|
|
| ? Rider? |
| Forfatter:  |
MinMaya |
| Dato:  |
11-11-2006 12:05 |
|
Hej..! Hvor tit rider i ? ? Hvad race er jeres hest/ Pony? ? Hilsen Maria<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| about me |
|
|
Jeg rider 4 gange om ugen (er dog derude hver dag) + jeg har en part som rider ham 2 gange om ugen . Flik Flak er en blandning, jeg tror selv at der er noget connemara i ham..  Hvorfor spørger du ?
Carina & Flik Flak <3 - EVIG KÆRLIGHED ! Medlem af SÆK(skøre ænders kulb) - vi driver dig til VANVID!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar.. |
|
|
Jeg rider 3-6 gange om ugen og Rider Fjordhest 
TT nu med Lukas. "når ginsten er der, behøves ingen flamme" Silke du vil stadig være i mit hjerte <,33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rtyuiopuytfuhjio |
Kirstine :b & Cecilia (; |
11-11-2006 13:10 |
|
rider 5-6 gange i ugen på min elskede knapstrubber :'D
©muvh;© JOACHIM & KIRSTINE - Plettede heste, er det bedste :'D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjhkjhkjh |
Karina&Stella <3 |
11-11-2006 13:24 |
|
Rider 3 gange i uger, og en gang i mellem i week. det er meget forskælligt hva jeg rider.
M.V.H Karina & Stella <3 evigt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| fxcgvhb |
Cecilia&Gold n Silver |
11-11-2006 13:28 |
|
Ogs 5 -6 gange om ugen  Han er en dejlig fuldblodspalomino .
ღ Cecilia o. Mikkelsen. ღ Silver, du vil altid være min stjerne! © Shulay Gold 'n' Silver
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Det er meget forskelligt -kommer an på vejret, da vi ikke har noget ridehus og vores ridebane er meget glat, når det har regnet. Jeg rider på en 4års Frederiksborg. En 13årig DV. Og en 5årig Pinto pony...
Mvh. Kariiina - uden sin Pelle-mann Stald Brovad  Vi gir' den gas...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lol... |
|
|
Min er anglo araber. Rider hver dag for tiden xD Han hedder Theis og er 4 år.
Hilsen Camilla - Du er sød i hovedet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mauahhaha. |
|
|
Jeg rider sådan ca. 6-7 gange om ugen, på min egen pony, en knabstrupper :')
Mvh. En anonym alkoholiker WENDYBLADE SÆLGES! Skriv endelig. When I was just a baby my mama told me. Son, always be a good boy, don´t ever play with guns. Citat- Johnny Cash
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
rider 3 gange om ugen. Diva er 1/4 New Forest, 1/4 Shetlandspony og 1/2 varmblod, mener jeg det var? kan ikke helt huske det 
Patricia Jørgensen Jhnguderne rooxz  Status: Guden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| taha .-. |
CHAMPEN |
11-11-2006 15:22 |
|
Rider hver dag  3-5 timer om dagen . rider på 2 stk fjordhest + 3 stk holstener
CHAMPEN Mosa, Linnet & Concertina. Snart uden Concertina :(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rider. |
|
|
Jeg rider alle ugens dage. sambo er welsh dartmoor blanding, fie er nordbagge, gerda er shetter, jazz er pinto og ambis er travhest.
Knuz Emilie Smil så smiler verden igen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min overskrift |
C.Jessen(StarBoy) |
11-11-2006 17:45 |
|
Rider stortset alle ugens dage, selvfølgelig har de en fri dag, men er der ude hver dag  Har en pinto og en NF.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| adasdakk |
|
|
Hm.. rider 5 dage i ugen pt.  på en fjordhest
Marie Også kaldt rocker Marie -Med krikke dyret Ceres Mørk. Fjordheste og Traver ejer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg rider 5-6 gange om ugen og mit dyr er en connemara 
Casanova how wonderful life is, now you are in the world 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gdhssedgsda |
¤ Bella ¤ |
11-11-2006 18:02 |
|
Hvor tit rider i ? 1 time middel/hårdt arbejde * Hver dag Hvad race er jeres hest/ Pony? DSP
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hej  Hvor tit rider i ? Jeg rider ca. 5(han har en fridag, og somregel en longering eller løsspringsdag) dage om ugen på min egen pony af ca. 1 til 1½ time (inkl. opvarmning og 'afvarmning'), hvis jeg har tid rider jeg også nogle andres heste. Men er på gården hver dag, for jeg skal lige sige hej, rense hove, og chekke han ikke har nogen skrammer  Hvad race er jeres hest/ Pony? En new forest <33
"Hygge hejsa!" -citat fra: Nissernes ø XD <3 Line & Tatoo'drengen, altid på vej mod nye mål... <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala... |
|
|
Jeg rider så tit jeg gider hehe.. det bliver til 4-6 gange om ugen.. Rider mellem tre kvarter og en time Sascha er en Connemara blanding 
Team Bine nu også med: Pamelius H
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Jeg har part på den skønneste vallak af racen arabisk fuldblod. Jeg rider ham 4 gange om ugen (:
Epirus og Sofie Junior the model and Støjer the photographer xD Se her en superspringer i verdensklasse! Team Kagerup præsenterer Jyden Josephine  Josephine springer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345678 |
JosefineS |
11-11-2006 19:35 |
|
Min er 50 % welsh , og 50 % et eller andet rider 5 gange om ugen , de sidste to dage rider min part ...
Josefine - Sukema aka Flæske! © Røde heste Er de bedste Dem kan ingen tæske Vel lille flæske ?? 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|