Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Opdatering ;)
Forfatter: 
Dato:  25-10-2006 17:01

Halløjsa ænder

Så kommer der lige en opdatering her fra. Min computer har været hos IT nørd her de sidste par dage, derfor har i nok ikke set så meget til mig ;) Heldigvis kommer den vist imorgen :D og så bliver der sat net på den Fredag (skal have trådløst :D)

Nå men Ceres flytter ud på min rideskole på søndag, så jeg kan få redet ham rigtig godt op i vinter. Hvis vi ikke kan starte en LC1 næste sommer så skal han sælges som hyggehest, eller en der har mere erfaring end jeg til at lære ham tingene . Jeg håber jeg kan lære ham det og få grund dressuren 120% på plads ;)

Og midt i november er der dressurkursus derude hvor jeg skal have 2*enertimer :D

Så nu skal jeg bare lige have fundet en trailer til på søndag og så er vi dem der er daffet ;D

I kommer nok ikke til at se så meget til mig :( Da jeg skal ud til ham næsten hver dag + arbejde :(

Marie

Også kaldt rocker Marie

-Med krikke dyret Ceres Mørk.

Fjordheste og Traver ejer!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-10-2006 17:28

Jeg tænkte faktisk på at lave et indlæg søde xb, overskriften skulle være, "13 årig pige fra skive, er blevet til en levende computer virus" (med hensynd til dine forældres computer også :b)

men lyder bare dejligt at ceres kommer på rideskole Søndag :b, og jeg tror på at i kan ride ømh lc1 ? til næste sommer :b,

Hennie

&

Rozita

0
0
Svar på denne tråd

kdælakd
Forfatter: 
Dato:  25-10-2006 17:39

Hennie: BAAH! Jeg hader bare mit anti virus program

Jeg håber også på at vi kan det til sommer, for ellers skal han sælges :( Og det vil jeg bare ikke

Marie

Også kaldt rocker Marie

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-10-2006 17:51
Hah :b <3

Hennie

&

Rozita

0
0
Svar på denne tråd

Tralala ..
Forfatter: 
Dato:  25-10-2006 18:40

Held og lykke med ham - håber det kommer til at gå!

Han ser jo bare så dejlig ud !

Epirus og Sofie
Junior the model and Støjer the photographer
¤
Se her en superspringer i verdensklasse! :D
Team Kagerup præsenterer jyden Josephine :
¤
Josephine springer!
0
0
Svar på denne tråd

Hallo du
Forfatter: 
Dato:  25-10-2006 18:59

Marie, nu strammer du sku lige lidt op, LC? Det er skridt, trav og galop. Selvf. kan han det inden næste sommer, især hvos du kommer til at få regelmæssig undervisning

Nanna Hyllested

Sejlflodgaard

2-års fjordhingst sælges - Billig ved hurtig handel!

www.heste-nettet.dk/lo...est/97359/

0
0
Svar på denne tråd

tasdalsk
Forfatter: 
Dato:  25-10-2006 19:00
Støjer: Taak :D Jeg håber også at det kommer til at gå godt Mine forældre har givet mig lov til at jeg må få enetimer så vi rigtig får noget ud af det, og gerne skulle nå langt ;D Jeg håber på at han skal kunne galopere og nok også øverlserne til LB klasserne inden vi drager hjem igen x), men han er helt ude af form for tiden da jeg har haft så meget skole arbejde, mistet lysten til at ride og ikke haft et sted at ride så vi venter lige en måned før vi skal have faste enetimer ;) Heldigvis er der et dressurkursus om 14 dage :D

Marie

Også kaldt rocker Marie

0
0
Svar på denne tråd

asdokasdæ
Forfatter: 
Dato:  25-10-2006 19:04

Grumme Nanna: Hvad tænker du om ceres ? Han gider bare slet ikke samarbejde for tiden på min bane her hjemme vil han bare galopere og bukke :P men så snart vi kommer på rideskolen såå gider han bare INTET Men jeg flytter ham pga. af undervisningen og til vinter har jeg ingen steder at ride

Marie

Også kaldt rocker Marie

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-10-2006 19:16
Lyder da godt med undervisningen + rideskolen :)
Men hvorfor skal han sælges hvis ikke han kan gå en LC1 til sommer ?

- Sandra & Beauty Star

Himlen har tabt sin smukkeste stjerne - lige ned i armene på mig

Beauty Star <3

Nutid, Datid, Beauty Star for evigt & altid <3

0
0
Svar på denne tråd

alsdaældk
Forfatter: 
Dato:  25-10-2006 19:35
Sandra (Beauty Star): Fordi at så syntes min ridelærer jeg skal videre med min ridning og have stor hest hvis det ikke fungerer med ham :( Jeg syntes selv jeg sidder fast med ham for tiden :/ Vi kommer bare ikke rigtig videre

Marie

Også kaldt rocker Marie

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider