Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

lææææææænnnnnggeeee siden:0)
Forfatter: 
Dato:  16-08-2002 17:11
hejsa allesammen:0)
Jaaaaa nu er det jo lang tid siden at jeg har været herinde *fie spekulerer på om der overhovedet er nogen der kan huske hende??*
men hvordan går det hos jer?
her hos mig går det fino, skal til stævne imorgen med dutter ( også højelse dyreklinikcup finale- pyha langt ord ) skal starte både lørdag og søndag:0)
Har faktisk rimelig travlt for tiden, for min far har fødselsdag på fredag, og han holder føzdag, og om lørdagen i næste weekend skal jeg på kursus hos henrik johansen i sports rideklubben hedeland med boney, og der skal jeg være både lørdag og søndag:0) og kurset fortsætter tre weekeder frem - og indimellem det skal jeg også til guldbryllup, famillie fest og måske på ferie ( en afbuds rejse ) sååååååå jeg får travlt :0)
nå.. men håber at høre lidt om hvad i går og laver :0)
knus *fie og baby boney*
ps. Julie sorry at jeg ikke har skrevet, men vores internet har været nede :( skal nok gå ind og skrive i dag :0)
0
0
Svar på denne tråd

Re: lææææææænnnnnggeeee siden:0)
Forfatter: 
Dato:  16-08-2002 17:14
Hurra!! Fie er tilbage!! *WEEE* Vi har savnet dig!!

Held og lykke med stævnet!

*Vibeke*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
-forøvrigt kommer i ikke ind på joras????
-fie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
HARJ ven!! :)

C'fø'li' har jeg ik' glemt dig - altså helt ærligt, hva' regner du mig for!? ;-) Hehe, men ja, det er fa´me længe siden.

Hvad er der med din mobilos?? Har prøvet at ringe et par gange, men det er altid bar' din telefonsvarer - er den i orden nu eller hva ???

Smutter,ses

- *Dixie*, som fik sig et par go'e galopture i skoven på Bubber i dag! :) og som er pissetræt og smadret nu ...

PS. læs mit indlæg: "Min dag i går ;)" hvis du ik allerede har gjort det!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Haaaaai søde Fie :)

Har savnet dig herinde (selvom jeg heller ikke har været voldsomt meget herinde på det sidste)..

Håber at vi ses snart igen - har jo ikke kunne være så meget nede på gården på det sidste :( Og har også været syg lidt og sådan noget..

- Fnuller!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-08-2002 17:15
Nå ja, og mange gange held og lykke til stævnet !!! (også til Dutter) :-)(
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-08-2002 17:17
Velkommen tilbage
Knus&Kram Christina/Chri§§er

www.net-ponzer.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-08-2002 17:20
dixie: ja det er sku længe siden ( desværre ) hmmm ja min mobbi har det ik så godt ( åhøm det er vist nok noget med nogen regninger *Gg*) men regner snart med at den funker igen * I let u know * :0)
Fnulle: ja vi ses jo nok i aften, hvis du kommer derned med dutter:0) men ville faktisk rigtigt ringe til dig, men kan ikke lige huske dit nummer:0)
-fie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-08-2002 17:22
:) Så sender jeg lige en mail til dig me det. Du behøver jo ikke at ringe nu, hvis du ikke har lyst, men bare så du har det :)

- Fnuller!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-08-2002 18:53
ihhh rart at høre fra dig søde fie, har savnet en mail her på det sidste... godt du skriver igen, svarer hurtigtst muligt ...

Jeg tror at jeg har fortalt dig at jeg hedder Josca & Bongo herinde ... sååå nu ved du hvem lil' mig er...

Hvad er det nu dit mobilnrumber er... ?
Ka' ikkke huske det for har slette alle mailerne ...

Du f¨år mit i næste mail.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXX finger for dig og Boney i morgen, gid det vil gå vel søde fie, håber at han er belevt lidt sødere her på dte sidste ... IGEN, den smukke lille ponze burde ik' være så dum.

Når men jeg smutter igen glæder mig til at høre fra dig igen !!!

Stort Qnuz fra Julie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-08-2002 20:23
Dejligt at have dig tilbage igen..:)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-08-2002 21:05
kan godt huske dig. men velkommen tilbage
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider