|
|
| stil uret en time tilbage : D |
|
|
jæs, i nat skal I stille uret en time tilbage da vi skifter til vintertid! så kan vi sove en time længere, nice  hvadså hvad laver I folkens? vi skal til at lave nutellatoast haha
SAGDE JUZZE mågeklatter er røde citat: vildrose
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Jæs  Jeg hører musik og spiller guitar 
Duke Walking down the street, shooting people that I meet with my Rubber Tommy Water Gun!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tak for oplysningen |
|
|
hvis du ikke havde sagt det, ville jeg formodenltigt have sendt min veninde en time tidligere ud af døren end planlagt, og jeg vil ærligt talt godt sove den time længere mmm... men samtidig betyder det også en time længere til kæresten kommer men samtidig en time længere til at lave lektier, hvilket nok er meget godt taget lektiemængden i betragtning... hmmm min veninde er lige faldet i søvn, og jeg sidder og ser lidt tv... savner kæresten, og tjaeh ? er ikek rigtigt træt da jeg har ligget i sengen hele dagen, da jeg har været syg... øv bøv 
*DjævleØ's POWER* ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" MSN - juliemanden@ofir.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Såå jeg jeg ikk.. |
| Forfatter:  |
Karina&Stella <3 |
| Dato:  |
29-10-2006 09:20 |
|
Tak. Sidder og høre Tokio hotel,har jeg gjordt siden i går..
M.V.H Karina & Stella <3 evigt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krussemadulle |
|
|
juhuu  den eneste dag hele på hele året med 25 timer 
» Lulu & Perle  » Fra HRS  » ÆgtePiraterRider Ægte Perler !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stil uret tilbage |
|
|
Hehe. Jo tak.  jeg havde glemt at gøre det så jeg stod up kl. 5:30, men ups så gik jeg ud i køkkenet og så stod min mor bare og kiggede og spurgte hva jeg lavede så tidligt, så var det fordi kl. kun var 4:30  UPS, mig i en nøddeskal 
Knuz Emilie Smil så smiler verden igen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åndsvage tid! |
|
|
Ja, det skulle jeg have set lidt tidligere.. Sidder på arbejdet og venter - der er kun 1 time til at jeg skal møde nu, typisk!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Find-Nemon |
29-10-2006 10:45 |
|
Det vil altså sige klokken er ca. hvad nu? For jeg kan ikke helt finde ud af om mine ure skifter selv 
x Case Closed X Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vintertid |
|
|
Find-Nemon: Jeg har en dum huskeregel med vinter- og sommertid. Om sommeren tager vi havemøblerne ud, og derfor sætter vi uret en time FREM. Dvs. er kl. 10, bliver kl. så 11 i stedet for. Om vinteren tager vi havemøblerne ind, og derfor sætter vi uret en time TILBAGE. Dvs. er kl. 10, bliver kl. så 11 i stedet for. Men lige nu aner jeg ikke om mit computerur går rigtigt, satser jeg på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsfdsfda |
|
|
rollo - tjek dog teksttv xD mennn jeg sidder med de vilde tømmermænd, omg jeg kunne æde alverdens mac d mad lige nu!!!
- Josefine Make this moment last like the deepest sleep you never wanted to leave.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| i87u6hy5gtefrde |
|
|
GUUD. Hvad er kl. nu?? 
F R E G N A Jeg hører Nickelback 8) d. 10 oktober 2005 ^glemmes aldrig^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
I know - de sagde det hele tiden i TV avisen i går  Klokken er 12.26 nu. Skønt! Men det måtte nu godt have været i morgen jeg kunne sove en time længere
. Line & Danielle  Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren? If you can't catch a wave then your'e never gonna ride it.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wauw...! |
|
|
jeg har husket det  Lige sidder jeg bar og er lidt på nettet ... XD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rollo: |
Find-Nemon |
29-10-2006 19:06 |
|
Rollo: Smart 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
det var en lidt nice dag at få en time mere - jeg så nemmerlig min kæreste igen for første gang i over en måned! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala.. |
|
|
Jeg vidste det godt - det gjorde min kollega Milard bare ikke - så han mødte en time for tidligt  Hahaha! Og da jeg skulle åbne dørene i fakta (hvor jeg arbejder..) var en dame der var skide sur og sage "har i ændret åbnings tider, eller hvad?!" og så måtte jeg jo så fortælle at det var fordi at det var vintertid  Øj hvor blev hun fornærmet, syntes ellers at jeg gjorde det ret pænt..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
Jaja, det huskede jeg xD Men øhhhm, mette(ronni) herinde fra var så dum at stille den frem i stedet for tilbage xD Undksyld Mette, kunne ikk la' vær med at sige det 
Kh. Sine! Hende med,- Teckla<3 Team DM<3 Springryttere,- Med Stil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
29-10-2006 22:24 |
|
Jeg havde glemt det, så da vi vågnede kl. 14 fik vi pænt travlt, da brugsen lukker kl. 15. Meen, så kom mor til undsætning, også var kl. jo "kun" 13  Jeg hører bare lidt musik, har lige sendt kæresten hjem :/
- Sandra & Beauty Star Himlen har tabt sin smukkeste stjerne - lige ned i armene på mig Beauty Star <3 Nutid, Datid, Beauty Star for evigt & altid <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Find-Nemon |
|
|
F*ck jeg er hjernelam x) - Mente selvf. at ved vintertid når kl. så er 11, blir den til 10 xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Josse med Miré |
|
|
I would have, hvis det @!#$ virkede  - Er altså dødbesværligt med tiden en time tilbage, jeg mener - man risikere jo at møde for tidligt i skole!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rollo:: |
Find-Nemon |
30-10-2006 15:53 |
|
Rollo: Jeg forstod dig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja ja...! |
|
|
Det ved jeg! Blev vækken af en råbende Juliette der var stået for tidligt op!
Hilsen Jette <3Hvil i fred Loke. Død D. 24-8-06<3 <3Elsker dig af hele mit hjerte<3 <3Du vil altid være en del af mig<3
Medlem af Møllers fanklub. Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
» TeamFM |
30-10-2006 17:29 |
|
Jeg glemte det  Ikke herre smart, men altså. Jeg pakker til håndbold 
© Mia Svane © Jhnguderne rooxs 8D Status: Guds Guds Gud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
Mette: Haha xD Jaa, du er *host* vildt klog *host*! Og nu har du smittet mig 
Kh. Sine! Hende med,- Teckla<3 Team DM<3 Springryttere,- Med Stil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Haha... |
|
|
Hvad snakker du dog om Jette - jeg lå da lige så fredeligt og sov i min seng Ej det var bare dråben at stå op en time for tidligt efter kun 4 timers søvn - så var nødt til at vække dig for at du også var vågen *GGG*
Med venlig hilsen, Juliette
Vi tilbyder for sæson 2007 to pragtfulde OX-hingste til bedækning. Mere information på vores hjemmeside www.richelieu-arabians.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Snuske: |
|
|
Så er det godt jeg bare kan vende mig og sove videre...  Men nu er jeg sQ smadret.. 
Hilsen Jette <3Hvil i fred Loke. Død D. 24-8-06<3 <3Elsker dig af hele mit hjerte<3 <3Du vil altid være en del af mig<3
Medlem af Møllers fanklub. Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|