|
|
| Min perfekte håndboldkamp |
| Forfatter:  |
» TeamFM |
| Dato:  |
05-11-2006 18:05 |
|
Av man. Lige nu sidder jeg og har ondt af mig selv  Idag har jeg spillet håndboldkamp, og det gik altså *host, host!* rigtig godt. Vi tabte, og jeg er mere eller mindre skadet. Jeg har måske hjernerystelse, et blåt mærke i ansigtet, blå mærker andre steder, fået en gammel knæskade igen, fået albuer i hovedet, fået albuer i ansigtet, blevet sparket i ryggen, blevet smidt ned på gulvet, og blevet kaldt @!#$. Jeg har pænt ondt over det hele  Har i ikke ondt af mig ænder ?
© Mia Svane © Jhnguderne rooxs 8D Status: Guds Guds Gud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
» TeamFM |
05-11-2006 18:06 |
|
Der hvor der står @!#$ skulle der så have stået, at jeg er blevet kaldt b.i.t.c.h 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det det heg suger, |
|
|
Det det jeg siger, håndbold er en farlig sport.
Mvh. En anonym alkoholiker WENDYBLADE SÆLGES! Skriv endelig. When I was just a baby my mama told me. Son, always be a good boy, don´t ever play with guns. Citat- Johnny Cash
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor synd |
|
|
Ej hvor synd for dig ): Du har grund til at ha ondt af dig selv Du er jo blevet totalt skadet... Hvorfor er du blevet kaldt "@!#$" ??
<3 Sisse & Musse <3 Elsker Musse "Et bid er aldrig hårdere end den hånd der holder det"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er lækker x') |
|
|
Hva saaataaan ? xD Ja, der er en grund til at jeg ikk spiller håndbold - Og nej! Det er ikk fordi jeg ikk kan finde ud af at kaste ordentligt med en bold  Men jo, lille miaskat, jeg har ondt af dig
Dillarh Dallarh Jhnguderne rooxz 
Status: Gudens gud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Rozita & Hennie |
05-11-2006 18:14 |
|
Hah, xb, til håndboldkamp engang, fik vi os bare tæsk xb, jeg fik albur i fjæset, og maven, og jeah xb,
Hilsen Hennie Rozita,Silver <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
» TeamFM |
05-11-2006 18:16 |
|
Mefenio: Det er det, men det er skide sjovt. Sisse: Tak Jamen hun bad mig slappe af, sjovt nok fordi jeg bare forstøgste at dække op. Så sagde jeg "Hvad med dig selv", og så sagde hun bare b.i.t.c.h. Men vi har hjemmekamp imod dem på søndag, skal nok blive sjovt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Team FM |
|
|
Team FM: Ej hvor surt, det var da ondt af hende at kalde dig "@!#$" for sådan en lille ting... Held og lykke på søndag 
<3 Sisse & Musse <3 Elsker Musse "Et bid er aldrig hårdere end den hånd der holder det"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sss |
|
|
miiia du skal da ikke sætte liv på spil for en bold! altså!!! Haha! har i spillet mod nogle fra *Engasvang* (EB) (Engesvang boldklub) Haha! er i med i kreds kampene!
-Annsofie ©Med de forfinede dressurponyer© Macho & Julischka
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej på dig |
BananBrød |
05-11-2006 18:31 |
|
Surt =/ Håndbold er en farlig sport :b
+DITTE Jeg er sej  SÅ ER DET JUL<33 (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
» TeamFM |
05-11-2006 18:35 |
|
Annsofie: Ja vi er med i kredskampene  Vi er Four Stars. Yeah Faktisk ret nice navn. Men jeg skal da sætte mit liv på spild  Alle: Tak  Ligenu halter jeg rundt  Jeg glemte lige at fortælle at jeg blev skubbet, så jeg vred om. Men jeg fik dejligt mange straffe xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
» TeamFM |
05-11-2006 19:01 |
|
Glemte lige at sige, at håndbold er en nice sport, når man har en ordenlig dommer, som kan finde ud af at fortælle HVORFOR man har fået gult kort. Han var pænt syg. Og gav vores træner gult kort. Hihi.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lålålå |
» TeamFM |
05-11-2006 19:50 |
|
Miss Chanel : Jeg får den aldrig i hovedet :b Jeg griber den med hænderne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Miss Chanel |
05-11-2006 19:55 |
|
Nå, 0kay. Det havde jeg aldrig tænkt på  lol, xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| elsker det |
|
|
Elsker håndbold, gik til det i 5 år, men måtte for kort tid siden droppe det til fordel for hesten. Spillede streg, og tro mig, det gik ikke roligt for sig  Har dælme også fået nogle tæsk derinde. Men hvad fa'en de fik igen i den anden ende (Og jeg fik 2 minutters ro uden for banen  )
Nynne Med Sasha The one and only <3333
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
håndbold ER en psykopat sport! hvornår lærer du det miamusen?  hvorfor tror du jeg stoppede som mini-mix'er? : b jeg har, og vil altid have psykiske mén resten af livet pga. den @!#$ bold som jeg fik i hovedet op til flere gange og gav mig blod tud 
Patricia Jørgensen Jhnguderne rooxz  Status: Guden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min overskrift |
C.Jessen(StarBoy) |
05-11-2006 20:56 |
|
Surt ! Kender det alt for godt, spillede håndbold i 4-5 år(holdt op for nogle år siden), så har også prøvet lidt af hvert :S 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
» TeamFM |
06-11-2006 10:47 |
|
Nynne : Okay, lækkert  Jeg spiller back, men er reserve streg. Kan så bare ikke finde ud af at være streg, men det er så en anden sag :b Patskat: Har du spillet håndbold? Nuuuser<33333 Søde skat, du skal gribe bolden - ikke få den i hovedet  Og man kan da også få psykiske mén af ridning ? xD<3333333 C.Jessen: Okay  Alle: Idag er jeg så hjemme fordi min ryg er smadret og jeg måske har hjernerystelse xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|