Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Joy kommer hjem på mandag.
Forfatter: 
Dato:  22-08-2002 11:52
Hejza...Som i nok ved så skal jeg jo have ny hest og det er jo Michelino.
Men jeg skal jo af med Joy, Joys rigtige jer kommer på mandag og henter hende.....!!!!!!:-)
Jeg glæder mig altså, IKKE fordi jeg ikke kan lide Joy men det er bare fordi her i det sidste stykke tid har jeg ikke havet redet hende jeg har bare taget op og striglet hende og hr lukket hende på fold bag efter..Jeg orker ikke at ride hende når jeg ved hun bare skal hjem på mandag aligevel......!!Så jeg rider bare en smule tur engang imellem....
Jeg er ikke engang ked af at skal af med hende men det er jo nok bare fordi jeg glæder mig sådan til at få *Michelino*.
Michelino kommer den 30-31 eller et par dage tidliger det er an på hvornår ejern har tid til at køre hende....
Jeg vil smutte igen
QnuZ...Pernille&*Michelino*og et vrinsk fra Joy!
0
0
Svar på denne tråd

Tillykke med den nye, men...
Forfatter: 
Dato:  22-08-2002 14:09
Der er ikke længe til Mandag. Måske skulle du tage en sidste tur på Joy alligevel.
Tænk på hvor glad du har været for hende. Og hvor ked af det du var i starten hvor du sku af med hende.
Men det er godt at Michelino snart kommer. Det er kun 4 dage uden hest, og det må du da kunne klare. Ud og ordne stalden.
Nå, men tillykke med den nye. Håber I vil få et rigtig godt fællesskab.

Sille(pony)
0
0
Svar på denne tråd

Re: Tillykke med den nye, men...
Forfatter: 
Dato:  22-08-2002 14:17
Sille(pony): Jeg kan ikke i dag fordi jeg har ikke været i skole sår...
Men min søster sagde om jeg ville med ude at ride en tur i aften..men jeg ved ik fordi hvis jeg møder nogle for min klasse ja det er sgu døden mand..
Men jeg tager jo der fredag og rider lidt-lørdag-og rider litd-søndag rider lidt....Og så ved jeg ikke om jeg rider hende mandag inden de kommer.
Men tak
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-08-2002 14:37
Det siger jeg dig : Det vil du fuldkommen fortryde ...
Når du begynder ta savne Joy, hvilket er helt 100 % at du kommer til at gøre !, så fortryder du at du ikke tog dne sidste, og bedste tur på hende alligevel ...
Og lad hende få de bedste dage hod dig lige til det sidste. Så er du sikker på at hun også kommer til at savne dig. Giv hende det bedste her til sidst. Hun bliver bare ked af at du ikke rider, og så står hun bare og falder hen, og tror at hun ikke kan bruges.
Tænk at du kan se det vigtige i at du vil komme til at ,møde nogen fra din klasse ... Det er lidt dumt sys jeg. Og jeg ved ( med egen erfaring ) at når der er gået et stykke tid, så vil du komme til at savne Joy så inderligt megte "!!!

Mit råd er : at få de sidste dage med hende til at være de bedste af dem alle !!!

QNUZ OG KRAM FRA JULIE
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-08-2002 14:48
FULDKOMMEN ENIG MED Josca&Bongo/*Tøzen&Bongo* !!!!!!!!

Du vil godt nok fortryde det..!

Jeg har haft MANGE ponyer/heste selv, nogle der "bare" skulle sælges, dem har jeg ALTID fået sagt ordenligt farvel til, og ALTID fundet et MEGET godt hjem til dem.
Og har ikke været ligeglade med dem når de snart skulle væk.

Mine forældre har lige købt en ny spring pony araber til mig som hedder: Eral Grey Silver Rose (siges på engelsk) den er nede i Holland, hvor den er født osv.
Jeg glæder mig UTROLG meget til at få den hjem. Den er rigtig dejlig og smuk...men derfor passer jeg mine 5 ponyer lige så godt som jeg altid har gjort.

Måske skulle du gøre det samme?
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-08-2002 14:51
Enig med de andre.

Lige meget hvad, så VILLE jeg have den sidste tur.
Du vil fortryde det. Ikke sikkert at det bliver inden for den nærmeste tid, men det vil komme.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-08-2002 15:10
Jammen jeg er da ikke lige glad med hende og bare lader hende stå....I går longerede jeg inde de andre dage red jeg tur i morgen rider jeg evt på banen eller rider tur også de andre dage
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider