|
|
| billeder af Kastan |
| Forfatter:  |
HGlarsen |
| Dato:  |
24-10-2006 20:32 |
|
Ja, de er lidt dårlige da de er taget med min mob, håber i overlever  Han er desværre lidt grim da han er langhåret og har mistet alle sine muskler - klart nok efter 4 måneders pause . Men han er stadig min lille pony-stjerne (på 163 cm)  Idag havde han sin fiine hut på - den skal syes lidt ind i ørene, da de er lidt for store Men den er rigtig sød til ham . Forresten er det min mutti som er oppe og skridte på ham, hun elsker ham bare - han er også verdens største kælepotte . SÅ KRYDS FINGRE FOR HAM ALLE SAMMEN- håber at få den endelige dom om 14 dage!        Komenter meget gerne - og hvordan i syntes hans fine hue passer (den bliver nu pænere når ørene bliver syet lidt ind )
Pernille H. G. Larsen - Moonhaze Silver Spiral , Kastan - nu uden Yabadoo . - Team AND & TEAM JENSEN -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hgfhgfh |
JuliaF, Love-naicon |
24-10-2006 20:33 |
|
hvor er han dejlig nillo <33
you are: my eyes to see my heart to beat my air to breath i love you. v
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| et54rttertretr |
HGlarsen |
24-10-2006 20:36 |
|
maaany thanks to you julia! du er nice!
Pernille H. G. Larsen - Moonhaze Silver Spiral , Kastan - nu uden Yabadoo . - Team AND & TEAM JENSEN -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsrfegty56u |
Cecilia&Gold n Silver |
24-10-2006 20:41 |
|
Stop damn oh my' jeg har aldrig set en KAstan som dig Han er altså cuttie med den hue pernille ! Og JEG RKYDSER FINGRE <3 Men hva er den endelig dom?
ღ Cecilia o. Mikkelsen. ღ Silver, du vil altid være min stjerne! <33 Shulay Gold 'n' SIlver
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| reterter |
HGlarsen |
24-10-2006 20:43 |
|
hahahahahahahah , tak søde ja han er for SEJ kade made muuuz <3 . Det er om han kan bruges eller ej 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dc<fvb |
Cecilia&Gold n Silver |
24-10-2006 20:46 |
|
Jaa, han er ' gangsta Kade ! - ej så krydser jeg virkelig fingre søde 
ღ Cecilia o. Mikkelsen. ღ Silver, du vil altid være min stjerne! <33 Shulay Gold 'n' SIlver
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wetwerwer |
HGlarsen |
24-10-2006 20:48 |
|
HAHAH, gangsta kade nice !!! Tak søde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kommentar |
|
|
Det er nogen af de første billeder jeg ser af Kastan, så må hellere kommentere (: Hvor er han fin med sin nye hut  Krydser fingre for jer
Hilsen Katja & Nimble Guy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| katja nicklas1 |
HGlarsen |
24-10-2006 20:56 |
|
ja der er desværre ikke særlig mange billeder af ham . Men tusind tak!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| drfgetyhj |
Cecilia&Gold n Silver |
24-10-2006 21:12 |
|
Hahah, ja det er rimelig frækt, men han kan bære det, især med sin hut 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ewrerreer |
HGlarsen |
24-10-2006 21:17 |
|
hahah jaa
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hnmmm |
HGlarsen |
24-10-2006 21:42 |
|
Slet ingen der vil komentere hans nye hue  ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Han er.. |
Anna Hvidkjær |
24-10-2006 21:50 |
|
Anna Hvidkjær Stald Vestgården 4573 Højby Sj.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hidhfkogodg |
MonicaP |
24-10-2006 21:54 |
|
Jeg krydser også fingre!! Han har bare at blive klar. Han er sådan en dejlig musse! Hvor er han bare nusser med sin hut smiiL.. Og så når du får underlaget bliver han rigitg hooot ..
Monica Pedersen Med Egely's Prins Abdullah <3 .. Som nu er til salg :'( .. !! Team Jensen !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| monica har taget et billede |
HGlarsen |
24-10-2006 22:09 |
|
 ^^ taget af monica med hendes mobil 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| werterteetr |
HGlarsen |
24-10-2006 22:13 |
|
Anna Hvidkjær: IIIH tusind mange tak - men han har nu mistet alle sine flotte muskler piv!!! Monicap: taaak mussii . Jaa han bliver en rigtig fræk steg! hahaha.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 4364+65436 |
|
|
POTEN I SKURET - Kastan er såå lækker, og nuurh med hutten ser han da bare for engleagtig ud!  held og lykke..
Casanova - i kiss on you hand maybe, quite continentle? but casanova is my best friend. iloveyou
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum.. |
|
|
Hvor er han sød, Pernille  Glæder mig til at se ham med hele stævnedress'et på så bliver han fiiin..  Du må lige lave indlæg når du ved noget.. 
Mvh Kristina G. Outzen *Around Pictures* Linse sælges - kig præsentation Hubertusjagt d. 15. oktober
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| erwterterte |
HGlarsen |
24-10-2006 22:50 |
|
milan: hahahhaha, gangsta kade er også en sand engel <3 . haha, tak for de pæne ord  Kristina: tusind tak - ja skal nok skrive når jeg ved noget, håååber sådan!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FLOOOT |
|
|
Hejsa Pernille... Hvor ser han fin ud med hut'en på, farverne passer rigtig godt til ham og det brune udstyr. Håber godt nok for dig at han kommer over alt det her gøjl uden men, så du kan bruge ham til det der var meningen. Hey, rider din mor egentlig, altså bare en gang i mellem??
Louise, nu med Fasion !!! man skal ikke forsøge at holde på noget man ikke kan holde mellem hænderne... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej hej |
|
|
Han er da lidt for smart med sin hut  Vil du ikke liiige opdatere os andre uvidende om, hvad der er sket, siden han har stået stille i 4 mdr, og hvad den endelige dom går ud på?
Helena Hansen - og det skøre dressurdyr Rid med stil - Giv et smil 
JHN's CHAMPIONATSLISTE i dressur 2006 Send resultater til mig 4 charmerende hingsteføl/plage sælges for avler - se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er6tretterter |
HGlarsen |
25-10-2006 11:46 |
|
louise: iih mange taaak . syntes også den er fin til ham . Nej hun rider ikke længere, hun skridter bare lidt på Kastan og sådan . For et stykke tid siden begyndte hun så småt igen med at ride, men det varede ikke så længe. Team pip helena: mange tak - han har fået en hovledsforvridning , derfor pausen . Den endelige dom er om han kan bruges eller ej!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kastan... |
|
|
er jo bare super lækker som altid. Synd at han har mistet sine muskler, men det kan jo ike undgås med sådan en lang stillestående periode, og du skal jo nok få ham rigtig flot igen når han bliver i orden  Jeg krydser også fingre for at han holder nu du må gå i gang med at trave ham - tror I bliver et super lækkert par 
Med venlig hilsen, Juliette
Vi tilbyder for sæson 2007 to pragtfulde OX-hingste til bedækning. Mere information på vores hjemmeside www.richelieu-arabians.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| retetretre |
HGlarsen |
25-10-2006 12:10 |
|
Tak for de pæne ord søde - ja det er klart, men ærgeligt alligevel . han var SÅ lækker da jeg fik ham igen fra min søster af . Jaa håber godt nok også at jeg snart må komme igang igen !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej hej |
|
|
Ja, det kan jeg godt se så - stakkels jer  Kaj brækkede hovbenet som unghest, men er i dag ren i røntgen og erklæret brugbar til dressur og spring på højt plan(Y) Det krævede 6 mdr. med boksro - forklar lige en hingst på 3½ det!  Held og lykke til jer 
JHN's CHAMPIONATSLISTE i dressur 2006 Send resultater til mig 4 charmerende hingsteføl/plage sælges for avler - se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
iiih, kastan er smuuuk  jeg krydser fingre Pernille, han skal blive klar (:
- Julie Salomonsen Chemin De Royal & Durango 14 <3 * Team JENSEN *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 656457647 |
Mijn Fylla |
25-10-2006 14:57 |
|
Han er bare såå fin  Især med den fine (ikke særlig iøjenfalende) Hut  Vidste slet ikk han havde været skadet 
MVH. Mijn Fylla
- hende med den lækre pony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ertreter |
HGlarsen |
25-10-2006 15:35 |
|
Helena: orh det lyder sørme ikke til at have været sjovt for dig, eller den stakkels hest !! Julies: Tusiiind tak søde  Mijn Fylla: tak. hahahaha , ja man ligger da mærke til hutten hih, jo han er desværre skadet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| flere billeder |
HGlarsen |
25-10-2006 16:10 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| et mere :D |
HGlarsen |
25-10-2006 16:12 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hdongoldngod |
MonicaP |
25-10-2006 16:26 |
|
Kastan med sit Kastan tæppe  hihi
Monica Pedersen Med Egely's Prins Abdullah <3 .. Som nu er til salg :'( .. !! Team Jensen !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Mimimimimi. 
- Julie Salomonsen Chemin De Royal & Durango 14 <3 * Team JENSEN *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| teytrytry |
HGlarsen |
25-10-2006 17:22 |
|
monica:Jaaa han elsker sit tæppe . Julie: ja kloge ord !!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor er kastan bare flot |
|
|
Hvor er han Fiiin, Og hutten er vildt sød. Fingrene er krydset her. 
Sofie Yep thats me Savner Heste *Snøft* >>Jeg Vil snart Side på en hesteryg Ellers Går jeg da først helt amok.<<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej hej |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| retetteojp |
HGlarsen |
25-10-2006 23:15 |
|
Sofie: mange tak  Helena: ej det er bare løgn - synd for dig, og hesten! Ej, det er ellers sådan et nice tæppe 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjhgdkhg |
|
|
Wauv, flot tæppe... har slet ikke et magen til 
Louise, nu med Fasion !!! man skal ikke forsøge at holde på noget man ikke kan holde mellem hænderne... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ewrterteter |
HGlarsen |
25-10-2006 23:27 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pernille... |
|
|
Haha, ja han er gangsta! 
Casanova - i kiss on you hand maybe, quite continentle? but casanova is my best friend. iloveyou
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ertertertr |
HGlarsen |
26-10-2006 13:33 |
|
milan: ja mega  . haha, det var også ham det styrede folden totalt i sommers, så han er Big Daddy 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|