Jeg var en tur hos Jette(Loke) igen i aften, og det blev til lidt billeder af mig sammen med deres skønne labradorhund King. Han er simpelthen bare en super dejlig dreng, så glad som labhundene nu engang er, det er ikke en longrende hund, men en longrende krop med en hale der drejer rundt hurtigere end 10 vilde hingste kan løbe 
Nu til billederne - synes simpelthen lige I skulle se ham, når han ellers gider kigge på kameraet - han havde mere travlt med at dufte til mit tøj - jeg har min skønne Zita herhjemme som er i første løbetid, og det blev hurtigt opdaget af sådan en herre 
King og jeg taler meget når jeg er hos Jette, og glemte lige kameraet et øjeblik 

Du dufter sååå dejligt af Zita 

Så hyggeligt - han er simpelthen SKØN 

Ved ikke hvorfor det er sort-hvidt, men dejligt synes King i hvert fald det er at blive nusset på maven..

Her var det så meningen at King skulle have siddet mellen mine ben og kigge på kameraet. Da mor sagde "sit" og mit ben var i vejen, valgte King i stedet den nemme løsning - at lade være med at flytte sig og i stedet bare sætte sig på mit lår, og der blev han ellers siddende - se bare huden på siden af ham, jeg skal hilse og sige han lagde vægt i den dovne hund 

Sidst et billede som Jette tog da King smuttede - når han ikke kunne sidde på skødet af mig gad han da heller ikke stå model