|
|
|
|
| Hej på dig |
| Forfatter:  |
BananBrød |
| Dato:  |
31-10-2006 13:34 |
|
Jeg sidder og hører pyrus lige nu, og pynter op i dag eller i morgen på mit værelse (der skal lige ryddes op først ) ønskelisten er jeg forlængst gået i gang med. Gaveidéer osv. har jeg også tit i tankerne. OG JO DET SNER ALLEREDE<33333333 (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
» TeamFM |
31-10-2006 13:45 |
|
Jeg hører godt nok 100fm, men i søndags sad jeg hele dagen og så Krummes juuul og Bamses julerejse<3333333 lååååååve. Jeg pynter også snart op på værelset :b Og jeg har fået sne i hovedet idag<3
© Mia Svane © Jhnguderne rooxs 8D Status: Guds Guds Gud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Snevejr. |
|
|
NEJ!!  Det kan ikke sne i Oktober! Men jeg kan gå med til, at det må sne imorgen. Altså, så længe sneen ikke kommer til Bornholm, selvfølgelig  Jeg hader sne, og det er hammerkoldt udenfor. Og her regner det lige nu. (Gæt lige, hvem der skal op og ride nu. I skoven i regnvejr ) Jeg kan godt undvære sneen - så hellere sommer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gdsgsdgsdg |
|
|
Peew, I er tidelig på den.  Elsker jul på det er i December månede, vel og mærke.  Og nej, sne må genre holde sig væk Det er koldt, vådt og upraktisk 
Written by Kia. Last notes are strained and I sink to a crumpled butterfly on stage. I'm getting everyone to fall in love with me. They all start to clap, until they realize I'm not breathing.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min overskrift |
C.Jessen(StarBoy) |
31-10-2006 14:12 |
|
NEJ, for guds skyld ingen sne Det er simpelthen så møg besværligt ! argh... Kan nu godt lide julen, men kun i descember måned. Og så hader je altså mørkt vej og sne i oktober- november !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er på .. |
Muzze |
31-10-2006 15:12 |
|
Juzze.. Jeg er på.. Elsker jul
☺☻Louise☻☺ Det gør Ikke noget at være en taber - bare man er god til det... ♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥ ♥♥♥ ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sadasdsadsa |
|
|
Før elskede jeg sne, da jeg boede næsen lige ved skolen, men da jeg nu har 6 km i skole på cykel, er jeg ikke hug på sne endnu Men julen den er jeg med på, har bare ingen julemusik 
.V Low Länder er min drømme pony V. ^ elsker den pony, mit liv, mit et og alt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| taha .. |
CHAMPEN |
31-10-2006 15:37 |
|
Jeg elsker regnvejr og kulde og sne, det er så hyggeligt ude hos hestene så. Jo koldere , jo bedre !!
Mosa & Concertina . All-round pony søger rytter!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sne sne |
|
|
Ja det er dejligt at det snart bliver snevejr ( der skal lige siges f*** jeg elsker SNE.  Men ja jeg har sat en juletræskæde op på mit værelse, og høre julemusik og kan ikke nænne og slukke det om aften så den spiller HELE NATTEN  Er der nogle det sneer hos NU ?
Knuz Emilie Smil så smiler verden igen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskift |
|
|
Jeg elsker sne når det er december, men jeg haaader sne når man ikke har en optimalt ridehus og ikke kan komme frem og tilbage med cykel og KULDE - DET ER SÅÅÅ KOLDT! - CHAMPEN, du er sindsyg! 
Casanova how wonderful live is, now you are in the world 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn. |
Luhura |
31-10-2006 19:25 |
|
*TheOne*: Saa er det heldigt det er November imorgen hva'+? (: For imorgen skal det sne Ö Haha'
Hej Hej fra L U H U R A Team øø' det' noget der holder Fjordhesten med rytteren
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Ditte90 |
31-10-2006 19:54 |
|
Fortryd ikke de ting du har gjort. - Fortryd kun de ting du aldrig fik gjort...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| NIKS ! :D |
|
|
Ingen sne endnu !  Sne er iorden - lige et par uger omkring jul og nytår! Men IKKE mere!  4 gode grunde til at sneen skal blive væk! 1. Det tager dobbelt så lang tid at komme i skole = tidligere op! 2. Man kommer ikke éen dag bare nogenlunde tør hjem!  3. Det er koldt, og kawa'er er ikke længere det bedste fodtøj (selvom det bliver brugt alligevel!) 4. Slut med at ride ture i andet end skridt Og meget meget mere! 
Epirus og Sofie Junior the model and Støjer the photographer xD Se her en superspringer i verdensklasse! Team Kagerup præsenterer Jyden Josephine  Josephine springer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum |
|
|
Flere gode grunde til at det skal holde sig væk. - Man risikerer at få en snebold i nakken når man træder udenfor en dør - man skal ride ned på rideskolen og så er man våd når man kommer derned -lysten til at gå udenfor en dør er meget lille, så ridningen sker ikke så ofte (selvom jeg i år nok bliver nødt til at ride hver dag så formen er i orden til januar stævner)
"Nadia og springponyen Silver sock" Nu også med Penny Lane
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cfygvbhkn |
Cecilia&Gold n Silver |
31-10-2006 20:52 |
|
I går da helt amok her på JHN med Jul  Men okay, det bliver da ogs godt nok..
ღ Cecilia o. Mikkelsen. ღ Silver, du vil altid være min stjerne! © Shulay Gold 'n' Silver
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lille jux |
Vildrose |
31-10-2006 21:04 |
|
det var stadig kun STØVregn <333
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ddd |
Molle |
31-10-2006 21:26 |
|
Du er sindsyg Jux 
,, Molle Bolle '' Med Huginn Fra Drøsselbjerg & Hrefna fra Bjóla-Hjortholm
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvadfanden |
|
|
Alle jer der er med mig: Det var godt der er nogen der er lige så meget jule og sne humør som mig Silversock og støjer;:Blablablabla vil ikke hører på jer. Tænk positivt  Vildrose: NEJ SIGER JEG DIG! Molle: Hey det er da lang tid siden du har svaret her inde xD ? Men jaja, lige så meget som dig <3
SAGDE JUZZE mågeklatter er røde citat: vildrose
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sne sne |
|
|
Det har sneet HELE dagen hos mig (Midt sjælland). Blev vildt glad i morges da jeg tog af sted og så det begyndte at sne .
• • Venlig hilsen Simone /\/ Nu med Timothy • • •R.I.P Super Boy• •Sov sødt•
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
cecilie c |
01-11-2006 18:37 |
|
JUBIII sne elsker det bare men er det ikk tidelig at pynte op ??? har det sådan at det skal begynde at sne sidst i nowember og detskal smelte først i januar og så SKAL der være hvid jul §!!! det er vigtig !!
cecilie  også kendt som cecilie c pleace dont call me sweet :P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er sulten |
Hemmis |
01-11-2006 19:05 |
|
Det sneede også lidt her. Jeg elsker sne og jul.  Men uha av det var koldt idag og det blæste sindssygt meget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej på dig |
BananBrød |
01-11-2006 19:24 |
|
+DITTE Jeg er sej  SÅ ER DET JUL<33 (: