Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Silent Hill - i tvivl?
Forfatter: 
Dato:  11-11-2006 23:29

Hej ænder.

Har lige set Silent Hill. Den er rigtig god, ikke den bedste men okay. "Problemet" er at jeg ikke rigtig forstår slutningen?

Der hvor mor og datter kommer hjem, men det er ligesom at de egentlig ikke er der for faren kan jo ikke se dem? :s = er de døde, eller? Forstår ikke..

Hvis nogle har set den, og har fattet det sidste vil i så ikke skrive? Hader når jeg ikke forstår en slutning af en god film.

.. og lige et spørgsmål til - HVORFOR har datteren ingen mund på forsiden for i filmen har hun jo en mund (??) :s aarg.. Fatter hat.

.
Line uden Jumptimes Nikita
Livet er at ride på den hest man elsker.

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  11-11-2006 23:48
Haha, hader også når man ikke kan forstå slutningen på en film. Det kan virkelig provokere mig xD.

Men ang. det der med munden; tror at det er fordi at Silent betyder 'stille' eller sådan noget..
Og så fordi at det er en by hvor alle er stille (eller døde) har jo ikke set filmen, så det er bare rent gæt :P . Har hun ikke en mund.. ;D

Nins-horselover

There will come a time when you have a chance to do the right thing.
I love those moments. I like to wave at them as they pass by.

0
0
Svar på denne tråd

Felula
Forfatter: 
Dato:  12-11-2006 00:27
Har aldrig set den, så det kan jeg ikke svare på. Men har hørt at den skulle være rigtig dårlig!

KH. Avana
- ELVIS is dead so live with it!
Kahlua <3
0
0
Svar på denne tråd

silent...
Forfatter: 
Dato:  12-11-2006 08:55

De er jo i åndeverdenen, og kan jo ikke rigtig bare blive normale igen efter sådanne oplevelser.
Det er jo ligesom når faderen og politibetjenten er på skolen for at lede efter dem, der løber de også lige forbi hinanden, hvor faderen siger han kan dufte hendes parfume.
Hun er jo død dengang de kørte galt ;) Så nu lever de i åndeverdenen. :P

Ang. coveret, så tror jeg også det er fordi den hedder silent hill, ergo stille. altså ingen mund :P hehe..

Anna Hvidkjær

Stald Vestgården

4573 Højby Sj.

0
0
Svar på denne tråd

Anna...
Forfatter: 
Dato:  12-11-2006 11:57

arg ja! Fordi da de til slut "køre" hjem så kan faren jo ikke se dem, men han kan vel fornemme der ligesom er noget. Trist..

så fatter jeg den, herligt. Hehe

.
Line uden Jumptimes Nikita
Livet er at ride på den hest man elsker.

0
0
Svar på denne tråd

. . .
Forfatter: 
Dato:  12-11-2006 18:05

l o r t e film! så den med Juzze for cirkaaa 3-4 timer siden.. jeg fatter bjælde. og den er bare langtrækkende + slutningen er noget værrere @!#$

Vildrose

..with her beautiful pony Rain..

0
0
Svar på denne tråd

Silent hills
Forfatter: 
Dato:  12-11-2006 19:21

Jeg tror nok de dør når de køre galt og det var vidst også noget med at der var farlige gasser under jorden, så det kan også være når de har indåndet dem!

Ja men hensyn til forsiden er det nok fodi det er den stille by (spøgelsesby)..

sys den er total dålig jeg fatter nather af den film.. heldig vis så jeg den sammen med en der havde set den før og han måtte "oversætte" så om sige;)

Anna Krab & Ofelia Garbo

Der er ingen hemmeligheder så tætte som dem mellem hest og rytter.

Smilet er den korteste vej mellem mennesker :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider