Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Ridene drenge! *Hi Hi*
Forfatter: 
Dato:  21-08-2002 19:20
Heey!
Er der nogen af drengene i kender, f.eks. fra klassen, der har prøvet at ride på en hest (ja, hvad ellers)? Rasmus, en fra min klasse, prøvede at ride på min venindes halvparts hest Luckas. Det var fordi hun var redet hjem til sig selv, på Luckas, og så Rasmus der bor på samme vej, spurget om han måtte prøve at ride på Luckas, og det måtte han så godt! Og det gik fint, han red hele vejen tilbage til der hvor min Luckas bor, og så spurgte han om han måtte prøve at ride på Stella den nye fjordheste hoppe, men da Stella løftede hovede og kiggede på ham, styrtede han væk fra hende, og sagde "Se lige de dræberøjne" Den bangebuks! *Ha Ha*
Også Stefan fra min klasse, kan faktisk lide at ride, for hans far har lige købt nogle heste, som han rider på!

*Tullepigen*
0
0
Svar på denne tråd

Re: Ridene drenge! *Hi Hi*
Forfatter: 
Dato:  21-08-2002 19:38
Nej aldrig
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-08-2002 19:52
ja de har da men det var fordi mig og tåøzzerne tvang dem det var skide skægt fro det kunne de over hoved ikke hid ud af...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-08-2002 19:52
De flester drenge jeg kender kan ikke lide heste.
De er ofte bange for dem enten pga 'de er så store og farlige og sparker hele tiden og bider også' eller fordi de en gang er røget af en hest..-----! Hallo?
And so wath? The same has happen for us...

Men drenge er jo lidt spøjse
-nancie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-08-2002 19:54
Kender ikke rigtig nogle, de fleste drenge fra min klasse hader heste! Pusigt at de liige gør det når jeg elsker dem ;-)

-Anso!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-08-2002 20:11
Nancie - du må jo huske, at de ikke er nær så modige som os ;)

- Fnuller!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-08-2002 20:13
Hej,

Hehe, nej ingen drenge i min klasse har så meget som rørt ved en hest. Men der går en i min klasse som også har hest, men hun er sådan en som "ikke går op i racer og nægter at gå til undervisning, for hun kan jo sagtens ride" :-(

Men kender da et par drenge som rider... eller har prøvet at blive tvunget op på Rollo ;-)

Vi har da, Thomas/Cakoko her inde, Julle/[SAFH] GLAVIND fra det store HN rider jo også...

Har smidt Brian (Som engang var på det store HN) op på Rollo et par gange, han har endda sprunget på hende (MEGA LOL) og sidst jeg smed ham op havde jeg nær ødelagt hans fremtid med børn, hvis i ved hvad jeg mener ;)

Har også ofte smidt min ven Scotty/Søren op på Rollo, efter at han har pralet ih så åh så meget om hvordan han hele 2 GANGE!!!! har SKRIDTET på en islænder :-D Men når han så sad på Rollo blev han knap så modig *Gg*

Min mors venindes søn Thor kom en dag ud til mig mens jeg red på Lóa og spurgte... "Du... øøøh... Julie... du tror ikke jeg ku få en... øøøh... tur på hesten?"

Fanme jo han ku! Når han spurgte frivilligt, så skridtede han igennem hele byen på Lóa, og bagefter sagde han "Det var sjovt, det vil jeg helt klart gøre igen" :-)

Synes altid det er sejt at drengene rider, fordi de bliver jo ansewt for tøsedrenge, so -BOYS- (y) thumbs up for you...! COURSE YOU ROCKS ;)

Smell ya later,

~~Rollo
http://zip.to/mulle
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-08-2002 20:46
INGEN af drengene fra min klasse tør så meget som at nærme sig en hest...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-08-2002 22:01
alle fra min klasse af drengene har prøvet Lucky! De vil meget gerne prøve det igen for de synes det var skide skægt!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  21-08-2002 22:50
Hehe...er faktisk lige kommet i klasse med en gut der rider!! Han har vist et par heste hjemme!! -så det er da meget hygli' :-P

...Kender faktisk to drenge der rider!!

Hyg..
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-08-2002 07:02
nogle stykker af mine drenge-venner har gået t ridning da de var små!!!..hehe..Nu kører de bare på knallert & hader heste!!....bahhhh...:-P
Men de ku alligevel oz godt tænke sig at prøve..nogle af mine venner har prøvet men de var ved at ski*e i bukserne....hehehehehe..undefined
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-08-2002 14:24
Mjoh, nogle af drengene fra min gamle folkeskoleklasse har da gået til ridning. De red begge to det samme sted som jeg gjorde, da vi var 8 år gamle - ret skægt at tænke på nu..! Jeg red en gigantisk Oldenborger og de red en DSP og en Fjord; hvem er modig her ? *GG* Det var sådan et privat sted, hvor man kunne få lidt undervisning på avlshopperne ( Præstegaarden ).
Synes da at det er fedt med drenge der rider ! Kunne vildt godt tænke mig at score sådan en ! :-)

-Sine
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-08-2002 19:55
En af drengene fra min klasse har en mor, søster og far som rider og har heste, som han nogle gange rider lidt på. og en anden har prøvet at ride på de heste et par gange, og han sys det er ret sjovt, så længe den skridter.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-08-2002 14:13
Der hvor jeg arbejder rider den ældste søn... Rune på 19, en hel masse, han er vildt dygtig har været med ved DM flere gange.... Ret sejt!.... Og den mellemste søn Thor på 16, rider også en gang i mellem!

Knus Sisse
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  24-08-2002 16:33
hej!!!
der er INGEN drenge jeg kender der ka li heste eller noget med dem at gøre!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  25-08-2002 15:02
Ja !
Da min klasse var her hjemme, jeg fik pludselig magt, jeg holdt jo hesten i tovet ! *Gg*
E´n af dem syns det var meget sjovt, men en anden gik 5 m bagved og var rigtig bange for dem !
<3Lærke
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  25-08-2002 21:22

Min kæreste rider. Og er god til det :) Han har redet lige så længe som mig, og springer op til Ma på hans hoppe. Han er 18 år.

KnuSanne !

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider