|
|
| Hubertusjagt i dyrehaven |
|
|
Hey. Tænkte på at om der var nogle herinde fra som skal ind og se hubertusjagt i dyrehaven i år eller evt ride med i jagten? Jeg var selv derinde sidste år. Men i år kan jeg ikke, tror jeg, for skal nok til Jylland. 
Simone - Nu næsten uden Coco
Arto-profil - Mail/msn - Hjemmeside
Amatør Fotograf Tager ud til stævner, arrangementer og privat. Pris: 5 kr. pr. billed, se evt tilbud på min hjemmeside.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
NEVER : @
Sabrina. Stald Kee Daimond 11/9 '97 - 8/2 '06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
| Forfatter:  |
Trøller |
| Dato:  |
22-10-2006 19:45 |
|
Måske..
Born to be wild  Special Like a rocket through me You're special
Trøller
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aældskldk |
|
|
Nej, bor i Jylland
Marie Også kaldt rocker Marie -Med krikke dyret Ceres Mørk. Fjordheste og Traver ejer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeps skal ind og se det. Var også sidste år.
Kamilla Elisabeth my chemical romance jeg savner dig, kejser. du vil altdi være i mit hjerte.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjshdvb |
sunka<3 |
22-10-2006 19:54 |
|
jae, skal også ind og se det, ligesom sidste år. kender flere der skal ride. uhh fedt. haah kender hende der vandt for ponyer sidste år, og hende der vandt for hest, hendes datter kender jeg.
Laura og den SKØRE araber <33 godt begyndt er halv fuldendt. -og det rigtige værktøj er det halve arbejde! så husk at starte med det rigtige værktøj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lolipop |
*Caroline* Med Zerinius |
22-10-2006 19:56 |
|
Hvornår er det?
Caroline Med tinkeren Zerinius! Bare rolig Harald du vil altid have en stor plads i mit hjerte
And wee are nothing without each other And together wee are everything wee need!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift ? |
Putte<3 |
22-10-2006 20:03 |
|
Skal ind og se det. en ude fra gården skal indo g ride det, så vi regner med a lave en hyggetur en masse ude fra gården:D
Miin Baroc<'3 En dag tilbage, rid mens du gør det, spring mens du tør det. en dag tilbage! -den bedste ridelejr sang:P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg skal..! |
|
|
Jeg skal med min ridelærer derind og se det!
Hilsen Jette <3Hvil i fred Loke. Død D. 24-8-06<3 <3Elsker dig af hele mit hjerte<3 <3Du vil altid være en del af mig<3
Medlem af Møllers fanklub. Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fersken |
|
|
Nej  Stinky: Hvorfor så skeptisk?
Nanna & Fersken Man spiser ikke ferskner -man rider på dem Klubben er kaldt Vimr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Ville gerne, tror der er kanon flot ! Meeen synes ikke rigtig tiden eller pengene er til det..
Mvh Kristina G. Outzen *Around Pictures* Linse sælges - kig præsentation Hubertusjagt d. 15. oktober
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
*Caroline* Med Zerinius: søndag d. 5 november - altid den første weekend i november.
Patricia Jørgensen Jhnguderne rooxz  Status: Guden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| reterret |
Vildrose |
22-10-2006 21:24 |
|
Jeg skal med Juzze og Molle  øvøvøv simi det er jo vores årsdag 
Vildrose Love is the slowest form of suicide
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hurbertus jagt.. |
|
|
Bor lige uden for dyrehaven, og vil godt derop, men jeg kan ikke finde nogen at følges med :/ Så det bliver somsædvanligt på TV´et..
Whatever  * Chamør Iso & Rocker Marie * + I Wonder Why +
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
fersken - det var bare fordi jeg var sur, og det vidste simi godt. så det var egentlig ment i sjov
Sabrina. Stald Kee Daimond 11/9 '97 - 8/2 '06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvornår |
piwi |
22-10-2006 21:40 |
|
hvornår kommer det i tv.? hva tid og hvor gidr i ikk at skrive i gb?
♡ P!psk! ♡
¤ Har været oppe på pletter <3<3 ¤ # rigtige ryttere ridder shettere #
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dgsdgsdgdg |
|
|
Det er altid første søndag i november (: Jeg regner med at komme med min kæreste og hans familie.
Written by Kia. Last notes are strained and I sink to a crumpled butterfly on stage. I'm getting everyone to fall in love with me. They all start to clap, until they realize I'm not breathing.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja da... |
|
|
Jeg skal ride med i jagten  Putte: Hvad hedder hende du kender, som skal ride med?
-carina- med Dunja, Boy & Star Mange ting til salg, se min præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdrgerter |
HGlarsen |
22-10-2006 22:24 |
|
Kommer det så i tv? en inde på HG siger det ikk kommer!?
Pernille H. G. Larsen - Moonhaze Silver Spiral , Kastan - nu uden Yabadoo . - Team AND & TEAM JENSEN -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HGlarsen: |
|
|
Ja, det bliver altid vist i tv.
-carina- med Dunja, Boy & Star Mange ting til salg, se min præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| drtretreterter |
HGlarsen |
23-10-2006 11:11 |
|
Okay 
Pernille H. G. Larsen - Moonhaze Silver Spiral , Kastan - nu uden Yabadoo . - Team AND & TEAM JENSEN -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 09887657345 |
~kiksen~ |
23-10-2006 13:13 |
|
Nej, kommer ikk, ville gerne, men det er for langt væk. xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Carina(Dunja, Boy & Star) |
Putte<3 |
23-10-2006 20:02 |
|
Hun hedder Sille Irene Nielsen, og hesten hedder Masai af Nedergård. den er 186, så hun rider self. i hestegruppen:P
Miin Baroc<'3 En dag tilbage, rid mens du gør det, spring mens du tør det. en dag tilbage! -den bedste ridelejr sang:P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Find-Nemon |
23-10-2006 20:05 |
|
Jeg regner med at tage derind og kigge 
x Case Closed X Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hm,,, |
|
|
Jaa det skal jeg da Ind til hest og kigge, som sidste år  Så hvis i ser en syg etter der hopper rundt med den mærkelige farve Amina nu har sammen med en lille tyk brun pony og en flueskimmel så sig hej Hvis i kan komme i nærheden :b haha. Men ja jeg kender også nogle stykker der er med -Lærke, Birgitte og Mette. Hvis lærke altså kan for hun styrtede til jagt igår :S
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|