|
|
| Det var hårdt, syntes Ceres *billeder* |
|
|
Davs ænder 8) Så blev det weekenden hvor Ceres og jeg skulle på dressurkursus, på rideskolen . Idag øvede vi galop anspring så vi kom i rigtig galop på begge volter, holdte galoppen og øvede shenkelvigning. Og det gik bare gooodt Så jeg er spændt på imorgen hvor vi også skal have en enetime. Jeg har lige fået 3 billeder fra idag af og dem får i hermed æren af at se 8D OBS xD de er alle taget med min @!#$ mobil :p  Klar op parart til at angribe vores enetime 8) (Katrine/ Kasmir <33 her inde fra der står i baggrunden)  Jeg kommer ned i stalden og så møder denne dejlige pony mig med en vrinsk  Så hjalp jeg lige Katrine med Kasmir og så lagde han sådan  "Marie.. Det var alt for hårdt idag jeg tager mig lige en lur"
Marie Også kaldt rocker Marie -Med krikke dyret Ceres Mørk. Fjordheste og Traver ejer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
Rozita & Hennie |
| Dato:  |
11-11-2006 17:10 |
|
Han ligner en halv død hest, Men lyder dejligt med enetimer ;b
Hilsen Hennie Rozita,Silver <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Haha, han er rigtig sød <33 hihi |
Kasmir <33 |
11-11-2006 17:15 |
|
Ej Marie @!#$ jeg ser dum ud, hihi .  Ja han ser sku lidt død ud. Men det kunne man høre han ikke var . Hihi.
Katine.
Kasmir <3 Tess <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| askdælksd |
|
|
Katrine <3: Haha, nej slet ikke da du kom med en gulerod.. Noget siger mig han er lidt madglad *host* :b Hennie <3: hehe ;P Han var også lidt halvdød :b og ja det er rigtig dejligt med enetimer Skal vidst til at have undervisning 3* i ugen 1*dressur hold, 1*ponygames og 1*enetime 
Marie Også kaldt rocker Marie -Med krikke dyret Ceres Mørk. Fjordheste og Traver ejer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Rozita & Hennie |
11-11-2006 17:21 |
|
Kasmir <33 sorry jeg kom til at stave dit navn med H igår da jeg skrev med Marie hah xb Fjordbollen <3 LÆKKERT,
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| laaældkæaldk |
|
|
Hennie: Nemlig 8) Og det var de gamles forslag at jeg skulle have faste enetimer Jamen det var jeg da bare helt med på 8)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Rozita & Hennie |
11-11-2006 17:25 |
|
Fjordbollen <3 @!#$ duh er forkælet, :b, veninder siger jeg er forkælet men det er jeg ihvertfald ikk nårh det har med heste at gøre xb
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æløasldd |
|
|
Hennie: De kan godt føle sig temmelig døde hvis jeg ikke får 1650,- i fødelsdags gave  Jeg kan nemlig ikke undvære Katrine  Derfor er han nød til at stå der i længere tid 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stakkels hest.. |
|
|
det ser ud til han syntes det har været rigtig hårdt 
Krone og bølge - En selvfølge Hesteklipning tilbydes i Midtjylland Frieserhopper sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Haha, hvor dejligt med kurset - håber i får en masse ud af det  Nåårh lille Ceres på det sidste billede, han ser virkelig søød ud 
Casanova how wonderful life is, now you are in the world 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asødælaød |
|
|
Annemette: Jeg var vidst lidt for hård ved ham, eller så er han bare i dårlig form  Milan: Jeg håber virkelig også det hjælper os det her, vi har ligesom stået stille i ½ år Og det er bare ikke fedt :/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
Død krikke du har? xD Men lyder da fint (:
Sine & Holleskovgårds Teckla ♥Team DM♥ Springryttere,- Med Stil Vi kan lide det vi laver!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1232123 |
~Kiksen~ |
11-11-2006 18:39 |
|
Han ser dejlig ud! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nååårh... |
*Spirit* |
11-11-2006 18:43 |
|
Du har været hård ved stakkels Ceres 
~~ Mvh ~~ ~~Rikke og Dancing Spirit~~
De kalder mig Gud! Bare Gud!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhejhejhej |
Martina |
11-11-2006 18:45 |
|
Uha, ja han ser træt ud. Sødt billede til sidst.  Knus Martina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| dsælasdk |
|
|
Iso: Ja ;P Han var træt  Martina R: hehe tak  Rikki: jeg ved det 8D og jeg skammer mig, ikke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsgsdgdag |
¤ Bella ¤ |
11-11-2006 19:03 |
|
Haha , tybisk ceres xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| akdælkad |
|
|
Bella: Fraktisk ikke x) Han vil hellere æde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|