|
|
| Hej! Hvem er du? :D |
|
|
Ja, vi er efterhånden en del på JHN, og synes at vi skulle have et liile "hej"-indlæg, hvor vi kan fortælle en smule om os selv.  Jeg hedder Kia, er 15 år gammel, men fylder 16 d. 25. november. Jeg bor i nærheden af Slagelse på vestsjælland, og har endejlig hingste (MEGET snart vallak)-plag på 2 år der hedder Gabriel. Han er DV, rød med stjerneblis og meget dejlig og sød. Jeg går på gymnasiet i 1c og tjener penge ved at arbejde på et pizzaria i nærheden. Et par billeder:
 Hvem er du?
Written by Kia. Last notes are strained and I sink to a crumpled butterfly on stage. I'm getting everyone to fall in love with me. They all start to clap, until they realize I'm not breathing.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sadlæadæs |
|
|
God idé (: Jeg har ikke længere styr på alle de ænder herinde. Nå men.. Jeg hedder Marie og er 13 snart 14 år Jeg har min dejlige Fjordhest Ceres Mørk, og en traver Gritt. Jeg rider stævner på et meget lavt plan, men håber da engang at komme til at starte LB på ham, men der går llaaang tid endnu.  Ceres  Gritt Og hvis alle også lige sætter et billede ind af dem, så vi også har ansigt på xD 
Fjordbollen -Med krikke dyret Ceres Mørk. Stolt Fjordheste og Traver ejer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Blommetærte? |
|
|
Jamen hej  Jeg hedder Tanja og jeg er 15 år gammel, fylder 16 til marts - så er 1991 - waarh xD Jeg går i 9. klasse på en privat skole i århus nord. Jeg arbejder på skolens bibliotek i min fritid, samt træner moderne femkamp, som jeg også ahr været til dm i.. Jeg rider desværre ikke rigtig mere, men håber at komme igang igen.. Billede af mig : 
Mvh. TanjaC ~Dagens nisse i ris á la mande~ -Just Keep Swimming, Just Keep Swimming-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fff |
|
|
hej! jeg hedder sarah og er 13 år.. jeg har boet i bagsværd, men nu bor jeg i herlev.. jeg har en hund. vi ar fisk og en hamster derhjemme.. jeg har kvartpart på en rød DSP hoppe der hedder Lori.. billeder af mig og hyppen   undskyld størrelsen
Lori -my love -my passion Smil til verden og verden langer dig en. -smil igen, og verden langer dig en mere!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
HEJ!  Hedder Rikke, bliver 16 på lørdag (yay!), STOOOR fan of Queen og særdeleshed Brian May. Spiller guitar og klaver, har teoretisk set 1 hest, men passer også min fars to, som nedstammer fra min hest  Min hest hedder Bissen, og de to andre Punto og May. (Gud, hvor er det her sjovt ) Går i 10. klasse, har lige fåat farvet grønt hår og passer børn som fritidsjob 
Duke Walking down the street, shooting people that I meet with my Rubber Tommy Water Gun!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
| Forfatter:  |
Theis |
| Dato:  |
19-10-2006 15:15 |
|
Dav da  Jeg hedder Lykke, er 17 år og GRØNHÅRET! Jeg er rigtig gode venner med Duke, Line Larsen og Natacha herindefra. Jeg har to heste, Theis og Ludo. Jeg har også to hunde, Basim og Chiko. Jeg er imod bid og alt det der overflødige torturpjat. Jeg spiller trommer og klaver. Jeg har intet fritidsjob, men laver lidt kreativt julearbejde til min mosters julearrangement, som jeg tjener lidt på xD Stor Queenfan og hemmeligt forlovet med Roger Taylor.  Mig og den ene af mine krikker (Theis). Dog fra før jeg fik grønt hår! 
Mvh. Theis  ~ Dance with the devil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
OMG, glemt helt at fortælle, at jeg er *VAG* og uhemmeligt forlovet med Brian Harold May (My looove! ) Har også en mor og en far, og 3 hunde 
Duke Walking down the street, shooting people that I meet with my Rubber Tommy Water Gun!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tfjfrtjft |
Olaa |
19-10-2006 15:18 |
|
Hellååw  Jeg hedder Liine, som der også er 700 andre herinde der hedder. Jeg er 13 år, fylder 14 til april. Jeg bor i Jylland, og snakker godt gammeldags jysk xD Jeg bor i Vejen, som ligger tæt ved Kolding. Jeg går i folkeskole, 7 a.  Jeg har selv 2 heste, Dixi som er en Welsh Mountain, og Viola som er en New Forest. Jeg er aktiv konkurrence rytter. Viola:  Dixi:  Miig: 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heeej x) |
|
|
Hej, jeg hedder isabella . Jeg bliver 14 om 2 måneder.. Jeg går i 8 klasse, på den samme skole som b-boys ( ) Jeg går i en fucked up klasse, men vi er sku seje: (vi tåger lidt)  (der mangler 7) jeg har part på en pony der hedder soffi, men søger en ny :/ 
Whatever  + I Wonder Why +
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| werwerew |
|
|
Kiabæbz hæhææææ Jeg hedder Josefine, er 16 år - havde fødselsdag i tirsdags. Jeg bor i Vejle Jeg har udlånt min pony Miré. Så nu træner jeg bare i motionscenter, jeg elsker musik og går pretty often til koncerter. Jeg rider lidt heste for folk som ikke har tid, men det bliver ikke til det store. Jeg drikker og fester meget, elsker at cruise rundt på scooteren med vennerne og så begynder jeg på noget der hedder "datariet" på mandag, hvor jeg starter på grafisk linje og uddanner mig højst sansynligt som medie grafiker.- På datariet kommer jeg til at tjene penge, så det bliver et slags skole/job-ting hehe.
- Josefine Make this moment last like the deepest sleep you never wanted to leave.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Rozita & Hennie |
19-10-2006 15:41 |
|
go ide :b Heej 8b jeg hedder Hennie, er 14 år, er brunette, har blå-grønne øjne, går i 8a. Har 2 Heste, Rozita <-som er min ridehest, silver <-hyggehest har en hund som hedder Pelle, et marsvin som hedder Valder, 2 katte der hedder fifi <-inde kat sorte <- udekat xb bor på en gård (min far ejer en maskinstation), bor ikke langt fra varde som ligger ved esbjerg. i må nøjes med billeder af min og rozita  rozita   mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| god ide:) |
Malaika & Tulle |
19-10-2006 16:04 |
|
Jeg hedder Julie og er 16 år. Jeg på sjælland i en by, der hedder næstved. Går i 10. præp. på Herlufsholm. Rider 2 gange om ugen. En gang på rideskolen og en gang på en slags part! Har li fået farvet hår fra lyst/blond-ting til mørkt. hm.. abejder som bud for en tandklinik.. Herligt ikk og er kæpme fan af Robbie Williams.. OG så kan I jo lige fået at vide, at hans nye cd udkommer på Mandag   Mig og Malaika..  Mig med farvet hår..
Mvh. ~ Malaika & Tulle ~ ELvis, gi mig klarsyn til at acceptere det, jeg ikke kan ændre. Mod til at ændre det, jeg kan. Og visdom til at kende forskellen. Rob by name - Rob by nature<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Goddag :D |
[ Cille ] |
19-10-2006 16:41 |
|
Fin idé  Jeg hedder Cecilie, jeg er 16 år- 17 til juni, laaang tid til  I august startede jeg i 1.b på gymnasiet. Jeg har fået en masse nye venner der ude, og elsker dem alle højt <3 At starte på gymnasiet har været den bedste oplevelse for mig. Jeg har part på 2 dejlige ponyer. Fillur på 15 år og Rasmus på 31. Har redet på den gamle krikke i lidt over 4 år nu, vi har startet en del små stævner, både dressur og spring. Jeg har kun redet Fillur siden April i år, men holder meget af ham og vi har også startet en del springstævner på lavt plan  Jeg går tit i byen og til fester med mine venner. Det holder jeg meget af, da det er den eneste tidspunkt, hvor jeg kan nå at se alle mine gamle venner fra folkeskolen  Billeder:  Fillur og mig efter vores første stævne.  Rasmus efter springstævne..  Go' weekend alle sammen
- HTA - Kram Cille ♥ 1.b ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalla |
Pirat-Lunde<3 |
19-10-2006 18:01 |
|
Hedder Lunde . Er snart 13 år gammel og utrolig skør  Bor i Hinnerup- @!#$ by og rider på hinnerup ridecenter hvor jeg også har min egen pony dizett på 10 år , og vi skal ud og starte noget LA dressur næste sæson 
Lunde & Dizett Bedre kendt som © Team Dissen © *Vinder af søhøjlandets mini cup for pony i dressur år 2006*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg hedder Sofie, er 16 år gammel. Jeg bor i Rødvig på Stevns, men flytter snart til Haslev. Udover det gr jeg på Rudkøbing Efterskole, så tilbringer en hel del tid på Langeland. Jeg har en araber hoppe der hedder Chela. Hun står med dårligt ben lige pt. så derfor er vi lidt usikre på hendes fremtid.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum... |
*Gajolen* |
19-10-2006 18:28 |
|
Jeg hedder Pernille og jeg er 17 år, og så bor jeg i Holte med min store familie. Jeg går i 2.g på gymnasiet og er emget glad for det, det er der jeg har de fleste af mine venner. I min fritid arbejde jeg på en Café i Lyngby som hedder Kong Kaffe, her arbejder jeg med en masse skønne mennesker og har ligeledes mange gode venner og veninder der. Jeg elsker at gå i byen og feste generalt hvis der ellers er penge til det. Så er der jo også lige det emd heste. Rider ikke rigtig mere, men har ellers gjort det i rigtig mange år. Som ponyrytter red jeg MB i spring og La i dressur. Jeg stoppede med at ride da jeg faldt for aldersgrænsen og ikke lige synes at jeg havde tid til ridningen mere.
KØS *Gajolen* - Man er jo SRINGRYTTER 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
Hej, jeg hedder Amanda, jeg er 15 år gammel, fylder 16 d. 23 april. Jeg går i skole 2 dage om ugen i 9. klasse og derudover arbejder jeg i en fiskerestaurant som altmuligmenneske (kok, opvasker, rengøring og ekspedering) og så er jeg ridelærer. Jeg har et ponygameshold og 2 springhold for ponyer. Jeg har redet M-klasser i spring, og har lige nu en pony/får som jeg træner 120 baner på, men grundet hendes alder rider vi kun LA spring og dressur. Fantacy er i øvrigt kendt som det flyvende får eller det lyserøde lyn - dels fordi hun får en enorm krøllet vinterpels (trods rigelig træning hver dag og dækkener) og dels fordi jeg tvinger hende til at bruge lyserødt udstyr. Billede: 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krussemadulle |
|
|
hedder louise, er 15 år (16 den 21 marts) KÆMPE nightwish fan har en hest & en pony og kan ikk finde ud af at sætte billeder ind  jeg kender 2 herinde fra IRL , men vil vildt gerne møde mange af jer .  jeg har sort hår men er rigtig ægte blondi og ægte blondine dum  jeg elsker ternede bukser xD det skulle bare lige med  det var lige meget lidt om onde demoniske mig 
» Lulu & Perle  » Fra HRS  » ÆgtePiraterRider Ægte Perler !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja, ja ;D |
|
|
Sjovt indlæg, men ja, det burde faktisk *LÅSES*, så man altid kan gå ind og se lidt om folk, hvis man nu lige .. (videre, videre og videre) Men, jeg er en pige på 14 (15 d. 10 december), er lettere mørk håret, kun sølle 153 cm. høj, også har jeg 3 søskende, en mor og en far, 1 hund (Binna), og 6 katte (Simba, Smelli, Gråmis, Plet, Garfield, Poundus<33) .. -Og selvf. mine 5 højt elskede heste (Vanessa, Shiva Rannerupgård, Sigyn Rannerupgård, Nelly og Jenny) <33 Lige et billede af hver af min heste,  - Vanessa  - Shiva og Sigyn i sommers (de er her 11 måneder)  -Jenny og jeg, her i april-06, ca. 20 gang med rytter (hun er 17 år og ifolet med Lauge /hun har fået ca. 12 føl)  - og til sidst Nelly, som er 20 år, og har fået ca. 15 føl  Billede af mig findes ikke på denne computer 
Stutteri Rannerupgaard med; Nelly, Jenny, Shiva og Sigyn<33 ,-nu også med Vanessa  Velour <'33 ,-du vil altid have en meget stor plads i mit hjerte !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kfksjfkjsf |
|
|
Jeg ville bare sige HEJ til Jer alle. 
Written by Kia. Last notes are strained and I sink to a crumpled butterfly on stage. I'm getting everyone to fall in love with me. They all start to clap, until they realize I'm not breathing.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| om mig |
|
|
jeg hedder josephine,er 12½ år. jeg er 165cm høj og lys håret.jeg har to ponyer de hedder Kashmir og Format en hund der hedder eira tre fugle de hedder smukke edi og putte.jeg har redet 6år haft Format i et år og Kashmir i næsten tre år.  det er Format  og det er kashmir i la2 i Fakse
Hilsen Josephine
- Med Kashmir og Format
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja, ja ;D |
|
|
Sjovt indlæg, men ja, det burde faktisk *LÅSES*, så man altid kan gå ind og se lidt om folk, hvis man nu lige .. (videre, videre og videre) Men, jeg er en pige på 14 (15 d. 10 december), er lettere mørk håret, kun sølle 153 cm. høj, også har jeg 3 søskende, en mor og en far, 1 hund (Binna), og 6 katte (Simba, Smelli, Gråmis, Plet, Garfield, Poundus<33) .. -Og selvf. mine 5 højt elskede heste (Vanessa, Shiva Rannerupgård, Sigyn Rannerupgård, Nelly og Jenny) <33 Lige et billede af hver af min heste,  - Vanessa  - Shiva og Sigyn i sommers (de er her 11 måneder)  -Jenny og jeg, her i april-06, ca. 20 gang med rytter (hun er 17 år og ifolet med Lauge /hun har fået ca. 12 føl)  - og til sidst Nelly, som er 20 år, og har fået ca. 15 føl  Billede af mig findes ikke på denne computer 
Stutteri Rannerupgaard med; Nelly, Jenny, Shiva og Sigyn<33 ,-nu også med Vanessa  Velour <'33 ,-du vil altid have en meget stor plads i mit hjerte !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wauw...! |
|
|
Jamen hej da .. Jeg hedder Kristina, blev 15 den 25 juli .. er ca 150 høj.. har en far og en mor, og en lillebror .. vi har ret mange dyr .. 2 hunde, ricco og blackie, 2 ktte simba og speedy, en masse høns også mine elskede heste .. dem har vi 2 af .. Tessa&Sera(det sir vel mit navn) Jeg er faktisk ikk rigtig fan af noget specille sangere ... hører alt muligt forskelligt  Tessa: .jpg) Sera:  Mig selv: 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala... |
|
|
Jeg hedder Mathilde, er 15 år gammel og bor i Hinnerup hvor min pony også står opstaldet (HIRI) Jeg elsker at være sammen med mine venner og veninder og kan enormt godt li at være til stævner med veninderne <3 Ellers er jeg også helt vild med fodbold - dog kun at se det  Min pony hedder Sascha Columbine og er 19 år gammel. Vi er lige startet med at springe igen efter ½ års pause - så det er bare kanon godt - ellers regner jeg med at starte noget LA dressur næste sæson og evt. nogle springstævner igen  Billeder: Mig:  Fra i sommers  Sascha:  Efter ½ års pause - dygtig pony!!! 
Team Bine nu også med: Pamelius H
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Jeg hedder Sandra, er 20 år og bor sammen med min kæreste i Hørsholm, hvor jeg har udsigt til min hest fra stuen. Jeg har to heste til rådighed. Tímon og Björk - desuden skal jeg have et føl på Björk næste år. Tímon rider jeg konkurrencer på og satser på DM i 2008. Björk står på Bornholm. Jeg blev student i 2005 og skal til at tage en islandshesteberideruddannelse. Her er mig og Tímon: 
Sandra & Tímon Dance like a monkey!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mig, mig, mig |
|
|
Jeg hedder Carina, er 14 år, 160cm høj(lav!), går i 8.C, lyshåret og er ening med de andre i, at den her tråd burde låses .  Jeg bor i almindeligt parcelhus på Sydsjælland, men har 2,5 km ud til det sted, hvor min egen pony Flik Flak står opstaldet. Han er 12 år, 145cm og deeejlig .   Har ikke rigtigt et billede af mig selv, udover det her: 
Carina & Flik Flak <3 - EVIG KÆRLIGHED ! Medlem af SÆK(skøre ænders kulb) - vi driver dig til VANVID!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nvccvncvncnv |
|
|
Farvel  xD
Jeg hedder ikke Sissel, jeg er ikke 12 år. Jeg ejer ikke 2 ponyer, som ikke hedder Toscha og Sofus. Jeg ejer ikke en hund, som ikke hedder Elvis. Jeg ejer ikke en kat med 4 killinger som er 4 uger gamle.
Og jeg ligger billeder ind.
Hejsa 
Nej, det er ikke omvendstdag for mig idag.

Sissel aka Tiss Du ved hende der med Kartoffel krikken Aht-Tk-Min msn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mig er ikke bare 5 ord men 33 ord eller |
|
|
Hejsa!! jeg hedder Annsofie RW og er 13 år gamel (14 til marts) jeg bor lidt uden for en lille by mellem silkeborg og ikast i midtjylland ved navn Engesvang! En lille ejendom ved navn Katniehøj, med 6 dejlige bokse. Jeg går i 7.b på engesvang skole 3 km. væk fra hvor jeg bor. Så cyklen får en god morgentur! Udover skole og lektie er der jo som jer andre heste, i hjernen af mig, og selvfølgelig mine dyr, venner og familie.. Jeg har en super dejlig hund ved navn tigi, hun er næsten 2 år og er en brun labador tæve. Vi vil have hende parret i hendes næste løbetid, som forhåentlig snart vil foreløbe! Tigi<3 Så har jeg lige nu 9 katte, dog regner jeg med om et par uger og være nede på 3 igen, da vi lige har fået 6 små nuttede killinger. men de tre katte som er "farte" og "vores egne" er: Blob, katereret hankat, på 1½ år!  Blob <3 Baseline som er lidt over 2. en skøn hunkat som er mor til vores 6 putte grise!  Baseline Plet, som er "datter" ar baseline, fra et af hendes forige kul killinger, plet er et halvt år.  Plet<3 ___...___ Og så de 4 gudeskøne heste: Flica ca. 25 år islænder bla. 132-135 i stg. hoppe Flikca er gamel pensioneret rideksolepony, som vi købte da ridekolen mente hun var for gamel, for at sikre hun ikke endte ved en heste handler og blev gensoglt til en rideskole..  flicka<3 ___ Charlie ca. 20.25 år Shetlænder 100 i stg. Vallak Charlie er også pensioneret ridekolepony, men har været privat pony nogle år ved en lille pige inden han havnede her  Charlie ___...___- Og mine konkurrence ponyer: Julischka (daglig tale Julle) 14 år Tysk pinto 136 i stg. hoppe Julle satrter jeg La dressur på i distrikt plan, og har tidliger startet MB spring, men mistet modet pga. styrt. Julle er simpelhen en hver lille piges drøm.. Hun er super godmodig og medgørlig. Da Julle har meget fine parpir, skal hun avles på, år jeg bliver for stor til hende, dvs. hun skal sættes i fol næste sommer (forår) Så Julle skal vi altid beholde, og det er da en trøst når man elsker dyret over alt på jorden!  Julle<3  og i ridning<3 ___-- Macho 6 år hollansk sportspony 140 i stg (er endnu ikke målt) Vallak Macho er under udannelse, og meget ny! fik ham i vinterferien 2006. han er aldrig rigtig blevet redet i såkaldt dressur, så vi startede mere eller mindre forfra, så vi ligger i de der lb klasser i dressur og springer kun for lidt afveksling en gang i mellem. (lb klasser) Men mine forveninger er store til ham, da han er blever erkleret flere gange som en kanon pony, med en gang langt over middel. flere har sagt de aldrig har set en pony med så god en gang.. men han er nu også lidt af en stok.  macho under ridning<3  macho <3 SÅ blev vi vidt færdig med hestne.. udover dem, mine andre dyr, venner og familie, er fotografering en kæmpe del af min hverdag.. jeg elsker at fotografere, dyr, natur og mennesker. og ser frem til en drøm som prof. fotograf.. nu skulle jeg være til at kende, på hest, men lige et af min ansigt, så skulle enhver hn kunne kende mig!..  AH!
-Annsofie ©Med de forfinede dressurponyer© Macho & Julischka
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heeej |
|
|
jeg hedder Sara jeg er 16, 17 den 12 nov. jeg bor i Odense, og går på tornbjerg gymnasium i 1.i. jeg har lige fået hest med min veninde. hun hedder Thilde hun er 8 år, hannovaraner/fuldblod/et eller andet. og ca 170.   ^^ og mig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvem er du? |
|
|
Jeg er mig  Når jeg keder mig, så hvorfor ikke svare  Jeg hedder Camilla, og er 14 år om 42 dage  Jeg har tre ponyer, Guido, Fenja og Ismo. Jeg har også en hund og tre katte xD Arg! Jeg er så dårlig til at beskrive mig selv  Jeg har en mor og far og en møgirriterende lillesøster på 11 år  Hmm.. Hvad kan man mere skrive? Aha xD Jeg bor i Sorø men håber meget på at flytte tilbage til Herlufmagle, hvor jeg boede før  Og nu er jeg helt død xD Derfor tager vi lige et par billede ind også   Fenja xD  Engle dyret / Guido   Og Ismo 
Hilsen Camilla - Du er sød i hovedet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HEJ :b |
|
|
Heeej  Jeg hedder Laura, er 15 (3 sep.91). Kan tale spansk flydende og går i 9. klasse på en privatskole i rønde. Jeg har ikke som sådan en part da jeg rider for en privat stald, og rider nogle af deres salgsponyer for dem. Jeg har en far, mor, storbror og en lillesøster. Oven i det har jeg pt. 4 katte og en hund. Kan godt lide at hæne ud med mine venner og hører forresten Panic at the disco, fall out boys, lostprophests og andet i den dur. Og så en masse andet  Vil gerne begynde til Klaver og guitar. Skal efter 9. på gymasiet. Ved ikke hvad ellers skal skrive.
Don't you dare to try change me!
- Laura C'est La Vie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| re .dims |
Zoubareva |
20-10-2006 00:05 |
|
Weeell, en beskrivelse er mig er vel omtrent sådan; Jeg er seksten år gammel, har lyst hår og blå øjne, dog er mit venstre både blåt og brunt. (...) skummelt. Jeg går i 1.G på Odense Katedralskole, en naturfaglig linie og mine foretrukne fag er engelsk og billedkunst...  Jeg har en stor interesse i kunstneriske ting såsom tegning, maling, fotografering og for sprog. I grundskolen havde jeg fem sprogfag; dansk, engelsk, fransk, tysk og spansk. Jeg passer en syvårig frederiksborgervallak ved navn Mercur, det har jeg gjort i omtrent et år efterhånden...  Hmm, hvad kan jeg mere skrive? Baaahh... Jeg elsker polo-mints, har intet politisk standpunkt for tiden, vil gerne tage et "fjumreår" efter gymnasiet for derefter at læse medicin, og vil gerne udgive en bog engang? Well, hvis der er andet, så bare skriv 
(\_/) (hesteører) .:Gullaschbaronessen:. (også kendt som zebraen) DU TROR - Jeg ved... ^_^ (...Det må være al den gullasch... ?)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| taha .. |
CHAMPEN |
20-10-2006 00:08 |
|
Jeg hedder Frederikke. 15 år, og kommer fra Borup på midtsjælland. Jeg går på Skovbo Privatskole. Min største skræk er katte og banan-kage.  Min lillesøster er lige død, og hun blev kun 8 år  Jeg har 1 fjordhoppe, og 2 holstener. Men 'bruger' kun fjordhoppen. Der udover har jeg 1 hund, 1 chinchilla?, 1 kat, 1 kanin og 4 lamaer.    Og så lige nogle film, hvor mig & Frej flipper helt ud (: video.google.com/video...dy+og+Frej video.google.com/video...dy+og+Frej
Mosa & Concertina . All-round pony søger rytter!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rtyrtr |
HGlarsen |
20-10-2006 00:12 |
|
Heej  Jeg hedder Pernille H. G. Larsen, og er 16 år gammel. Ride-vennerne kender mig mest som HG . hihi.. jeg har en kat. 1 ponyhingst, moonhaze silver spiral - som er cremello - desværre rider jeg nu på mit sidste ponyår så den skal vidre. Så købte jeg en junior hest, Kastan, den har gået noget højt osv, men den er skadet, og har været det 3-4 måneder. Jeg går på otterup skole i 10. klasse, og bagefter vil jeg på gym, det bliver nok Nordfyns . Jeg havde Yabadoo (kat. 2 palomino hingst) før hen, den er nu blevet solgt - men jeg savner den MEGET . jeg elsker at starte stævner, og starter meget . jeg har ingen andre sportsgrene end ridning  Jeg har 2 søstre der begge er i "rideverdenen", især min ene søster er en stor hjælp for mig, hun bruger MANGE weekender på mig og mine stævner! jeg har en mor og en far  Jeg elsker sku hele min familie <3
Pernille H. G. Larsen - Moonhaze Silver Spiral , Kastan - nu uden Yabadoo . - Team AND & TEAM JENSEN -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mig... |
|
|
Hej jeg hedder Anne Olesen og jeg er 17 år  Jeg har en islandsk ponyhoppe på snart 17 også Hun er musegrå, og 1.28 i stang.  Jeg har også en hund. En rød cockerspaniel der hedder Karl  Til daglig går jeg på Fyns HF kursus, på 1 år. Jeg bor i Odense NØ, og Lokka står opstaldet lige ned til odense fjord.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine skønheder |
mantuz & chellzen |
20-10-2006 09:13 |
|
 Hejsa Jeg hedder Anita er 14år er født den 10-01-1992 jeg går i 8.a og bor i syd sjælland har blå øjne :b vi har 4 ponyer.  Amanda - hygge hest Hun er 6 år Hendes far er kåret shetlænder og hendes mor er kåret miniature knabstrupper. hun er rød med lys man og hale. hun er 102 cm i stg.mål.  Snuske - hygge hest hun er fra 1998 hun er en shetlænder og hendes farve er Sortbrun hun er 102 cm i stg.mål  Mini - køre hest Hun er fra 1998 hun er en shetlænder og hendes farve er Sort broget hun er 92 cm i stg.mål  Chanell - min skønhed Chanell - min skønhed Hun er 20 år og er en New forest / Dartmoor hun er sortbrun og er 134cm i stg.mål Jeg rider spring dressur og ture på hende. og udstiller hende på 4h dyrskuer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heheheheheheheheh |
Ericalinde |
20-10-2006 09:39 |
|
hej jeg er en pige på elve men bliver 12 d. 16 november og jeg har en pony der hedder darma og hun er 4 år  her er hun så er hun ikke skøn hehe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|