|
|
| Tjærebrog ? :) |
| Forfatter:  |
mette (ronni) |
| Dato:  |
07-11-2006 21:35 |
|
nogen der skal starte i tjæreborg d. 17-19november ?  hvis i skal: hva hedder du? ponyen/hestens navn? hva skal du starte? pony kat: hvilken dag: jeg ska starte 
Hilsen Mette Moorland's rondale du er min skønne pony <33 Lex 35, kanon springpony  Perle, sød, fed, men god til at springe  Lykkegårdens Golden Hero, du er et smuk føl !! Bonnie smukke  Lykkegården 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
Som du ved må jeg, desværre, ikke starte i andre klubber endnu pga. Føllemand  Meen, jeg skal jo med dig derud 
Sine & Holleskovgårds Teckla ♥Team DM♥ Springryttere,- Med Stil Vi kan lide det vi laver!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kommer |
|
|
Mette. Som du ved skal jeg starte derned. Lørdag: stilspringning lc på Filur Søndag: lc1 + lc3 på Filur. Måske laver jeg lc3 om til at starte lb2(søndag)på Sizze eller tager Snerle med i lc1 og så rider Filur i lc3. Jeg har ikk helt bestemt mig endnu. Hvem mon der skal dømme. det har de igen ikk skrevet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| glemte lige |
|
|
Glemte lige. Filur er Kat. III Snerle er Kat. II Sizze er kat. I
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krussemadulle |
|
|
er tjæreborg ikk et rejseselvskab ? 
+ L u l u  » Fra HRS  » Be Youself ,Your Mother is not working here. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjæreborg |
|
|
OO2-Pirat: Jo det er det men er også en by med rideskole, gynmastik, fodbold, håndbold osv  En sportsby som ligger som forstad til Esbjerg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krussemadulle |
|
|
+ L u l u  » Fra HRS  » Be Youself ,Your Mother is not working here. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahahaha |
| Forfatter:  |
mette (ronni) |
| Dato:  |
08-11-2006 20:47 |
|
Hilsen Mette Moorland's rondale du er min skønne pony <33 Lex 35, kanon springpony  Perle, sød, fed, men god til at springe  Lykkegårdens Golden Hero, du er et smuk føl !! Bonnie smukke  Lykkegården 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahahhahahha |
|
|
mette: jaja nu ser vi hvem jeg tager med  jojo TJskolen og jo jeg er der da tit hahah 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja jeg kommer.. |
|
|
Ja jeg kommer enten fredag eller lørdag for at se rikke og nikita springe.. de skal springe begge dage..
. ♥ Line uden Jumptimes Nikita ♥ Livet er at ride på den hest man elsker.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tjaaa... |
|
|
Tjæreborg Rejser er faktisk grundlagt i Tjæreborg. Jeg mener at det var en præst der grundlagde det. Men kan ikke helt huske det. Kan da prøve at spørge min mor i morgen. Hun har boet der i nogle år, men flyttede til Sædding da hun blev skilt fra min far så hun kender næsten den lille plet ud og ind.
Part søges i Esbjerg. Jeg rider på LB/LA niveau og har redet i 8år. Der skal være mulighed for undervisning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Reii-00 |
|
|
Ved godt at tjæreborg rejser er grundlagt af pastor Krogager og han var præst i tjæreborg og boede i Allerup. Det er bare mange der kun forbinder Tjæreborg med rejseselskabet men tjæreborg er meget andet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mette.., |
|
|
skal jeg gøre. Wee. Held & lykke til alle der skal starte...
. ♥ Line uden Jumptimes Nikita ♥ Livet er at ride på den hest man elsker.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|