Jeg starter fra starten , vi skulle flyve her fra til DK , min mor havde glæmt at lyne lynlåsen i vores kuffert , så min mobil røg ud og vi fandt den aldrig. Jeg fik så en jeg kunne have indtil jeg fik en ny.
ja , så fik jeg en ny mobil , en samsung. Var rigtig glad for den i EN dag , den dag havde jeg fået sat musik på , taget nogle gode billeder , fået ALLE's mobil numre osv ... men den næste dag virkede den så ikke , når jeg prøvede at tage biller gik den amok, når men jeg begyndte så at slette min sange , fordi jeg troede det var fordi der ikke var mere plads på den , men så checkede vi og der var masser af plads , så en uge efter jeg havde fået den gik vi ned med den . De sagde de ikke ville give mig en ny , fordi der var kommet ridser i , så de sagde de ville reparere den . de sagde de ikke havde nogen telefon jeg kunne have imens , så min mor blev RIGTIG sur . så vi ventede , og ventede , jeg brugte min mors gamle mobil , der gik ud efter en dag , når den var helt fyldt op... når så her i dag ( en måned efter vi afleverede den) fik vi så af vide at den var klar , vi kørte der ned , og den virkede STADIGVÆK ikke , plus de havde slettet alt det jeg havde , nu har min mor så skrevet en klage til deres hovedkontor , og hvis den ikke virker på mandag , SKAL vi have vores penge tilbage på alle vores mobiler ( vi har 3 fra den butik) ...