|
|
| Hvad kan jeg blive - |
|
|
Hej alle sammen... Jeg går og spekulere på pt. hvad jeg kunne tænke mig at være. Det er svært, synes jeg for der er jo mange spændende stillinger. Ved godt at jeg kun går i 8, og har mange års tænken endnu, men alligevel. - Jeg kunne godt tænke mig at være dyrelæge assistent, elsker dyr. Vil gerne være noget med dyr, gerne heste.. - Politibetjent. Et helt andet fag, men jeg synes det stadig er spændende, men ved ikke rigtig. :s hælder mere til fag med dyr. - Rideskoleassistent/træner/berider. Det lyder virkeligt spændende. Men det kræver jo lidt.. =) Hvad kunne I tænke jer at blive uddannet til? 
. ♥ Line uden Jumptimes Nikita ♥ Livet er at ride på den hest man elsker.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| adefrty6 |
| Forfatter:  |
Cecilia&Gold n Silver |
| Dato:  |
07-11-2006 14:34 |
|
Jeg går i 9 og jeg aner simpelthen ik hva jeg vil være. Så jeg holder alle døre åbne, får mig en god eksamen og smutter på gymnasiet, regner jeg med  Så kommer det nok på et tidspunkt 
ღ Cecilia o. Mikkelsen. ღ Silver, du vil altid være min stjerne! © Shulay Gold 'n' Silver
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
jeg vil være designer eller dyrlæge.
Patricia Jørgensen Jhnguderne rooxz  Status: Guden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rbrfbrsbrdb |
Kirstine :b |
07-11-2006 14:59 |
|
jeg vil gerne være journalist på et blad 8. sirene fx :'D
©muvh;© JOACHIM & KIRSTINE - Plettede heste, er det bedste :'D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
Malene(Viktor & Zenobie) |
07-11-2006 15:05 |
|
Jeg skal være Veterinærsygeplejerske starter på min uddannelse efter sommerferien
Hilsen Malene & Viktor. Min dejlige hest. Nu med Zenobie.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uddanelse.. |
|
|
Jeg har heller ingen anelse om hvad jeg vil være. Men havde faktisk tænkt på præcis de samme ting som dig ;p
Whatever  * Chamør Iso & Rocker Marie * + I Wonder Why +
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uddannelse |
NatalieDL |
07-11-2006 15:24 |
|
Hmm.. Ved det ikke 100%, går også "kun" i 8. Men tror advokat, psykolog eller skuespiller
-Natalie- Gør livet funny rid springpony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krussemadulle |
|
|
8 så har du da ikk ret mange år , du skal i praktik i 9. xD hørte en sjov historie forleden med en der kom i praktik i en pølsevogn xD
+ L u l u  » Fra HRS  » Be Youself ,Your Mother is not working here. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
<3 Bimmer <3 |
07-11-2006 15:29 |
|
Går også "kun" i 8, så ved det pt, ikk helt endnu... Men har overvejet dyrepasser, med heste som speciale! 
~©~ Den Stolte Ejer af en ♥ Koldblodshest ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uddannelser |
|
|
- Men, det kræver et ekstremt højt gennemsnit samt at man er god til matematik/kemi/fysik og det er mine allersvageste sider, så idéen opgivet. - Dyrepasser m. zoologiske dyr i speciale
- Havde snakket med skolen, overvejet hvordan og hvorledes men så checkede jeg et blad vi får fra Givskud Zoo, de bruger ca. ÉN elev pr. FJERDE år! Forestil jer lige hvor svært det er at få en lærerplads så! Når du ska finde en efter at have været i skole i 3 mdr. Droppet! Overvejede så dyrepasser med heste eller landbrugsdyr men er ikke lige mig og stadig svært at få en lærerplads. - Mange siger jeg er god til børn og jeg synes det er sjovt at være i børnehaven og hente mine søskende, men omvendt... Pædagok? Mig? Hm. - Så skulle det være i de mindre klasser, for jeg skulle DÆLME ha' en god løn for de højere klasser hvor man åbenbart skal opdrage børnene/teenagerne før man kan lære dem noget. Jeg ville gerne være noget med dyr, men må tilstå at jeg vil foretrække at have dem på hobbybasis af flere grunde.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfsfsfs |
|
|
Jeg skal være veterniærsygeplejerske eller laborat ved Novozymes (: Malene(Viktor & Zenobie) : Tvivler på du kan blive optaget og få praktikplads, når du er så ung. Ved godt at der står at du kan tage den efter 9 klasse, men de kræver som regel at du er ældre o har erfaring. Derfor jeg tager STX.
Written by Kia. Last notes are strained and I sink to a crumpled butterfly on stage. I'm getting everyone to fall in love with me. They all start to clap, until they realize I'm not breathing.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| job... |
|
|
Jeg skal være lærer eller veterinærsygeplejerske Har ikke helt besluttet mig endnu, men hælder mest til lærer.
Mvh. Antonia - med det dejlige dressurdyr: BJERREGÅRDS EROS
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| suhiueth |
|
|
Vil gerne være landmand, med kvæg som speciale, også evt. senere læse til jordbrugsteknolog.
Rollo mht. dyrepasser, er der os en zoo i aalborg, og ved de har mere end en elev af gangen.
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! Én gang gul hest, altid gul hest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Annecathrine |
|
|
Har snakket med Aalborg, det er ca. det samme deroppe. - Selvom de faktisk søgte en elev her til Marts mener jeg det er. Men det er for svært at komme ind til at det er værd at bruge tid på at uddanne sig som, jeg vil gerne have min HF i hus først for at have noget at "falde tilbage på" i stedet for måske at stå med en uddannelse som jeg ikke kan bruge til meget fordi det dels er svært at få job i en zoo og dels endnu sværere hvis du har haft skolepraktik 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg ved det |
|
|
ikke rigtigt. jeg ved bare jeg ikke vil have dyr som arbejde. men et job hvor man er meget udendørs. overvejer lidt at tage en søfartsudannelse, men man er så meget væk hjemmefra. 
Nicole .. med den intetsigende signatur
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| artitekt... |
|
|
artitekt, det er der overhovedet ingen tvivl om. Jeg har de sidste par år gået meget op i boligindretning, kunst, samt almen artitektur, så for mig er der slet intet alternativ. under kulturnatten var jeg inde på arkitektskolen i flere timer, uhh, jeg elskede det mere var der vist ikke at sige  hvilken form for artitekt jeg så ender ud som, ja det er en helt anden sag, men går trods alt kun i 2.g og skal et år til USA at studere efter gymnasiet, så har stadig lidt tid at løbe på (:
*DjævleØ's POWER* ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" MSN - juliemanden@ofir.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdsadsd |
|
|
- Josefine Make this moment last like the deepest sleep you never wanted to leave.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rtyhrthry |
|
|
Hm. Godt spørgsmål  Jeg går og spekulerer over det samme, men lige nu er jeg lidt blank. Jeg gpr i 9., så regner med at få en god eksamen, og så tage på gymnasiet og så se hvad der sker  Efter minpraktik som dyrlæge har jeg været helt hugt på det, men efter jeg fandt ud af hvad der krævede for at komme ind på Landbrughøjskolen er det ligesom falmet lidt. Nemlig et gennemsnit på 9,6 til studentereksamen, hvilket jeg nok ikke kan klare desværre  Så vil jeg sige at min far er politibetjent, og det er han utrolig glad for. Altid en ny og spændende arbejdsdag venter, dog kan du risikere at blive kaldt på arbejde kl 3 om natten, men det må man jo tage med  Dog skal du huske på at branchen er noget hårdere blandt piger end drenge :/ Håber det hjalp lidt 
Venlig hilsen Julie xxx Chili 1993 - 2006. I'll never forget you :'/ ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uddannelse. |
Vildrose |
07-11-2006 19:00 |
|
nu er det jo ikke rigtig "kun" i ottende mere. Jeg vil gerne uddannes som fotograf, har fået snakket med min uddannelses-vejleder og det tager ca 4 år og 6 måneder indenfor det jeg gerne vil uddannes som. Skal i praktik som fotograf til maj.
Vildrose ..with her beautiful pony Rain..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg vil gerne.. |
|
|
være landbrugskonsulent.. Agronom med en PhD er bestemt det største ønske.. Ellers vil jeg rigtig gerne studere politik eller økonomi..
Krone og bølge - En selvfølge Hesteklipning tilbydes i Midtjylland Frieserhopper sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uirghligeg |
|
|
Rollo: Argh træls :/ Kender en der er kommet ind i knuttenborg safaripark, og en anden der skal være et sted med forsøgsdyr!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er svært at traffe et valg.. |
|
|
Først troede jeg, jeg ville være dekoratør, indretningsarkitekt eller være i en møbel-brugskunst forretning. Så jeg valgte at tage på handelsskolen efter 10 klasse. Blev så færdig i sommers, men det var ik lige mig alligevel.. Så nu går jeg på social og sundhedsskolen og læser hjælper-assistent derefter vil jeg gerne læse videre til sygeplejeske eller falckreder.. Men det vil tiden vise..
Signe Andersen
Tideliger med springponyen Bacardi Dressurponyen Surprise & Nu med super sportsponyen Nørlunds Ascari Som nu er Danmarks 3' beste 5-års DSP pony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Har faktisk overvejet meget hvad jeg vil siden jeg kom i gymnasiet. Specielt fordi det er "risikabelt" at tage en bestemt studieretning, hvis uddannelsen kræver en anden. Jeg er i den situation, at jeg nok gerne vil uddannes som dyrlæge/veterinær, men skal have matematik på A-niveau - og er absolut ikke matematikekspert (Kan ikke huske det... Skole-handicap, meget irriterende!). Men ja... Indtil videre er det dét, jeg vil, så derfor tager jeg den studieretning... Men er kommet i tvivl om det virkelig er dyrlæge jeg vil være. Der er jo så meget at vælge imellem. Tror jeg ender med at blive omstrejfende strejfer til hest 
Vegetacha & Buller El Hor ^**^ Oo (..) - If you want the rainbow you gotta put up with the rain. --Unknown.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
Theis |
08-11-2006 19:50 |
|
Jeg skal med krikken til Spanien og være hjemløse sammen med Jazz-Tazz og hendes krikke xD Hmm... Men indtil da går jeg efter en naturvidenskablig uddannelse 
Mvh. Theis  ~ Dance with the devil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Krab_anna |
08-11-2006 20:20 |
|
Jeg vil gerne være: Hestefotograf - elsker at tage billeder, og syntes det er spændene og sjovt at få det helt rigtige motiv! Blomsterbinder - Kan godt lide blomster, og være kreativ! Berider - men det er lidt hård, men overvejer det! Jeg går i 10 klasse og vil IKKE i gymnasiet! Ved ikke helt hvad jeg så skal!?
Anna Krab & Ofelia Garbo Der er ingen hemmeligheder så tætte som dem mellem hest og rytter.
Smilet er den korteste vej mellem mennesker 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nrmbwqgjrfkjgrkehg |
|
|
Dyrelæge el. makeup artist.. ej ved ikk rigrigt tror mest på dyrelæge vis karterne rakker til det.. haha er seriøst spssser i skolen...' Nu stopper du Catrine
Catrine & Zasha ox 1401 <'3 ^Et Team der Funker^ Hvis det ikke er kærlighed? - Hvad er så kærlighed?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
*Zig-Zag* |
08-11-2006 21:19 |
|
Øh aner det ikke. 
Zig-Zag I love you. I swear that's true.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvsd vil du være |
|
|
pædagog repotage fotograf dyrepasser i zoologisk have keramiker har jeg villet være.. men nu satser jeg på gymnasielærer med tysk og engelsk som hovedfag 
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
08-11-2006 22:02 |
|
Jeg aner det virkelig ikke  Jeg skal i 10. til sommer.
- Sandra & Beauty Star Himlen har tabt sin smukkeste stjerne - lige ned i armene på mig Beauty Star <3 Nutid, Datid, Beauty Star for evigt & altid <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Annecathrine |
|
|
Havde da også overvejet muligheden simpelthen at søge i en zoo i England  - F.eks. MonkeyWorld. Kunne være en fed måde at udvide sit sprog, men tror ligesom mine chancer ville være værre end i DK 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Uha, der er så meget at vælge imellem :S Gå også i 8klasse Men regner ivært fald med at blive noget med dyr. De ting jeg Overvejer /har overvejet Dyrlæge (Er nok det jeg helst vil være lige nu  ) Havbiolog med speciale i Hvidhajer/delfiner/spæ...gereeeller andre hvaler/fisk  Dyrpasser i en Zoo Berider Sygplejerske Eller... Skuespiller 
Nins-horselover There will come a time when you have a chance to do the right thing. I love those moments. I like to wave at them as they pass by.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ' Jeg har kun læst 2-3 svar |
Skinke . FRA DANMARK. |
08-11-2006 22:26 |
|
du kunne blive dræbt. 
Mit navn er Skinke, og jeg er fra danmark. Jeg eeelsker mig selv <3 i love daisy. <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Weh ' ! |
|
|
Astronom, sådan en som undersøger universet og kigger på stjerne mm.. Syntes det lyder vildt spændene og jeg elsker af kigge på universet og elsker matematik ! Lære, sådan en som underviser små børn, for ønsker ikke af lære store børn noget,, Det er kun opdragelse ! Pædagog, sådan en som arbejder i børnehaver og lindene.. Fordi jeg jeg elsker små små børn <33 Tror skam nok der skal blive nok sygeplejesker og vetarnær sygeplejsker,, I alle sammen overvejer det næsten ! Haha
--+Emil+--
Hvorfor ik' bar' eje en drømme pony..? - Ligsom Emilies Emil, er en drømme pony..!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Berider, intet mindre  Hvis det af en eller anden fysisk grund ikk kan lade sig gøre så er konditor næste ønske..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| auhuigrg |
|
|
Rollo: England lyder fedt  Men ja, oddsene er nok ikk bedre der end her..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Annecathrine |
|
|
Nok værre. Vores uddannelser er ikke de samme jo, - bedste man kunne gøre var at blive dyrlæge i DK og så rejse til UK og arbejde som dyrlæge, så scorer du kassen  I første omgang tror jeg bare jeg nøjes med at arbejde i UK i butik eller på kontor eller lignende 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|