|
|
| Hvilke sprog kan du? |
|
|
Hey Ænder  Ja, overskriften siger sig selv; hvilke sprog kan i? Og hvordan har i lært dem  . Jeg kan: Fransk - Er halv franskmand, så det siger vel sig selv :p Engelsk - Skolen Tysk (næsten xD ) - Skolen Og naturligvis.. Dansk xD
Nins-horselover There will come a time when you have a chance to do the right thing. I love those moments. I like to wave at them as they pass by.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Mette_H |
| Dato:  |
11-11-2006 23:48 |
|
Engelsk-skolen tysk-skolen fransk-kæmper stadig men for fimmern da det er sgu le deficult (et eller andet!!) Og dansk!!
Stævnejakke og bukser TILSALG Lækre lærige bøger om ponyer og Black Beauty. TILSALG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hfgjfgjgfj |
Nanna uden Sebastian |
11-11-2006 23:48 |
|
dansk, øh ja. tysk fordi det lærer jeg i skolen. engelsk, det samme. lidt bosnisk fordi jeg er SEJ. lidt arabisk fordi jeg er stadig sej.
Hilsen Nanna (pt med Monroe Hedegård) Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine sprog |
Martina |
11-11-2006 23:56 |
|
Italiensk - 100% Dansk - 100% Fransk - 50% Spansk - 20% (Forstår) Tysk - 30 % Engelsk - 100% Og så tror jeg ikke jeg kan flere .. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehhehhe |
|
|
Engelsk, noget tysk, en smule spansk. Kan ikke dansk Som det fremgår af det jeg har skrevet.
Mvh. Zandie ¨ Queenie ¨ Sniffer ¨ Hyparaberen og den skøre vovhund My heart belongs to you ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaaa... |
|
|
Kan naturligvis dansk. Og så engelsk og tysk som den dumme skole tvinger os til. Jeg forstår lidt spansk og japansk, men kunne godt tænke mig at lære begge sprog ordentligt. Og så har jeg glemt den smule grønlandsk jeg lærte da jeg var med min klasse deroppe 
Part søges i Esbjerg. Jeg rider på LB/LA niveau og har redet i 8år. Der skal være mulighed for undervisning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan.. |
|
|
dansk, tysk, engelsk og sørørversprog 
Krone og bølge - En selvfølge Hesteklipning tilbydes i Midtjylland Frieserhopper sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
12-11-2006 00:06 |
|
Dansk Engelsk MEGET lidt tysk, er spasser til det sprog xD Ogg.. Ja, det var det. Sikke utrolig interlektuel jeg er hva 
- Sandra & Beauty Star Himlen har tabt sin smukkeste stjerne - lige ned i armene på mig Beauty Star <3 Nutid, Datid, Beauty Star for evigt & altid <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Søøødt... |
|
|
Kan Dansk, Engelsk og meget lidt Tysk xD
Mvh. Jeres Højtelskede Camilla ~ I elsker mig! <'3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fff |
|
|
Dansk Engelsk Meget lidt tysk og noget russisk 
SAGDE JUZZE mågeklatter er røde citat: vildrose
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Felula |
Avana |
12-11-2006 00:32 |
|
Dansk - DarH Engelsk- skole Fransk - skole lidt polsk - min bedste veninde (Vanessa)
KH. Avana - ELVIS is dead so live with it! Kahlua <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvilke sprog kan i? |
|
|
fedt indlæg jeg kan dansk engelsk tysk latin - kan læse det. svensk- er igang med noget selvlært men melder mig nok til noget svensk i sommerferien hvis jeg kan finde et hold...
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! Lisa Ekdahl flyg vilda fågal flyg vilda fågal, flyg du som kan hade jag dina vinger, då flög jeg väg och försvann
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
Erika |
12-11-2006 02:41 |
|
Dansk - sådan da (alligevel det jeg har fået mindst i, i mundtlig? ) Engelsk Tysk - forstår det meste, kan læse det meste.. og kan snakke det ret godt og der udover, få sætninger på fransk og bosnisk  og da også lige jysk og sjællandsk hehe.. og forstå noget østrigsk og hollandsk + svensk/norsk
~*Mvh. Erika*~ *** You can knock me down - But I ain't staying there
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej på dig |
BananBrød |
12-11-2006 07:52 |
|
Dansk Engelsk - skolen Kan lidt svensk og italiensk men ikke noget jeg ligefrem praler med men er forholdsvis god til at forstå svensk.
+DITTE Jeg er sej  SÅ ER DET JUL<33 (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
JosefineS |
12-11-2006 08:04 |
|
Dansk - er dansker hollandsk - bor i holland og tager det i skolen Engelsk - kan snakke det flydende , bruger jo også 7 timer om dagen på at snakke engelsk (skolen) ...
Josefine - Sukema aka Flæske! © Røde heste Er de bedste Dem kan ingen tæske Vel lille flæske ?? 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sprogene |
Tascha |
12-11-2006 09:29 |
|
Flydende: Dansk Tysk Engelsk Forstår lidt/snakker lidt: Latin (ikke et sprog der kan snakkes som sådan, men kan det) Spansk Italiensk Norsk (snakker det self ikke, da de forstår når jeg skriver på dansk) Andre sprog jeg forstår en lille smule af: Fransk Hollandsk Finsk Tror det var dem.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min overskrif |
C.Jessen(StarBoy) |
12-11-2006 09:38 |
|
Dansk Tysk (er ikke så god til det) - har lært det i skolen Engelsk - skolen Svensk(kan lidt) - skolen Norsk(kan lidt) - skolen Hollandsk/Flamsk(kan forstå lidt når jeg læser) - lært det selv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sprog jeg kan |
NatalieDL |
12-11-2006 09:51 |
|
Jeg kan: Fransk: skolen Engelsk: Skolen Tysk: også fra skolen og måske kan jeg dansk, jeg ved det ikke helt.. Hehe
-Natalie- Gør livet funny rid springpony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gnxghfdx |
Olaa |
12-11-2006 10:04 |
|
Dansk Tysk Engelsk Norsk Svensk Forstår lidt Hollandsk & en meget lille bitte smule Arabisk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Rozita & Hennie |
12-11-2006 10:07 |
|
Dansk Engelsk - skolen og MEGET lidt tysk, har haft det et par år, men @!#$ lære det ALDRIG - skolen
Hilsen Hennie Rozita,Silver <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tjaeh... |
|
|
tjaeh, snakker dansk og engeslk flydende, har brugt engelsk en del når vi har været udenlands, og ellers er det kommet via skolevejen ( på 8. år nu ). tysk forstår jeg også, og kan formulere mig, men så snart vi kommer til grammatik-delen, så står jeg af ! Jeg er efterhånden også blevet lidt sej til svensk, da vi har en svensk udvekslingsstudent i klassen i år xD
*DjævleØ's POWER* ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" MSN - juliemanden@ofir.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sprog... |
|
|
dansk 100% engelsk 100% altså går kun i 6 så kan ikk flere sprog 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sprog.! |
MinMaya |
12-11-2006 10:58 |
|
Jeg kan snakke dansk, engelsk og tysk. Kan også meget lidt fransk, svensk og norsk. Kan sige et ord på afrikansk.! Men det er ikk fordi jeg er så go:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Dansk Tysk Engelsk Spansk(min mor er fra Nicaragua(latinamerika) og så kan jeg tælle på italiensk, polsk og swahili  Men vil meget gerne lærer Fransk og Swahili...
Don't you dare to try change me!
- Laura C'est La Vie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeghuiheth |
|
|
dansk Svensk engelske tysk norsk en smule spansk Lidt tyrkisk
Også kan jeg læse hollandsk..
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! Én gang gul hest, altid gul hest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Miss Chanel |
12-11-2006 11:12 |
|
Nanna uden sebastian & Erika: Hvor kan ii Bosnisk fra?  Nå, jeg kan: Dansk  Engelsk - skolen. Tysk - skolen  && Bosnisk (ikk helt flydende ) Fordi jeg er 50% fra Bosnien 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sprog. |
sam_bo |
12-11-2006 11:14 |
|
Knuz Lotte  Hej alle glade h´ænder :P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Jag språger god dansk Og mere eller mindre: Engelsk Fransk Latin Svensk Elversprog  Tror det var det... Hmm... Og så forstår man vel lidt af det hele  Er igang med at liste mig til at lære Besnoi-sprog 
Vegetacha & Buller El Hor ^**^ Oo (..) - If you want the rainbow you gotta put up with the rain. --Unknown.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfsgdsfgfsd |
¤ Bella ¤ |
12-11-2006 11:22 |
|
Dansk xD Engelsk Tysk & GRÆSK !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sprog.. |
|
|
Engelsk Tysk Dansk Thailandsk
Whatever  * Chamør Iso & Rocker Marie * + I Wonder Why +
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmhmhmhmhmhmhmmh... |
|
|
Dansk - 100 % :b Engelsk - 80 % Tysk - 30 % :s stinker til det. Svensk - 70 % Kan læse og snakke det. Norsk - 70 % kan læse og snakke det. Fæørsk - 10 % kan en SMULE fæørsk  :P
. ♥ Line uden Jumptimes Nikita ♥ Livet er at ride på den hest man elsker.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
Erika |
12-11-2006 12:49 |
|
Miss Chanel: Den smule bosnisk jeg kan, er noget jeg har lært fra en veninde - som er bosnier 
~*Mvh. Erika*~ *** You can knock me down - But I ain't staying there
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Lidt italiensk - ferie. Dansk - selvfølgelig. Engelsk - skolen og film. Tysk - naaada.
Casanova how wonderful life is, now you are in the world 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hkjhjkhjkhjk |
|
|
self. Dansk. tysk. engelsk. norsk. svensk. lidt Italiensk. lidt kinesisk. lidt fransk. lidt islandsk. lidt grønlandsk. o.s.v
©Team Liine© Tab og vind med samme sind. elsker dig Prins. ~Prins I©u~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| regtryu |
Cecilia&Gold n Silver |
12-11-2006 13:31 |
|
Bar dansk, engelsk & Tysk ;p
ღ Cecilia o. Mikkelsen. ღ Silver, du vil altid være min stjerne! © Shulay Gold 'n' Silver
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg kan dansk, engelsk og tysk. Og forstår lidt fransk, svensk og norsk.
Kamilla Elisabeth der er intet i vejen med at være en taber, så længe man er god til det. - Billie Joe Armstrong
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er seeej xD |
|
|
Dansk - Er dansker Engelsk - Skolen Tysk - Skolen Svensk - ehm. ved ikk  Norsk - Norsk familie Fransk - Meget, meget lidt, ! Hollandsk - Hollænderne fra udveksling Latin - Meget, meget lidt ! Tror det var det xD Så prøver min veninde så at lære mig spansk, men det kører sq ikk lige frem 
Dillarh Dallarh Jhnguderne rooxz 
Status: Gudens gud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nå ja.. |
|
|
jeg kan læse hollandsk.. Det er næsten det samme som tysk, deres ordstilling er lidt anderledes, men ellers næsten det samme..
Krone og bølge - En selvfølge Hesteklipning tilbydes i Midtjylland Frieserhopper sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hva''' |
æævlet |
12-11-2006 14:24 |
|
..Er I en flok vidunderbørn :b. Eller prøver I bare at overgå hinanden ;b. Eller er det måske fordi at I kan sige hej på sproget (;. Jeg kan, Dansk,Engelsk, lidt Fransk, multi lidt tysk-Forstår det kun meget lidt ;s
-Æblet ..Vi er sgu alle så kloge.. -Så hvorfor sgu jeg ikke også være det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdsadas |
|
|
dansk engelsk - skole tysk - skole lidt spansk & italiensk. - ferier og min far snakker flydende spansk + en gammel ven som var fra spanien 
- Josefine Make this moment last like the deepest sleep you never wanted to leave.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Blommetærte? |
|
|
Hey søde  Fedt indlæg  Jeg kan tale: Dansk - omg!  Engelsk - skole Tysk - skole (lidt) Jeg kan læse: Dansk - neej virkelig? Tysk Engelsk Norsk/Svensk Og så kan jeg lidt småtterier <- på spansk, islandsk, og grønlandsk 
Mvh. TanjaC ~Dagens nisse i ris á la mande~ -Just Keep Swimming, Just Keep Swimming-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krussemadulle |
|
|
dansk engelsk lidt tysk lit finsk lidt spansk
+ L u l u  » Fra HRS  » Be Youself ,Your Mother is not working here. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tissemyre |
|
|
coolt indlæg Flydende: Dansk- tja gad vide hvorfor? Engelsk - har lært det i skolen Tysk- flydende og flydende er måske så meget og kalde det jeg kan  snakker en smule: Italiensk- har lært på sporgkursus og så har vi nogle gange en italier boede.
jeg forstår en lille smule af, men ikk snakker: Fransk svensk
Knus Stina og Bianca <3 Savner Dig Ronaldo <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala... |
|
|
Dansk Engelsk Tysk Spansk Norsk og svensk - kan man stortset altid forstå?  hmm.. det var vidst det ?? 
Team Bine nu også med: Pamelius H
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvilke sprog |
|
|
Jeg snakker selvfølgelig dansk, wonder why. - Så taler jeg så godt som flydende dinglish, som er danskengelsk fordi at danskere sgu aldrig lærer engelskengelsk  Det har jeg aldrig lært i skolen, men af familie, min engelsk kæreste og det halve år jeg boede i Island, der brugte jeg det meget. - Ikke før i år at jeg lærer noget engelsk i skolen, men det er primært gramatik. De sidste mange år i skolen, 8. - 9. og 10. klassetrin har jeg måtte rette mine lærere. På efterskolen bad min engelsklærer mig endda om at vikarere for hende Dårligt. Anyhow, så kan jeg MEGET lidt islandsk - forstår det rimelig godt, men snakke kan jeg ikke mere. Det er også 5½ år siden jeg boede der, - og jeg lærte aldrig at snakke det helt i skolen. Fransk og Tysk har jeg haft i skolen, kan sige "jeg hedder, jeg kommer fra" etc. og that's it! Gad godt lære fransk, men vil hellere koncentere mig om at få engelsk 100% på plads. Engang jeg er færdig med HF vil jeg derover og arbejde i et års tid. - Men bruger det nu HVER dag, men kan godt mærke at jeg snakker det værre når jeg snakker med min kammerat i England, føler jeg snakker det ad h til 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine srog |
Muzze |
12-11-2006 16:28 |
|
Dansk - selvfølgelig Engelsk -skolen Tysk (MAKSIMALT Lidt ) :Zwilling , Meine , ich liebe Hehe
☺☻Louise☻☺ Det gør Ikke noget at være en taber - bare man er god til det... ♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥ ♥♥♥ ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Damdamdam |
Matildetoesen |
12-11-2006 16:32 |
|
Mærkeligt... Jeg taler dansk. o.O Engelsk - skolen Svensk - Sådan er det når noget af familien er fra sverige Meget lidt tysk (med engelsk accent!XD) - skolen Meget lidt quechua (en eller anden form for indianer-sprog) - skolen Lidt spansk - min mors onkel. Han er fra Spanien, og kan ikke andet end spansk.
Og så har jeg på fornemmeren at min fætter vil/bliver tvunget til at lærer mig italiensk? 
Hilsen lille mig! Præcis d. 8. Juli 2006 Bliver den store pige endnu størrere!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lad mig se.. |
|
|
Jeg kan følgende sprog: Dansk (Naturligvis - er jo dansker.. ) Tysk (Har jeg lært i skolen, både taler og forstår det..elsker det sprog.. ) Engelsk (Har jeg lært i skolen, både taler og forstår sproget) Fransk (Har jeg også lært i skolen, men kan ikke huske ret meget mere.. ) Finsk (Kan kun nogle få ord..hehe..men super fedt sprog.. ) Bosnisk (Igen, kan kun nogle få ord, som jeg har lært af en veninde.. ) Spansk (Ahh kan kun få ord.. ) Svensk (Et sprog jeg har lært på gymnasiet i faget dansk.. ) Norsk (Igen, vores skøre dansklærer i gymnasiet, der synes at vi skulle læse nogle norske tekster.. )
Wish upon a star No matter who you are The second star to the right Harbinger`s gate Beyond the boundaries Blossom ballet In the great wide somewhere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
» TeamFM |
12-11-2006 16:59 |
|
Jeg kan sjovt nok dansk 100%. Nok fordi jeg bor i Danmark xD Så kan jeg 100% engelsk, fra skolen. Så kan jeg 50% tysk, fra skolen. Så kan jeg 100% svensk, fordi jeg meget ofte har været i Sverige. Jeg kan også 75% norsk, fordi jeg tit er derovre.
© Mia Svane © Jhnguderne rooxs 8D Status: Guds Guds Gud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
Theis |
12-11-2006 17:03 |
|
Jeg taler Theisk og det er den eneste jeg kan tale, derfor forstår ingen mig xD Men jeg forstår dem! 
Mvh. Theis  ~ Dance with the devil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sprog... |
|
|
Engelsk (fra skolen) jeg kan ikke snakke engelsk 100% men sådan nogenlunde . Tysk (fra skolen)..ikke 100% men sådan rimeligt .. Dansk ..ja, mon ikke jeg kan forstå og snakke det rimelig godt? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ææhhhm... |
|
|
Dansk, Tysk, Engelsk, Norsk ( ), Ææhh... ja 
Hilsen Jose & Raffe <3 En Rigtig Hest Er En Dansk Sports Pony Ligesom Min  En "Lille" Hest Med Et Stort Hjerte <3 Og Med Selvtilliden Iorden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe... |
<3 Bimmer <3 |
12-11-2006 19:37 |
|
Kan fatte og snakke 100%: Dansk, Engelsk. Kan fatte og snakke 50%: Tysk, Norsk, svensk. Kan sige et par ord: Fransk og Serbo kroatisk. << kender en der snakker det flydende! sygt!! 
~©~ Den Stolte Ejer af en ♥ B i m M e R ♥ Rigtige Ryttere Rider Koldblod!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| sprog... |
|
|
snakker dansk (wonder why -kedeligt sprog forresten) engelsk ret godt (bestemt ikke fra folkeskolen, men fra ferier, kurser, bøger, og gymnasiet) tysk ret godt, i hvert fald flydende skolen fransk fra skolen, og okay godt forstår norsk og en del svensk snakker en smule thai - har rejst i thailand har en drøm om at mestre (dansk), engeslk, tysk, fransk, spansk, svensk, norsk, thai (og måske flere) flydende og ubesværet.
If you allways do what you allways did, you'll allways get what you've allways got
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ehhh... |
|
|
snakker vi om sprog vi forstår, læser, skriver og udtrykker os på, eller bare om vi kan et enkelt ord?!
For det eneste sprog jeg kan, hvis det er det første, er dansk.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dumdidum |
Shindeagan |
14-11-2006 22:53 |
|
Grønlandsk, dansk, svensk, fransk, engelsk. Taler alle flydende udover fransk, det er sådan lidt midt i mellem eftersom at jeg 'kun' får 9 i det.
Kidnap the Sandy Claws, beat him with a stick Lock him up for ninety years, see what makes him tick ~~~~~~~~~~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggg |
|
|
flydene dansk.. jeg er dansker  næsten flydene engelsk, skolen meget lidt tysk, skolen meget lidt spansk, en af mine veninder kan snakke det, så har lært lidt.. kan sige noget rigtig ondt!  et par sætninger på fransk, da jeg har familie i frankrig 
Lori -my love -my passion Smil til verden og verden langer dig en. -smil igen, og verden langer dig en mere!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Dansk - flydende  Engelsk - næææsten flydende  Tysk - well ? Ejj, er faktisk ret sej til tysk  Norsk - kan jeg ikke tale ret godt, men jeg har MEGET norsk familie, så det kommer lidt af sig selv  Og så kan jeg lidt : Fransk Japansk Thailandsk Filipinsk Det var vist det ? 
I am not afraid to keep on living I am not afraid to walk this world alone - My Chemical Romance, Famous last words
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Blahblah |
Ennoble |
15-11-2006 19:57 |
|
Dansk - forklaring? 100% Engelsk - går på International Skole 100% Tysk - bor i østrig 90% Fransk - lært i skolen 80% Spansk - lært i skolen 80% Svensk - familie fra sverige 80% Østrigsk - nå ja.. det så stort set det samme som tysk 90% Også kan jeg også sige jeg hedder Anna på Italiensk Norsk græsk russisk Croatisk og Amerikansk  Desuden kan jeg på arabisk præsentere mig selv f.eks. Jeg hedder anna, jeg er 14 år gammel, jeg kommer fra danmark osv. Okay. det var så det 
Anna og Unicorn's Royalando! Frygt ikke døden, men det liv du ikke får levet! Ejj for fanden Lille Prins, lad dog være med at skide i din krybbe.. XD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gjsrfhsg |
sunka<3 |
15-11-2006 20:06 |
|
Dansk og svensk, nogenlunde engelsk og lidt tysk og færørsk.
Laura og den SKØRE araber <33 godt begyndt er halv fuldendt. -og det rigtige værktøj er det halve arbejde! så husk at starte med det rigtige værktøj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æpkijuyhtgrfdesdefrgthyujkiloæpålokijuyh |
|
|
NØØJ jeg kan mange sprog Dansk Engelsk-skole Fransk-skole Svensk-skole Norsk-skole Italiensk-er altid i Italien Ægyptisk-har været der og meget lidt Tysk
Catrine & Zasha ox 1401 <'3 ^Et Team der Funker^ Hvis det ikke er kærlighed? - Hvad er så kærlighed?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svare da lige. |
|
|
Dansk - 100% Øhm er dansk ?  Svensk - 100% er opvokset med en søster der bor i sverige så kan det flydende.  Engelsk - 80% kan forstå og snakke det men ik godt  Pakistansk - 50% kan snakke lidt Og forstå  Knuuus
Stald DM <3 Løth´s Ami <3 Ingen kan skille os ad! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja.. hihi |
|
|
Dansk xD lidt norsk - kvart nordmand A.K.A NordKvinde HAHA lidt svensk - skolen Engelsk- skolen ikke spcielt go men kan da hihi Tysk- skolen er en spade til tysk haha men prøver da
Heste Vrinsk Fra. Nanna. Mikado er den bedste! Ham kan ingen tæske! hey hey hey! ©MIKADO© Min:Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralallal |
|
|
Dansk Engelsk - har boet i USA Tysk - har boet i Luxembourg Fransk - havde det i 1. og 2., men kan næsten intet den dag idag! Udover det kan jeg forstå og læse svensk og norsk, idet det er en del af mit studie. Kan også få ord på "luxemborsk" og forstår en del af det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Engelsk Tysk Dansk Svensk Norsk Polsk Fransk Spansk
Hilsen Tatjana Medlem af DHPV og glad for det  Søger billig part i Roskilde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hejhejhejhej... |
piwi |
17-11-2006 15:49 |
|
Dansk - siger vel sig selv  Finland svensk - min mor kommer fra Finland og finlands svensk er nedsten det samme som svensk Findland svensk er bare meget langsommere Svensk - kan kun forstå Norsk - ka kun forstå Engelsk - lidt går kun i 6
Pipski
Rigtige ryttere ridder shettere har travet på pletter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sprog ? |
|
|
Jag kan Engelsk - skolen Tysk - skolen Svensk - har sommerhus i sverige Dansk - Tjaa, gæt selv
Hilsen Katja & Nimble Guy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|