Tja, da jeg havde hest må jeg jo nok tilstå at anskaffelsen af dem stod på min nu eks-kærestes konto.
- Chanell var en gave, samme var Uffe og Meti var teknisk set et lån, jeg er bare ikke liiige begyndt at betale tilbage endnu (og så har han alligevel min bærbare, så vi vel even.)
Men, foder og opstaldning tjente jeg til ved at arbejde i Fakta, deltids - dvs. 25 timer om ugen.
- Havde jeg sparet op havde jeg sikkert kunne købe en meget nice hest på et års tid, engang arbejdede jeg 45 timer om ugen - fik 9.000kr udbetalt på én måned. Det pænt okay når man er under 16 synes jeg 
Anyhow, Meti endte med at koste 2000kr pr. måned så tror jeg havde tre heste for ca. 3000kr pr. måned.
- Det kan IKKE anbefales når man går fra løn og over på SU og lige snupper 3mdr uden penge x/ Det betaler jeg så af på nu.
Så man skal også tænke lidt fremad.
Det har jeg tænkt mig at gøre ved når jeg flytter hjemmefra til sommer, så vil jeg ligge et vis beløb til side som skal svare til en opstaldning - hvis jeg kan ligge det beløb til side hver måned længe nok, har jeg råd til at have hest + har lidt "start kapital".
Så, arbejd arbejd!
- Eneste vej frem, og så spare op!