Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Har så dårlig samvittighed :/
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 15:23

Davs jhn.

Ej men virkelig jge har det så dårligt.. Her i efterårsferien kom jeg endelig ud og ride flere dage i træk, og det gik bare så kanont med Low & mig, vi var virkelig et team igen :) men så her efter ferien, har jeg ikke redet én gang :( og jeg siger hele tiden til min mor, ej men jeg går ud og ride i morgen, men så når det bliver næste dag så regner det måske lige, eller så er der lige de der lektier? Og så når jeg ikke ud og ride :(

Altså jeg vil virkelig gerne ride hver eneste dag, og ride dressur som dengang jeg virkelig gjorde det, men jeg gør det aldrig mere :/ og jeg savner det virelig meget, og det jo også syndt for Low, for han savner jo virkelig opmærksomheden hver dag og at ride.

- Altså jeg har længe tænkt på at flytte han, til et sted med ridehus, for så er det lidt nemmer at ride hver dag.. Men så er der også lige min søsters hest at tænke på, jeg tror ikke han kan klare at blive flyttede igen, og han kan(& må) jo ikke stå alene her hjemme..

Men altså ja, er der ikke nogen af jer der har sådan en virkelig fremragende idé til, hvordan jeg kan styrke det at stå fast ved det, og komme ud og ride hver dag? For det er noget med jeg skal ride når jeg kommer hjem, og så lave lektier efter det og sådan?

Håber ikke jeg lyder for slap

Ej da jeg var ude og ride her i efterårs ferien, tog vi lige lidt billeder, der blev desværre ikke nogle gode rdebilleder, da de var helt tågede og grumset? :S men der kom lidt fra bag efter :P

Hey smukke

Jamen det jo rigigt godt det billede jeg ligner en orginal ;s

Der er flere billeder, men nu skal det jo ikke blive for langt

.V Low Länder er min drømme pony V.
^ elsker den pony, mit liv, mit et og alt
0
0
Svar på denne tråd

lålålå
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 17:12

Jamen . Ehm .

Det lyder da ikke for rart s:

Men tror bare at du skal tænke på, at hesten

har brug for dig. Og at det jo er synd for den,

bare at stå stille dagen lang, uden opmærksomhed s:

Så hæng i (:

Forresten synes jeg at du er køn ;)

© Mia Svane ©

Jhnguderne rooxs 8D

Status: Guds Guds Gud

0
0
Svar på denne tråd

Tralala ..
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 18:50
Tjaaeh - jeg kan ikke komme med råd. Jeg er selv én af dem der ville give alt i verden for at få min egen, og have mulighed for at ride hver dag - det har jeg bare ikke penge til. Så jeg nyder de gange jeg har ham

Epirus og Sofie
Junior the model and Støjer the photographer
¤
Se her en superspringer i verdensklasse! :D
Team Kagerup præsenterer jyden Josephine :
¤
Josephine springer!
0
0
Svar på denne tråd

Grissen
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 18:59
Hvis du ikke har tid kunne du jo prøve en part :)

Emilie -- Prinsessa2

0
0
Svar på denne tråd

asdkaælsdk
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 19:11

Nu har selv overlevet en vinter uden ridehal = at man kun får redet max. 1 gang i ugen . Der skal bare noget overtalese til, skiundertøj og en god varm vinter jakke xD (Ja, jeg FRYYYSER 8D, men prøv at se efter om du ikke kan ride lige efter du er kommet hjem, så er det lyst =)

Marie

Også kaldt rocker Marie

-Med krikke dyret Ceres Mørk.

Fjordheste og Traver ejer!

0
0
Svar på denne tråd

svar på svar
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 19:18

» TeamFM: Ja, jeg må bare tage mig samme, for det er også derfor jeg har så sårlig samvittighed, fordi han bare skal stå der hele dagen :( - & Tak :$

Prinsessa2: Har jo tiden, men jeg får bare ikke brug den, fordi jeg ikke kan sige til mig selv: NU GÅR JEG UD :)

Fjordbollen <3: Jaeh, jeg må sku' bare lette røven :)

.V Low Länder er min drømme pony V.
^ elsker den pony, mit liv, mit et og alt
0
0
Svar på denne tråd

traalala
Forfatter: 
Dato:  31-10-2006 19:24

heej. :)

altså hvis penge ikke er sådan et vildt stort problem, kunne du jo købe en hygge-pony til den der anden der står derhjemme, og så kan få din egen flyttet til et sted med ridehus??? :)

Zååph smuttede igen :b

0
0
Svar på denne tråd

m,gjkfgkfuhry
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 15:04

Få din mor til at skubbe dig igang.

Fortæl hende at du bar så gerne vil ud til den osv. Men du har så dårlig samvittighed, fordi du ikk kommer derud. Så kunne hun måske få dig til at lette rumpen (:

havde også et mindre problem før i tiden.

Det samme faktisk, men det nåede ikk at blive til så meget, da jeg hurtig fandt en løsning.

Først og fremmest vil jeg give Fjordbollen ret i at du skal finde noget varmt tøj.

Derefter, så når du kommer hjem fra skole så laver du alle de lektier du kan nå. så præcis kl. 15:30 (eller tidspunktet må du selvom) så tager du ridetøj på og går ud til Low. Sådan skal det være HVER eneste dag. Det fik mig i skub. Og når du er færdig kan du lave resten af dine lektier. Så vænner hesten sig også til at stå ved leddet på det tidspunkt.

0
0
Svar på denne tråd

Heste..
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 17:32

Ja nogen råd har jeg nok ikke rigtigt - men det lyder da træs :s Og særligt hvis du stadigvæk har interessen, men du bare sys det er svært at ta sig sammen til at komme derud...

Jeg tror at Olaa har fat i noget..

Og tror bare du ska tænke at din hest altså oss gerne vil se dig - selv om der er lektier osv. Du må du jo sige til dig selv at det er synd for hesten og det er ikk rimeligt over for den.

Men jeg må gi Støjer lidt ret; Der findes folk der vil gøre ALT for en pony ;) Bare tænk hvor heldig du er at have en dejlig pony, som sikkert savner dig når du ikk er der. (Ikk ondt ment)

Bare hæng i og tænk på den dejlige pony og si til dig selv at du skal ud til hyppen hver dag og du nyder det sikker oss når du er der ude ? ;)

Sisse

'Elsker Musse den dejlige fjoller' q:

Et bid er aldrig hårdere

end den hånd der holder det

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider