Hej,
Hehe, nej
ingen drenge i min klasse har så meget som rørt ved en hest. Men der går en i min klasse som også har hest, men hun er sådan en som "ikke går op i racer og nægter at gå til undervisning, for hun kan jo sagtens ride"
Men kender da et par drenge som rider... eller har prøvet at blive tvunget op på Rollo
Vi har da, Thomas/Cakoko her inde, Julle/[SAFH] GLAVIND fra det store HN rider jo også...
Har smidt Brian (Som engang var på det store HN) op på Rollo et par gange, han har endda sprunget på hende (MEGA LOL) og sidst jeg smed ham op havde jeg nær ødelagt hans fremtid med børn, hvis i ved hvad jeg mener
Har også ofte smidt min ven Scotty/Søren op på Rollo, efter at han har pralet ih så åh så meget om hvordan han hele
2 GANGE!!!! har
SKRIDTET på en islænder

Men når han så sad på Rollo blev han knap så modig *Gg*
Min mors venindes søn Thor kom en dag ud til mig mens jeg red på Lóa og spurgte... "Du... øøøh... Julie... du tror ikke jeg ku få en... øøøh... tur på hesten?"
Fanme jo han ku! Når han spurgte frivilligt, så skridtede han igennem hele byen på Lóa, og bagefter sagde han "Det var sjovt, det vil jeg helt klart gøre igen"
Synes altid det er sejt at drengene rider, fordi de bliver jo ansewt for tøsedrenge, so -BOYS-

thumbs up for you...! COURSE YOU ROCKS
Smell ya later,
~~Rollo
http://zip.to/mulle