|
|
| Kan i gætte racen? :-) |
|
|
Som overskriften lyder. Kan i gætte racen? Det er en privat hest fra den efterskole jeg går på RE. Lige i starten da han kom, var jeg selv i tvivl mellem 2 forskellige racer. Men lad mig høre hva i synes  Billederne er desværre ikke lige nogen af de bedste jeg har taget.   
♡ Mvh. Cecilie ♡ Rudkøbing Efterskole 06/07 ChaosPhoto ~ Et Besøg værd ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
GIV MIG !!! 
Mvh Kristina G. Outzen *Around Pictures* Linse sælges - kig præsentation Broholm c- og d-stævne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaaa... |
|
|
Lister den lige ned i lommen først. Vil tro at der er noget araber i den. Den er ret ædel og har et lille hoved. Men jeg syntes den er for kraftog til at være ren araber, men jeg er ikke sikker. Syntes jeg har set en del "rene" arabere som var ret kraftige.
Part søges i Esbjerg. Jeg rider på LB/LA niveau og har redet i 8år. Der skal være mulighed for undervisning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gjkgjdlkj |
| Forfatter:  |
Pernille Bak |
| Dato:  |
10-11-2006 12:02 |
|
Fååårk den er lækker!!! Jeg kommer og stlæler den i nat!  Nå, men jeg synes muligvis den godt kunne ligne en blanding mellen Araber og så Welsh Cob ? Der er tihvertifald Araber i den! 
- Pernille - ¤ 100 % dressur rytter! ¤ Cathila <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. (: |
|
|
Welsh? Bare et gæt aner det ikke? 
Mille dd: Snart med 3 heste  - Nougat <3 - Unique Kørup <3 - Føllebølle?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm,,, |
<3 Bimmer <3 |
10-11-2006 12:43 |
|
Tror at det er en araber/welsh montain blanding! Men uanset hvad: sikke en læææker blanding! 
~©~ Den Stolte Ejer af en ♥ Koldblodshest ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
. ♥ Line uden Jumptimes Nikita ♥ Livet er at ride på den hest man elsker.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
hei tror det er en blanding af araber og new forst  mega fin pony  knuzz
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hov hov glemte lige |
|
|
glemte lige den ligner min nabos gammel pony hvad hedder den 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| WAUW!!! |
|
|
HOLD MUND HAN ER HOT MAIN!!! NEJ JEG TAGER HAM! Jeg vil tro han er Welsh Cob Hvis man kun må sige EN race.. Ellers ville jeg sige Araber HELT KLART og Welsh Cob!
D,D&B!<´33 Doline,Dakoda&Benjamin!<´33 Rigtige Dressur Ryttere Rider New Forestér! Rigtige Distance Ryttere Rider Ox Arabere! Rigtige Tøser Rider ALT!<´33 We Have; Beautifull Arabains. And I Have a Wonderful
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fddfdgdggffg |
|
|
Han er da godt nok en lækker sag! Men som de andre hænder jeg os mest til araber og welsh cob blanding 
Sissel aka Tiss Du ved hende der med Kartoffel krikken Aht-Tk-Min msn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lækzi . |
|
|
Fu'k, fu'k, fu'k, hvor er den smuuuk !  Hvad hedder den ?  Jeg vil gætte på en Welsh sec. C eller D ?
Carina & Flik Flak <3 - EVIG KÆRLIGHED ! Medlem af SÆK(skøre ænders kulb) - vi driver dig til VANVID!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
Lillefie |
10-11-2006 23:50 |
|
Araber eller Welsh A. 
Mange Hilsner . Ann-Sofie -Jeg bruger aldrig bidsel, sagde han køligt. Det er en unødvendig grusomhed. [Phantom Of The Opera]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hold da op... |
|
|
Det havde jeg aldrig gættet, var overbevist om at der var noget mere i ham. Smuk er han uanset havd... Og nu bliver jeg jo selvfølgelig nysgerrig, - hvem er han efter og ud af ?
Mvh. Juliette
Vi tilbyder for sæson 2007 to pragtfulde OX-hingste til bedækning. Se mere på : www.richelieu-arabians.dk
Bokse udlejes 12 km syd for Holbæk, se præsentation for mere information
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *** |
|
|
Richelieu Arabians: Det ved jeg desværre ikke lige. Men jeg kan spørge hende der har ham dernede om hun ved det. Så kan jeg give jer svaret næste weekend 
♡ Mvh. Cecilie ♡ Rudkøbing Efterskole 06/07 ChaosPhoto ~ Et Besøg værd ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Noget araber ?  LÆKKERHED i høøøøøjeste klasse kaarla !
Casanova how wonderful life is, now you are in the world 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Var også overbevist om noget araber  Men ville nu også ha' gættet på araber/welsh blanding.
Han er godt nok i den kraftige ende af araberne.
Epirus og Sofie Junior the model and Støjer the photographer xD Se her en superspringer i verdensklasse! Team Kagerup præsenterer Jyden Josephine  Josephine springer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Woow lækker. |
|
|
Jeg ville nok gætte på noget araber/welsh blanding.. Hehe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|