|
|
| Arrgh. Jeg klippede mig selv! *Billeder* |
| Forfatter:  |
Sandra (Beauty Star) |
| Dato:  |
19-10-2006 01:38 |
|
Hej ænder  HJÆLP man, mit hår er gyseligt xD Ville da lige gøre Julie xxx kunsten efter, da jeg syntes hendes hår er blevet rigtig pænt :'D Men det kunne jeg altså bare IKKE xD FØR:   Dulle xD EFTER x'/ :    Hvornår lærer jeg at holde fingrene for mig selv og væk fra håret og saksen? x'D Min kæreste havde endda advaret mig  Nå, lad mig høre jeres mening ænder ;'D
- Sandra & Beauty Star Himlen har tabt sin smukkeste stjerne - lige ned i armene på mig Beauty Star <3 Nutid, Datid, Beauty Star for evigt & altid <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krussemadulle |
|
|
pænt syntes jeg endda når du selv har klippet det 
» Lulu & Perle  » Fra HRS  » ÆgtePiraterRider Ægte Perler !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FGHFDJG |
Olaa |
19-10-2006 09:10 |
|
Huhu, det klæder dig, mus.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Blommetærte? |
|
|
Nu ikke fortvivl helt  Det er faktisk rigtig pænt.. Arg, nu må jeg også tage mig sammen så jeg ikke ænder med at få fingrene i MIT hår.. Så skal i se rædsel skal I ;b
Mvh. TanjaC ~Dagens nisse i ris á la mande~ -Just Keep Swimming, Just Keep Swimming-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Æhh... |
|
|
Det er da gået bedre end da du prøvede at farve håret 
Vegetacha & Buller El Hor ^**^ Oo (..) - If you want the rainbow you gotta put up with the rain. --Unknown.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
19-10-2006 10:44 |
|
NataSJa dog  Ej, jeg syntes virkelig det er forfærdelig grimt, nej hvor jeg dog ærgrer mig over at jeg klippede så meget af 
- Sandra & Beauty Star Himlen har tabt sin smukkeste stjerne - lige ned i armene på mig Beauty Star <3 Nutid, Datid, Beauty Star for evigt & altid <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Har du ikke bare klippet pandehår? Kan ikke rigtig se andet forskel?  Men det er da flot, når man tænker på at du selv har klippet det!
Patricia Jørgensen Jhnguderne rooxz  Status: Guden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
19-10-2006 10:52 |
|
Patricia: Jo, kun pandehåret. Men det er dælme også rigeligt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *** |
|
|
Jeg synes det er pænere til dig ..
♡ Mvh. Cecilie ♡ Rudkøbing Efterskole 06/07 Vil aldrig glemme dig Katja <3 www.Stald-DM.dk ~ Et Besøg værd ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Synes pandehåret blev en anelse for kort og for lige, men det vokser jo ret hurtigt ud  Ellers er det da meget godt gået Mit hår blev ikke lige så flot, da jeg forsøgte at klippe mig selv 
Duke Walking down the street, shooting people that I meet with my Rubber Tommy Water Gun!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rthdfyjfdyj |
|
|
Det er rigtig flot, mus <3
Mvh. Olaa'en  Formand for Stener/sten klubben! Fræækt <3 !? Gift med BS Cristiansen, min eneste ene.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| klippe klippe |
|
|
det er da blevet flot... vær du stolt af det... klipper også selv mit pandehår... selvom det ikke liiige altid bliver pænt... måske jeg skulle gå til frisøren når jeg aligvel får det gjordt gratis? 
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
Jeg syntes det er meget paent.
Sofie Yep thats me Savner Heste *Snøft* >>Jeg Vil snart Side på en hesteryg Ellers Går jeg da først helt amok.<< ER I GRAEKENLAND SAA ER SJAELDENT PAA, INDTIL D. 23 OKTOBER.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Well... |
Theis |
19-10-2006 21:00 |
|
Jeg kunne bedst lide det før Men det nye er også ganske pænt 
Mvh. Theis  ~ Dance with the devil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sandra (BBT)... |
|
|
Jeg synes ikke rigtig det går særlig heldigt for dig, når du lægger dig ud med dit hår ? Det blir' en HÅRknude... Snær snær 
Vegetacha & Buller El Hor ^**^ Oo (..) - If you want the rainbow you gotta put up with the rain. --Unknown.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
cecilie c |
20-10-2006 15:13 |
|
hva er der i vejen med det det er sq da pænt til diq ! kan godt lide det specielt hvor det er at du har sat det op i en heste hale !!!
cecilie  også kendt som cecilie c pleace dont call me sweet :D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Total smukt |
Cecilie seeger |
20-10-2006 15:40 |
|
Jeg synes det er total smukt til diig 
Knus Cecilie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jvfksgvhsK |
|
|
Synes nu det er pænt til dig 
~NUMSEFISKEN~ ¤Nu med Equito's Litote¤ *Mål er drømme med en deadline*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgdhg |
sunka<3 |
20-10-2006 20:28 |
|
det faktisk rigtig pænt , bare det var gået mig lige så godt , heeh men syns faktisk det er pænere nu !
Laura og den SKØRE araber <33 godt begyndt er halv fuldendt. -og det rigtige værktøj er det halve arbejde! så husk at starte med det rigtige værktøj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa.. |
|
|
SANDRA !! hva @!#$ har du lavet uden at fortælle mig noget ?! hvornår gjorte du det ? men @!#$ du er jo blevet til en lille nasty girl ej det sgu pænt til dig..
mvh sandra SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB)
hende med de 4 fede haffer..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pænt... |
Daggry |
21-10-2006 15:42 |
|
Det er da pænt til dig især hvis man tænker på at du selv har klippet det... 
Hilsen Ditte Helt inderst inde er der altid et venskab Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hryhrhrt |
|
|
du skulle have ladet mig ordne det!  ej, det er meget pænt 
Venlig hilsen Julie xxx Chili 1993 - 2006. I'll never forget you :'/ ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| altså opå |
|
|
Jeg syntes altså det er pænt! hav enten du selv har gjordt det eller ej! haha! du er køn som altid!
-Annsofie ©Med de forfinede dressurponyer© Macho & Julischka
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|