Davs jhn.
Ej men virkelig jge har det så dårligt.. Her i efterårsferien kom jeg endelig ud og ride flere dage i træk, og det gik bare så kanont med Low & mig, vi var virkelig et team igen
men så her efter ferien, har jeg ikke redet én gang
og jeg siger hele tiden til min mor, ej men jeg går ud og ride i morgen, men så når det bliver næste dag så regner det måske lige, eller så er der lige de der lektier? Og så når jeg ikke ud og ride 
Altså jeg vil virkelig gerne ride hver eneste dag, og ride dressur som dengang jeg virkelig gjorde det, men jeg gør det aldrig mere :/ og jeg savner det virelig meget, og det jo også syndt for Low, for han savner jo virkelig opmærksomheden hver dag og at ride.
- Altså jeg har længe tænkt på at flytte han, til et sted med ridehus, for så er det lidt nemmer at ride hver dag.. Men så er der også lige min søsters hest at tænke på, jeg tror ikke han kan klare at blive flyttede igen, og han kan(& må) jo ikke stå alene her hjemme..
Men altså ja, er der ikke nogen af jer der har sådan en virkelig fremragende idé til, hvordan jeg kan styrke det at stå fast ved det, og komme ud og ride hver dag? For det er noget med jeg skal ride når jeg kommer hjem, og så lave lektier efter det og sådan?
Håber ikke jeg lyder for slap 
Ej da jeg var ude og ride her i efterårs ferien, tog vi lige lidt billeder, der blev desværre ikke nogle gode rdebilleder, da de var helt tågede og grumset? :S men der kom lidt fra bag efter 

Hey smukke 

Jamen det jo rigigt godt det billede
jeg ligner en orginal ;s

Der er flere billeder, men nu skal det jo ikke blive for langt