|
|
| hvorfor tage ridemærker? |
| Forfatter:  |
poni-power |
| Dato:  |
06-11-2006 21:11 |
|
har atså tænkt på hvorfor det er nødvendigt a tage ride mærker. hvorfor har i gjort det?
Den der graver en grav...bliver træt i armene! viiild poni power... molodii: bukke, bukke store spring bukke bukke lille spring bukke bukke spri-i-ing
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rrvvrevqwer |
Kirstine :b |
06-11-2006 21:15 |
|
hvis man skal ride distrekt stævner (:
©muvh;© JOACHIM & KIRSTINE - Plettede heste, er det bedste :'D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fghjerhf |
|
|
For at lære mere om heste end bare at ride. For at tage rytterlicens. Og fordi det er blæret at have dem alle 5! 
Venlig hilsen Julie xxx Chili 1993 - 2006. I'll never forget you :'/ ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nææh... |
TonePetersen |
06-11-2006 21:22 |
|
for mig er det ikke nødvændigt.. jeg fik nemlig rytterlicens inden den regel om at man sku ha ridemærker kom..
*~*Celebration F. Damgaard*~* *~*vinder af den nyindstiftede Elvin Rasmussens vandre pokal*~* *~*for bedste danskavlede 4 års springhingst 2004*~* *~*Bedste dressur rytter 2004*~*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hejhej |
|
|
jeg fik rytterlicens inden alt det med prøver trådte i kraft, så har ikke et eneste ridemærke - jeg ved hvad jeg skal vide for at fodre, passe og ride min hest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Skal ikke bruge dem, så jeg har dem ikke 
Duke I don't want pity just a safe place to hide
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sikkerhed |
Joey |
06-11-2006 21:38 |
|
Ridemærke handler grundlæggende om sikkerhed i omgang med hesten, og mærkerne er lavet i håb om, at mindske risikoen for ulykker når man er sammen med heste. Har selv taget dem alle fem, og forsøger så vidt muligt at tænke mig om når jeg er i stalden - selvom Brune er en dejlig dreng vejer han altså stadig 600 kg den dag det går galt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Information |
» Frederikke & Mirla |
06-11-2006 21:43 |
|
ja, du lærer om hesten, hvordan du skal behandle den når den er syg osv. Hvad de forskellige sygedomme hedder, beregne foder, osv.! Jeg har 3 mærker.. overvejer om jeg måske skulle have en rytterlicens. Jeg er meget glad for at jeg har taget dem. Da de startede oop, ysnes jeg ikke det var nødvendigt, men min mor mente at det var det. Og nu er jeg rigtig glad for det. Jeg venter bare på, at 4. grad kommer. 
mange hilsner fra Frederikke & Mirla
© Frederikke med Mirla ponyen © » Lock du vil altid være i mit hjerte. Vi ses igen en dag. Det ved jeg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ttt |
|
|
Har til 2. grad. Hvorfor ved jeg ikke  Skal ikke bruge dem til noget xD
Hilsen Camilla - Du er sød i hovedet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg synes... |
|
|
specielt for de uerfarene rideskoleryttere er det en super god måde at blive mere fortrolig med hestene på, og komme sikkerhedsproblemerne til livs. samtidig synes jeg at der i 3, 4 og 5 grad er en masse gode pointer med hensyn til hestens trivsel, såvel som med foder, sygdomsforkæmpelse og så videre. Der er mange gode ting, som jeg er glad for at jeg lærte i tidernes morgen, ellers havde jeg flere gange stået på bar bund alene ude i stalden. nu er jeg så godt nok også underviser i dette, så kan vel ikke være andet end fortaler for dette, men ja har selv alle fem, og er glad for at jeg har dem i bagagen (:
*DjævleØ's POWER* ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" MSN - juliemanden@ofir.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Derfor |
|
|
Dengang mest at at have det sjovt, nu er det bare meget praktikt da jeg er begyndt at ride C-stævner 
Hilsen Katja & Nimble Guy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ridemærker |
|
|
Jeg er ved at tage dem fordi jeg skal til at ride C-stævner 
Mvh. Antonia - med det dejlige dressurdyr: BJERREGÅRDS EROS
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Sawa |
07-11-2006 14:19 |
|
skal til at tage de sidste 3 på skolen. jeg syntes de er rarre at have, og så ser det pnt ud som pony rytter.
Mvh. Sarah -Sikkerhedsfreaken med ridehjelm...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ridemærker... |
|
|
Har taget 1+2, det kunne være at jeg får brug for det.. 
. ♥ Line uden Jumptimes Nikita ♥ Livet er at ride på den hest man elsker.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| erterter |
HGlarsen |
07-11-2006 15:07 |
|
For at kunne ride c-stævner, den ENESTE grund. gad virkelig ikke tage dem.
Pernille H. G. Larsen - Moonhaze Silver Spiral , Kastan - nu uden Yabadoo . - Team AND & TEAM JENSEN -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ... ... |
|
|
Jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg fik de ridemærker, jeg behøvede dem jo ikke.. Men da jeg havde taget de 2 første ku jeg jo lige så godt ta resten 
De Kærligeste Hilsner  ღ L i s b e t h ღ Kat. 1 B-pony Spring til salg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|