|
|
| Det var SÅ piiinligt !! |
| Forfatter:  |
Luhura |
| Dato:  |
31-10-2006 20:07 |
|
Jah , aender . Dette maa i aldrig proeve selv, selvom det er yderst fristende . I efteraarsferien, var jeg ude at shoppe med min kusine. Vi ventede paa at hendes mor skulle komme og hente os, saa vi kunne komme hjem, og imens gik vi ind og kiggede i FONA. Jeg fandt lige Justin Timberlake(Ihha)'s nye CD, og sagde til min kusine , at hun blev noed til at koebe den til mig . (: Fair nok . Naa , men det havde hun ikke lyst til . Underligt nok , da den jo kun kostede 300,-  Naa, Min kusine gik ud og kiggede paa nogle DVD'er udenfor butikken, og jeg toeffede ligesaa stille med. Saa gik alarmen igang, og jeg opfattede ikke noget. Min kusine kiggede ned ad sig selv, og taenkte 'Pyhha' , og kiggede saa paa mig, GISP , jeg stod der med CD'en i haanden, og stod og gloede ud i luften. ' LAURA , du har jo CD'en' sagde kusinen, og knaekkede sammen af grin. Jeg loeb ind i butikken, og raabte saa hoejt at ALLE kunne hoere det 'Undskyld det var mig , jeg havde glemt den' og alle stod og stirrede paa mig. ARGH, vaek med CD'en , og ud med mig. Haha' jeg gaar aldrig i FONA i Viborg igen !! Det var saa pinligt . Da vi kom ud i bilen, sagde min kusine 'HAHA, der er nok nogen der snart skal konfirmeres?' Jeg taenkte, hvem ? @!#$ ! Det er jo mig !! @!#$' den historie kommer jeg til at hoere for :I' Andre der har oplevet noget virkelig PINLIGT ?
Hej Hej fra L U H U R A Team øø' det' noget der holder Fjordhesten med rytteren
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum |
|
|
Ja, har prøvet det samme, bare med en ring hjeg ikke havde fået af, mega pinligt:s
"Nadia og springponyen Silver sock" Nu også med Penny Lane
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe ... |
*Mtvfreak ? |
31-10-2006 20:10 |
|
Så er der os der har fået den gratis 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 12234567 |
~kiksen~ |
31-10-2006 20:26 |
|
HaHa .. =D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalal.. |
|
|
Tja.. det var så ikk mig men en af mine veninder.. Vi står oz i fona, tror jeg, og hun har så hørebøffer på og hører noget musik mens mig og min anden veninde står og kigger. ligepludselig råber hende med bøfferne på: Hvem sys i er lækkrest af Nick og Jay? Så hele butikken ku høre det, hun havde jo musik i ørerne så ku ikk selv høre hvor højt hun råbte men mig og min anden veninde var flade af grin hvorefter vi (diskret? ) forlod butikken 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Lol xD Havde det været den nye Queen+PR-cd (som ikke er udkommet endnu...), ville jeg have smidt mig ned på alle fire, skreget til himlen - henvist til Brian May - om tilgivelse, for at have syndet! "I have sinned to you father, father I have sinned" - fra sangen Liar 
Duke Walking down the street, shooting people that I meet with my Rubber Tommy Water Gun!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Haha!! |
*-:-Nanina-:-* |
31-10-2006 21:58 |
|
Hahahaha  Men ja har også selv prøvet noget  Mig og min veninde var i H&M og gik i undertøjsafdelingen, uden jeg opdagede det hægtede der sig et par tyrkise, og jeg mener VIRKELIG tyrkise g-strenge sig på min skoletaske, hvilket jeg ikke opdagede, og hvilket min veninde heller ikke gjorde. Der var ikke alarm på trusserne så alarmen gik ikke i gang da vi forlod butikken. Den næste halve time ca, gik mig og min veninde gladeligt videre på strøjet uden at have opdaget de tyrkise g-strenge på min skoletaske, lige indtil min veninde kommer om bag ved mig, og er ved at dø af grin, hun skriger op: "Kig på din taske Nanina!" Og ja der hang ganske fint de omtalte trusser på en fin bøjle, og jeg kunne bare se hvordan folk der gik forbi mig var ved at dø af grin  Nøj, det var pinligt, men ja samtidig da lidt sjovt 
Nanina -Græsset er ikke altid grønnere på den anden side!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg blæser væk xD |
|
|
En dag mig og min veninde var i Fona, tog vi fat i en mobil og alarmen gik i gang. Vi fattede nada, så vi blev bare ved med at glo på den der @!#$ mobil.  Ham der butiksmanden slukkede alarmen, og vi gik bare videre til den næste mobil, for det var sikkert ikk noget der havde noget med os at gøre  Vi tar fat i den næste og alarmen går igang igen. Hendes far kigger på os og siger: " Kristina&Louise, der er altså alarmen der går igang når rør' mobilerne". Goosh det var pinligt
Dillarh Dallarh Jhnguderne rooxz 
Status: Gudens gud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Duke... |
Theis |
31-10-2006 22:12 |
|
Queen + Paul Rogder er da ude? Den fås i min musikbutik 
Mvh. Theis  ~ Dance with the devil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . |
Nittee xD |
31-10-2006 22:26 |
|
EJ @!#$ MAN XD min veninde er sådan en som bliver så generet når hun snakker med drenge også var vi så ude og rasle idag! ogsååå går vi så op til en dreng der hedder mikkel fra vores klasse også åbner de døren, vi løber, de løber efter .. også da vi er kommet ned af opgangen (lejlighed) så kigger hun så lige på dem, vi er standset også selvfølgelig vælter hun med røven først ned på en cykel xD NEJNEJNEJ! og på et tidspunkt idag, var vi så ude og rasle mere også kigger vi ikke hvad der stod på sedlen, så er det en fra vores klasses mor der åbner også råber hun "daniel, prøv lige at komme" EJ @!#$, så er det en dreng der hedder daniel fra vores klasse og det var altså mega pineligt xD
-Nittee også kaldt and eller nanna. xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaaa... |
|
|
Kan ikke lige nå at læse alle svarene, men her for noget tid siden blev jeg sendt i Sædding Centeret for min mor som havde glemt at købe en hel masse ting. Og så lige på den dag hvor mine forhadte Brothers&Sisters (også kendt som Sonny og Gigi) står og bræer løs på centertørvet. Nå, men jeg får så købt det hele og smutter så i Matas efter de sidste par ting. Da jeg er hørehæmmet og de to brølehoveder stadig ikke er færdige hører jeg ikke alarmen, men opdager først at der er noget galt i det at en af de ansatte kommer efter mig. Og så må jeg selvfølgelig igennem hele turen og vise bonner og sådan. Og hvad sker der?! De to bræehoveder holder op med at synge for at se hvad der sker! Og samtlige tilskuere vender sig om for at se hvad der har fået dem til at stoppe! Kunne seriøst have lagt mig til at dø... og alt det bare fordi en dum butikselev "glemte" at køre macsaran igennem maskinen så der sad stadig en alarm i den selvom jeg havde betalt og det hele...
Er der nogen der har bøger og film om Black Beauty og hans familie liggende som I vil af med? Jeg er meget intesseret hvis I har noget I gerne vil af med.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Haha, hvor komisk! 
Casanova how wonderful life is, now you are in the world 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
cecilie c |
02-11-2006 14:15 |
|
haha vhor grineren main den der med g-stregen @!#$ det må da ha været pinelig hehe hmmm skal li tænke lidt så om jeg har oplevet det hmmm nok ikke så pinelige ting at de er interesante...
cecilie  også kendt som cecilie c pleace dont call me sweet :P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift. |
|
|
Var en dag i byen, med en veninde og havde lige været inde og købe g-strenge i hm. Det var så fint nok. Men så da vi gik ned gennem strøjet gik jeg og svingede med posen, pludselig røg g-strengene ud af posen, og lå på jorden, alle folk kiggede vildt underligt på os og grinede  Ej det var bare så pinligt. (mig i en nøddeskal )
Knuz Emilie Smil så smiler verden igen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aecrtwaegxds |
|
|
var engang i svømmeren, og da jeg så går ud har der sat sig en kondisko fast.. og var kommet ind i bilen da jeg opdagede det.. Smed den bar ud af vinduet.. sååh hvis nogen mangler en sko så undskyld;D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn. |
Luhura |
11-11-2006 20:12 |
|
.. det er da altid noget, at det ikke kun er mig der kan goere saadan noget ( ': Hahahaha' , godt det ikk' var mig med g-strengen (: *Silver sock*: Hahahahahahaha ( ':
Hej Hej fra L U H U R A Team øø' det' noget der holder Fjordhesten med rytteren
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
[Daim] |
11-11-2006 20:36 |
|
Haha det er humor... der sker bar aldrig sådan noget for mig... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Piinligt.. |
|
|
Arh, nederen ;p Men 300 kroner ?  Her koster den 160 kr !
Whatever  * Chamør Iso & Rocker Marie * + I Wonder Why +
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalaaa |
AnneMarie |
12-11-2006 21:43 |
|
Haha ! Jeg kom da til at tage min ridelærers jakke på idag og tage HJEM! Haha
M.v.h Anne Marie Luc 6 år Dansk Varmblod Far: Leendert, efter Quidam De Revel Kig på min præsentation :) Military er farligt ...  ... Du kan blive bidt af det !! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn. |
Luhura |
14-11-2006 15:12 |
|
.. Whatever: Ej , hvor underligt ? Det kostede den altsaa 8b'