Nu er jeg lige kommet hjem fra mit dramaplay , som vi spillede her til aftes , og skal også spille i morgen (lørdag) eftermiddag , Når , men det gik fint , jeg huskede alle mine linier (er en af de 6 teenager historien handler om) , men nu kan jeg ikke finde mit 'script' så ved ikke hvad jeg skal gøre i morgen , det skal lige siges at det er noget med skolen , men ikke i skole-tiden , altså jeg skulle audition-e til det 
Anyways , jeg fik 4 rigtige blomster, 1 falsk med 'grene' til , Men hvor skal jeg gøre af dem ? vil da ikke bare smide dem ud , indtil videre har jeg puttet dem i vand ( også de falske
) ,
Der kom ikke så mange , men de fleste er til sports (NECIS) konkurrencer , min far kom i dag om min mor og 2 af mine bedste vninder kommer også i morgen 
Men nu tænker jeg over det , har skulle være der hver mandag og tirsdag til kl.17:15 hver uge , og her den sidste uge til kl 6 og kl 8 plus om onsdagen til kl. 7, Når men jeg har tænkt over at jeg kommer til at savne det , fordi jeg kommer jo til at snakke med en hel masse jeg ikke normalt ville snakke med , sådan de 'små' 5/6 klasses-børn , plus nogle high-school'ere
det er jo skide sjægt , næste år når jeg skal i high-school så har de ikke sådan et teater , der har de kun musicalen , og nej jeg skal ikke synge foran så mange mennesker ...
Ved ikke rigtigt hvad jeg vil med det her indlæg ? sys' bare lige i skulle vide det ?