Idag "sprang" Dums & jeg :b
I får da liiige historien , da det er første gang jeg har "sprunget" på ham

Efter 40 min's opvarmning var vi godt klar til at tage et lille bom (altså sådan et man ligger på jorden, IKKE et spring) . Det Synes Domino var UTROLIG farligt' så derfor måtte min ridelære trække mig over første gang xD . Ellers gad han squ ikk. Nå men sågjorde vi det ellers rigtig mange gange
og han var ganske glad for det!
Så kom ridelæren 1 bom mere på jorden, sådan så de lå et stykke væk fra hinanden. DÉT var straks MEGET farligere, så endnu en gang stod jeg i en nøddeskal' med hesten
skønt!?
Men jeg VINDER kampen' og får ham med glæde over de to bom. *sejr* Nå nå , efter vi så har travet over dem et par gange.
Finder min ridelære SELF på noget nyt .
Hun sætter de to bom sammen, sådan det er et tykt bom.
Dums (den tøsedreng) er nu heeelt sikker på at bommen vil æde ham, så det ska han ikke over, nææh nej ! xD .
INDTIL, jeg får ham over' men dog til min STORE overraskelse' springer han over det. Så der sidder jeg halvt ude på hesten, med den ene stigebøjle hængene og den anden siddene på min fod. Total chokkeret *I starten*
men jeg fik dog a vide at jeg så rimelig sjov ud xD . Pinligt nok?
Det prøver jeg så flere gange, hvor han tager dette kæmpe spring xD . Men så vænner han sig til det
og det ender med at han er en hel lille super helt til de bomme xD ..
NÆSTE gang kommer der billeder
. Så får i mig & Dums'es sande spring jeg at se