Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hjælp.. Please.. Ang skadet hest..
Forfatter: 
Dato:  22-10-2006 18:41

Heej

Ja for 4 måneder siden købte jeg min hest joe.. 2½ måned efter bliver han skadet og er stadig skadet. de siger det er en kodeledsforvridning.

Men det der bare ikker er skide fedt det er jeg ikke kan rid eden og har ikke redet den i 1½ måned.

Problemet er om jeg skal lade køet gå tilbage afhænig af hvad røntgen billeder siger??

Hjælp...???

Joe... Du er super skøn.. Elsker dig mijn bølle..

0
0
Svar på denne tråd

Tralalala
Forfatter: 
Dato:  22-10-2006 19:09

Ja.. det er jo det der hører med. Har du haft dyrlæge ude?

Hvis den har fået en kodeledsforvridning mens du har haft den kan du da ikke lade købet gå tilbage?

- Cikorie

Kiss me goodbye, kiss me out of your eye.

0
0
Svar på denne tråd

ehmntrhg
Forfatter: 
Dato:  22-10-2006 19:14

ehm. kodeledsforvredning går vel normalt over?

Og om din hest bliver syg nu, eller om et år, det er jo det der hører med.

Men vil sige at hvis din hest vil være uridelig for evig tid, så kan du godt lade købet gå tilbage? Eller. det kan du vel ikke engang. der er jo hos dig det er sket? Kender ikke lige reglerne for sådan noget.

Men hvis det er noget der er væk om et par uger, synes jeg det vil være tåbelig andet, end at beholde den..

F R E G N A
Jeg hører Nickelback 8)
d. 10 oktober 2005
^glemmes aldrig^
0
0
Svar på denne tråd

eergvrtbhrdgtn
Forfatter: 
Dato:  22-10-2006 19:18
Man kan sagtens lade købet gå tilbage selvom det pga den ikke er skadet.. ja selvfølgelig har keg haft dyrlægen ude.. han har ovenikøbet været ude 2 gange.. og bliver nok nødvendigt igen. Desværre

Joe... Du er super skøn.. Elsker dig mijn bølle..

0
0
Svar på denne tråd

juridisk forudsætning
Forfatter: 
Dato:  25-10-2006 12:08

Hej hej.

Har jo efterhånden ret meget styr på det juridiske med hensyn til at lade købet gå tilbage - det kan du hvis du kan dokumentere at det der er galt med hesten er noget, der allerede var til stede da du købte hesten, og at det var noget som den tidligere ejer havde vished om. Så i dit tilfælde vil jeg regne med at det bliver ret svært at bevise...

Håber at Joe snart får det bedre så du kan komme til hest igen, knus til dig.

0
0
Svar på denne tråd

brumbrumbrum
Forfatter: 
Dato:  25-10-2006 21:46
Men hvis det er DIG, der har gjort den skadet, altså givet den kodeledsforvridning, så kan du da ikke lade købet gå tilbage?

Odin

Black Beauty

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider