|
|
| Spørgsmål!! |
| Forfatter:  |
Nicoline |
| Dato:  |
27-10-2006 18:57 |
|
Heej alle sammen. Jeg keder mig så jeg tænkte på og i ikke ville svare på nogle spørgsmål? 1. Hvad rider du mest? 2. Har du egen hest? 3. Hvor mange år har du redet? 4. Får du privat undervisning eller rider du på hold? 5. Hvor mange gange om ugen rider du? Håber i vil svare på dem  Gør livet til en fest rid nordbakke hest!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min overskrift |
C.Jessen(StarBoy) |
27-10-2006 19:08 |
|
1. Hvad rider du mest? - Dressur 2. Har du egen hest? - Jep, to af slagsen  3. Hvor mange år har du redet? - Snart 10 år 4. Får du privat undervisning eller rider du på hold? - Privat 5. Hvor mange gange om ugen rider du? - Hver dag, eller er ude hos dem hver dag. De har en fri dag someregel.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeps min magen, bare 7 |
|
|
1. Hvad rider du mest? - Dressur 2. Har du egen hest? - Jep, to af slagsen  3. Hvor mange år har du redet? - Snart 7 år 4. Får du privat undervisning eller rider du på hold? - Privat 5. Hvor mange gange om ugen rider du? - Hver dag, eller er ude hos dem hver dag. De har en fri dag someregel.
-Annsofie ©Med de forfinede dressurponyer© Macho & Julischka
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1. Hvad rider du mest? |
|
|
1. Hvad rider du mest? - Hygge  2. Har du egen hest? - Jep... 3. Hvor mange år har du redet? - 7 år xD 4. Får du privat undervisning eller rider du på hold? - Ingen ting lige nu 5. Hvor mange gange om ugen rider du? - 3-4 gange
Hilsen Camilla - Du er sød i hovedet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn. |
Luhura |
27-10-2006 19:11 |
|
1. Hvad rider du mest? Dressur. 2. Har du egen hest? Nej, desvaerre. Rider ponyen Lukas to gange i ugen. ca. 3. Hvor mange år har du redet? Kun "rigtig" undervisning i 2 aar. Men har haft med heste og ridning at goere hele livet. 4. Får du privat undervisning eller rider du på hold? Paa hold. 5. Hvor mange gange om ugen rider du? 1-2 , desvaerre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
27-10-2006 19:12 |
|
1. Hvad rider du mest? - Spring 2. Har du egen hest? - Ja, pony. 3. Hvor mange år har du redet? - Altid. Eller næsten. Ca. 15 år 4. Får du privat undervisning eller rider du på hold? -Ingen af delene, starter snart med privat 5. Hvor mange gange om ugen rider du? - 5 dage ca.
- Sandra & Beauty Star Himlen har tabt sin smukkeste stjerne - lige ned i armene på mig Beauty Star <3 Nutid, Datid, Beauty Star for evigt & altid <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
1. Hvad rider du mest? Dressur. 2. Har du egen hest? Har part. 3. Hvor mange år har du redet? 6 år 4. Får du privat undervisning eller rider du på hold? Privat 5. Hvor mange gange om ugen rider du? 3-4 gange.
Mvh. Rikke med Escape Dance & Excellent Dream DM Stald DM
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heh... |
|
|
1. Hvad rider du mest? Dressur 2. Har du egen hest? jep.. selvfølgelig.  3. Hvor mange år har du redet? 8? tror jeg nok. heh  4. Får du privat undervisning eller rider du på hold? privat hva ellers  5. Hvor mange gange om ugen rider du? 5 gange, men mathilde springer om torsdagen. hehe men lidt forskælligt.. haha knuss
Pamelius H er den bedste....  Pernille + Pamelius H = True Love... love just my horses...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
1. Hvad rider du mest? Dressur.. 2. Har du egen hest? Ikke mere -den er lige blevet solgt idag! 3. Hvor mange år har du redet? 12år.. 4. Får du privat undervisning eller rider du på hold? Privat.. 5. Hvor mange gange om ugen rider du? Forskelligt..
Vh. Karina uden Pelle-mann
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spørgsmål.. |
|
|
1. Hvad rider du mest? * Dressur 2. Har du egen hest? * Nej 3. Hvor mange år har du redet? * 7½ 4. Får du privat undervisning eller rider du på hold? * Lørdag: hold. Mandag: Privat dressurundervisning 5. Hvor mange gange om ugen rider du? * 2-3 gange
Whatever  * Chamør Iso & Rocker Marie * + I Wonder Why +
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :D:D:D:D |
~kiksen~ |
27-10-2006 19:54 |
|
1. Hvad rider du mest? Dressur 2. Har du egen hest? Nej.  3. Hvor mange år har du redet? Omkring 5 år tror jeg. :p 4. Får du privat undervisning eller rider du på hold? Rider ikke lige for tiden.  5. Hvor mange gange om ugen rider du? ^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mit svar |
|
|
1. Hvad rider du mest? - mest dressur men springer også en del. 2. Har du egen hest? - nej har part  3. Hvor mange år har du redet? -7 snart 8 4. Får du privat undervisning eller rider du på hold? - får privat undervisning 5. Hvor mange gange om ugen rider du? - 2-3 gange om ugen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spørgsmål. |
|
|
1. Hvad rider du mest? Forskelligt =) Dressur/skov. 2. Har du egen hest? Nej, part  3. Hvor mange år har du redet? 3 år 4. Får du privat undervisning eller rider du på hold? ½ times eneundervisning (privat)  5. Hvor mange gange om ugen rider du? 3 gange =)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjklæø |
|
|
1. Hvad rider du mest? dressur 2. Har du egen hest? ja Lotte 3. Hvor mange år har du redet? siden var 4 år? 4. Får du privat undervisning eller rider du på hold? ridder på to-mandshold 5. Hvor mange gange om ugen rider du? 5-6
.. Channon .. you will be in my heart EVER <3 ♣
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| spørgsmål. |
|
|
1. Hvad rider du mest? Spring 2. Har du egen hest? Ja 5 af dem  3. Hvor mange år har du redet? Har fået træk ture fra jeg var 5 dage gammel, og begyndte og ride rigtig som 4-5 årige  4. Får du privat undervisning eller rider du på hold? På hold. 5. Hvor mange gange om ugen rider du? Ca. 5-6
Knuz Emilie Smil så smiler verden igen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
1. Hvad rider du mest? - Fantasiridning  2. Har du egen hest? - Jæs  3. Hvor mange år har du redet? - Æhm.. Ved jeg ikke 8 år, +/-  4. Får du privat undervisning eller rider du på hold? - Nej  5. Hvor mange gange om ugen rider du? - 0
Duke Walking down the street, shooting people that I meet with my Rubber Tommy Water Gun!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
1. Hvad rider du mest? Jeg rider mest dressur, men nu skal der sættes fokus på springningen, så han kan blive en rigtig mesterspringer!  2. Har du egen hest? Nej, jeg har part på en dejlig araber vallak ejet af araberstutteriet Falcon Arabians, hvilket betyder at jeg også har meget at gøre med føl og ungheste i hverdagen (: 3. Hvor mange år har du redet? Jeg har redet 'fast' i ca. 7 år (5-7 og 10-14) men har haft med heste at gøre i ca. 9 år (: Holdt dog den 2 årige pause hvor jeg kun red en gang i mellem når jeg lige kunne komme til det. 4. Får du privat undervisning eller rider du på hold? Jeg rider ikke så meget undervisning, men når jeg gør er det privat. 5. Hvor mange gange om ugen rider du? Lige pt. 2-3 gange om ugen. Men satser på at få ham 4-5 gange om ugen meget snart (;
Epirus og Sofie Junior the model and Støjer the photographer ¤ Se her en superspringer i verdensklasse!  Team Kagerup præsenterer jyden Josephine : ¤ Josephine springer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Egen hest... |
Karina&Stella <3 |
27-10-2006 23:57 |
|
-Rider mest dressur. -Har ikk egen hest. -Har redet i 11 år. -Rider på hold, da jeg går på efterskole.
M.V.H Karina & Stella <3 evigt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
1. Hvad rider du mest? Intet lige pt. 2. Har du egen hest? Ja 3. Hvor mange år har du redet? 8 4. Får du privat undervisning eller rider du på hold? Hold. Har hesten med på efterskole 5. Hvor mange gange om ugen rider du? Rider slet ikke lige pt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Felula |
Avana |
28-10-2006 10:32 |
|
1. Hvad rider du mest? Red mest dressur 2. Har du egen hest? Nej! 3. Hvor mange år har du redet? 6½ år 4. Får du privat undervisning eller rider du på hold? Fik begge ting 5. Hvor mange gange om ugen rider du? 1 gang hold, 1 gang privat undervisning.
KH. Avana - ELVIS is dead so live with it! Enghøj <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svarer lige :D |
|
|
1. Hvad rider du mest? Rider nok mest dressur, også lidt spring bagefter på Vanessa, også naturligvis longsering, HMS og andre aktiverende ting. På Jenny og Nelly rider vi mest tur, og Nelly bliver sprunget lidt på .. 2. Har du egen hest? ja, hele 5 af slagsen, 1 Dv/pinto hoppe, Vanessa og 4 fjordheste, hvor af to af dem er Jenny og Nelly, også Shiva og Sigyn som lige er blevet 14 måneder.. 3. Hvor mange år har du redet? Må være 4 år på egen hest og 1 år på rideskole, så 5 år ialt (: 4. Får du privat undervisning eller rider du på hold? Ja, for vel privat/hold undervisning på Vanessa . 5. Hvor mange gange om ugen rider du Minimun 1 hest om dagen  Hilsen Ditte
Stutteri Rannerupgaard med; Nelly, Jenny, Shiva og Sigyn<33 ,-nu også med Vanessa  Velour <'33 ,-du vil altid have en meget stor plads i mit hjerte !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar . :) |
|
|
1. Hvad rider du mest? - dressur . 2. Har du egen hest? - ja, egen pony . 3. Hvor mange år har du redet? - hmm, ca 5 ½ år.. 4. Får du privat undervisning eller rider du på hold? - jeg får privat (altså ene-undervisning), ja . 5. Hvor mange gange om ugen rider du? - 4 gange, da jeg har en partrytter som rider 2 gange . Men jeg er ude ved Flik Flak hver dag . 
Carina & Flik Flak <3 - EVIG KÆRLIGHED ! Medlem af SÆK(skøre ænders kulb) - vi driver dig til VANVID!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rtgdsrhrth |
Olaa |
28-10-2006 11:38 |
|
1. Hvad rider du mest? Dressur, men vil helst springe. men det kan hesten jo ikk holde til hver dag. 2. Har du egen hest? Ja (: 3. Hvor mange år har du redet? 11 ½ og undervisning i snart 9 år  4. Får du privat undervisning eller rider du på hold? Spring rider vi 2 på hold, og i dressur rider jeg ene. 5. Hvor mange gange om ugen rider du? Hver dag. Men hesten holder en dags fri, hvor jeg så er sammen med en veninde. Viola bliver bar træt af at blive redet hver dag!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdasd |
|
|
1. Hvad rider du mest? Dressur 2. Har du egen hest? Jep 3. Hvor mange år har du redet? 4½ 4. Får du privat undervisning eller rider du på hold? Begge dele 5. Hvor mange gange om ugen rider du? 5-6
Marie Også kaldt rocker Marie -Med krikke dyret Ceres Mørk. Fjordheste og Traver ejer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fersken |
|
|
1. Hvad rider du mest? - Dressur 2. Har du egen hest? - pony ja  3. Hvor mange år har du redet? - Kører ligenu på 7. 4. Får du privat undervisning eller rider du på hold? Privatundervisning 5. Hvor mange gange om ugen rider du? - 5-6
Nanna & Fersken Man spiser ikke ferskner -man rider på dem Klubben er kaldt Vimr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sssvar |
|
|
1. Hvad rider du mest? dressur 2. Har du egen hest?ja to ponyer  3. Hvor mange år har du redet? 6½ år 4. Får du privat undervisning eller rider du på hold? for kun privat undervisning. 5. Hvor mange gange om ugen rider du? 6 gange om ugen to af gangene er undervisning:)
Hilsen Josephine
- Med Kashmir og Format
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalallalal |
|
|
1. Hvad rider du mest? dressur 2. Har du egen hest? 5 heste 3. Hvor mange år har du redet? 12 år 4. Får du privat undervisning eller rider du på hold? Privat undervisning 5. Hvor mange gange om ugen rider du? 2 heste pr. dag Sophie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
• Werner • |
28-10-2006 13:58 |
|
1. Hvad rider du mest? - Tur 2. Har du egen hest? - Neej , rider på skolens hest 3. Hvor mange år har du redet? - Snart 12 år 4. Får du privat undervisning eller rider du på hold? - Rider ikkeunderisning 5. Hvor mange gange om ugen rider du? - Ca. 5 gange om ugen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
1. Hvad rider du mest? - Dressur og tur. 2. Har du egen hest? - Ja 3. Hvor mange år har du redet? - 11 4. Får du privat undervisning eller rider du på hold? - Hold 5. Hvor mange gange om ugen rider du? - 2-5. 
Prinsessa Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 teqn. |
MajaJ.S.<3 |
28-10-2006 17:22 |
|
1. Hvad rider du mest? Jeg er springrytter, men rider jo mest dressur, da man jo ikke lige kan springe hver dag. men altså jeg er til springning  2. Har du egen hest? Jeps 2 ponyer og 2 heste (+ min lillebror har også to ponyer jeg hjælper ham lidt med)  3. Hvor mange år har du redet? Puha. jeg fik en shetlænder til min 1 års fødselsdag, den fik jeg trækture på, men begyndte at ride rigtigt da jeg var ca 7-8 år, så omkring 8 år  4. Får du privat undervisning eller rider du på hold? Jeg rider på et hold når jeg springer (2 gange og får privatundervisning i dressur 1 gang om ugen 5. Hvor mange gange om ugen rider du? Alle ugens 7 dage ja lidt træning skal der til. Men alle mine heste har en fridag om ugen, derfor skal de andre jo rides.
HILSEN Maja J. Sørensen <3 Stuntdine Don Carlos Zorro (Frits) Kildebos Dialekt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heeha... |
Line5540 |
28-10-2006 20:10 |
|
1. Dressur og lidt spring 2. Nej men har en i halvpart 3 3 til 4 år ved ik helt ride på hold bortset fra der hjemme 4. forskælligt mindst 3 gang og ugen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar :9 |
|
|
1. Hvad rider du mest? Dressur  2. Har du egen hest? Ja, men den en lånt ud 3. Hvor mange år har du redet? Lidt over 4 4. Får du privat undervisning eller rider du på hold? Begge dele  5. Hvor mange gange om ugen rider du? 2-9 gange 
Hilsen Katja & Nimble Guy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
1. Hvad rider du mest? Dressur. 2. Har du egen hest? Nej har haft, passer 3 heste. 3. Hvor mange år har du redet? 5 4. Får du privat undervisning eller rider du på hold? Ingen undervisning. 5. Hvor mange gange om ugen rider du? Ude ved dem helst hver dag, den ene skal snart rides igen. 
♥ Line uden Jumptimes Nikita ♥ Livet er at ride på den hest man elsker
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|