderTutti |
Tutti •♀ |
17-11-2006 20:01 |
|
Er vildt gald, får ikke karakterer og starter med den efter jul ! Så har ikke kunne vænne mig til den gamle...
╚╦╩ ¦ Tutti •♀ ♣ Jeg kan hvad jeg vil ♣
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Jeg fik sgu 10 i tysk  Fik så 7 i biologirapport, og mit engelsk og dansk har jeg ikke fået tilbage endnu 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den nye skala |
|
|
Vi bruger den også¨, og jeg er egentlig glad for den. Lærerne siger også, den er nemmere at bruge. Jeg har kun fået 10- og 12-taller i opgaver og standpunkt, så jeg klager slet ikke 
Hilsen Maria Cashmir Damgård - Pablo - Casandra Damgård Ofte ved man ikke, hvad man har, før man havde det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krussemadulle |
|
|
vi kommer ikk til at bruge den før næste år 
+ L u l u ! » Be You self, Your Mother is not working here. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dene rsimplevoivowneoervn |
|
|
argh, Bertel skulle skydes. hader ham virkelig så grumt ! VIRKELIG... han er en af de få mennesker der virkelig kan bringe mit @!#$ i kog. har faktisk lige skrevet en hel engelsk stil der handlede om min lyst til at slå den spasser oven i hovedet med en af vores slidte bøger, der falder fra hinanden og ikke passer til det nye pensum til den nye lortereform ! suk og når idioten så også lige smider en ny karakterskala oven i, jamen BONUS suk med mindre man ligger kun og får 10 og 12, så trækker de store forskelle mellem karakterene virkelig ned i et snit, og alle de karakterer der er blevet trukket sammmen til én, gør karaktererne meget mere upræcise. og international ? arhg, ja en lille smule mere, men hvorfor er det lige at de ikke i stedet lige prøver at arbejde på at få indført en fælles europæisk skala, det ville være så sygt meget nemmere, MEGET.. og så kunne folk måske og se idden i at vi skal bruge denne nye latterlige skala... suk ja mit standpunkt er vist kommet frem, men damn hvor jeg hader den nar til bertel ! suk
*DjævleØ's POWER* ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" MSN - juliemanden@ofir.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi skifter først... |
|
|
.. næste år..
. ♥ Line uden Jumptimes Nikita ♥ Livet er at ride på den hest man elsker.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rthsrhrh |
|
|
Jeg synes det er noget crap. Selvom jeg først skal have nye karaktere næste år, brokker jeg mig lige lidt alligevel  Altså, jeg ligger i gennemsnittet på 9-10 i alle fag, og når nu 8 og 9 er slået sammen til 7, er det lidt r*øv. For jeg synes der er så meget mere forskel på 8 og 9 end på 7 og 8. Derfor synes jeg at man skulle have slået 7 og 8 sammen :b Tænk lige hvor meget ens snit falder? Før hed det måske 9,5 og nu hedder det måske 8,5 fordi det der @!#$ 7-tal er med :s
Venlig hilsen Julie xxx Chili 1993 - 2006. I'll never forget you :'/ ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
19-11-2006 17:16 |
|
Vi bruger ikke den nye endnu, men har næsten lige fået 11 for en stil, og iflg. den nye må det jo så være et 12 tal ? Er ret forvirret over den nye skala 
Born to be wild  Special Like a rocket through me You're special
Trøller
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|