|
|
| gys og gru på zulu |
| Forfatter:  |
HGlarsen |
| Dato:  |
18-10-2006 20:46 |
|
Er der nogle andre herinde fra, der også sidder og gyser med på Zulu lige nu ? Syntes det der "scarriest place on earth" er virkelig spooky - og langt det meste af det er garanteret bare snyderi, men det er sku uhyggeligt alligevel og jeg ville godt nok aldrig mig selv for de de mennesker gør! Desuden var ham der hovedpersonens kæreste fra scream (skeet ulrich) da bare den lækreste i hele verden . Skal til og se Scream 2 nu, den har jeg ikke set før!
Pernille H. G. Larsen - Moonhaze Silver Spiral , Kastan - nu uden Yabadoo . - Team AND & TEAM JENSEN -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
hvad handler den om smukke ?!
* Line uden Nikita * My passion, my dream, my future.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| iii |
L-F |
18-10-2006 21:06 |
|
Arrrh, den sidder jeg os og ser haha Jeg har også kun set 1'eren :p
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| erterter |
HGlarsen |
18-10-2006 21:22 |
|
Det handler om sådan nogle hjemsøgte steder som folk skal være en nat - og undersøge tingene. det er VIRKELIG uhyggelige steder de har valgt! - lige før var der nogle der blev nød til at give op fordi de blev så bange! Oki Line - syntes du ikk bare at han er RÅ lækker ?
Pernille H. G. Larsen - Moonhaze Silver Spiral , Kastan - nu uden Yabadoo . - Team AND & TEAM JENSEN -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| oevoevoev |
|
|
Nej de kan jeg ikke er i graekenland.8( Oev, Elsker saadan nogle film.
Sofie Yep thats me Savner Heste *Snøft* >>Jeg Vil snart Side på en hesteryg Ellers Går jeg da først helt amok.<< ER I GRAEKENLAND SAA ER SJAELDENT PAA, INDTIL D. 23 OKTOBER.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| traalala |
Zååph |
18-10-2006 21:29 |
|
heej. [x tør virkelig ikke se det der, haha.. er bare en total kylling med sådan noget der! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pernille |
L-F |
18-10-2006 21:32 |
|
Jooo meget G'rrr ;b haha ! Ejj nu ser jeg så world cup fra Oslo i stedet  Tina opgav på Andante 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| traalala |
Zååph |
18-10-2006 21:34 |
|
Line: hva kanal er det på? d:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Hehe, jeg så også lige starten af det, men trykkede hurtigt væk igen, ellers kan jeg ikke sove  Ahj, ville hellere se anti mobning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| iii |
L-F |
18-10-2006 21:44 |
|
Det er på Eurosport
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| trerterteter |
HGlarsen |
18-10-2006 22:04 |
|
haha, ej hvor er i nogle kyllinger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Hvad er det? 
Duke Walking down the street, shooting people that I meet with my Rubber Tommy Water Gun!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| erterrty |
HGlarsen |
18-10-2006 22:45 |
|
Har forklaret det længere oppe 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Arh, flot, mig  Har jeg faktisk set før! Så det med nogle folk ombrod på et gammelt, efter sigende, hjemsøgt skib. Kan huske der var én der skulle tilbringe natten eller bare et vist antal timer, i en gammel fængselscelle, eller sådan noget. Der var også én, der skulle sidde på en stol, og blive filmet med varmefølsomt kamera. Der dukker så nogle røde, gule og lilla farver op bag vedkommende, og pludseligt får han/hun næseblod. Var ret sejt. Der var også én, der skulle tage noget tøj på, der havde tilhørt en person fra besætningen. Mere kan jeg ikke huske, men det var ret spændende!
Duke Walking down the street, shooting people that I meet with my Rubber Tommy Water Gun!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| reterte |
HGlarsen |
18-10-2006 23:10 |
|
DUKE: PRÆCIS  - det er sådan noget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vfsjvkabhfk. |
|
|
Så det heller ikke, men ville enormt gerne...  Hvis I vil se gys så skal I se "Jeepers Creep" I og II!!!
~NUMSEFISKEN~ ¤Nu med Equito's Litote¤ *Mål er drømme med en deadline*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla |
fck-albert |
18-10-2006 23:16 |
|
Jeg har lige set scream ,. den syns jeg ikk er ughyggeligt ,. men alt det andet ,. puha nej, jeg springer over 
Sandra og vildhesten April Tilhænger af duerne <3 Danske mestre - 2005/2006 F.C.København
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| erewrwere |
HGlarsen |
18-10-2006 23:32 |
|
jammen er det splatter eller gyser ? altså jeepers creepers ? Albert: nej den er bare sjov 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ckhvcdskvck |
|
|
HGlarsen: Lidt af begge dele. Der er blod og sammen-syede kroppe Men også scener, hvor dine nerver er ved at være godt brugte og man bare har mest lyst til at gemme sig under dynen!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| retertteqOk |
HGlarsen |
18-10-2006 23:47 |
|
Okaay  . hihi, for kan ikk holde ud at se splattere- som HOSTEL - @!#$ den er klam, min veninde fik mig lokket ind og se den, jeg anede ikke det var en tortur film. @!#$ det var klamt. havde det dårligt LÆNGE efter, og får det stadig dårligt når jeg tænker på den. vile MEGET gerne gå, men hun ville bare blive. @!#$ jeg var sur 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vjnfjflvlæ |
|
|
HGlarsen: Hehe... Hmm... Så ved jeg ikke om du kan tåle at se Jeepers Creepers De er satme også ulækre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| re. dims |
Zoubareva |
18-10-2006 23:55 |
|
Jeg missede lgie starten af Scream 2, men så den ellers færdig... :-/ SUper forudsigelig, men okay? 
(\_/) (hesteører) .:Gullaschbaronessen:. (også kendt som zebraen) DU TROR - Jeg ved... ^_^ (...Det må være al den gullasch... ?)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| erterterre |
HGlarsen |
19-10-2006 00:03 |
|
Numsefisk: TRO mig - INTET måler sig med den film, det er en HEL film der KUN handler om at torturere, du ved hvad jeg mener når du ahrs et den - jeg sad med lukkede øjne og øre hele filmen igennem .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Synes Hannibal The Cannibal er meget sej 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jdhsbgfvrhk |
|
|
HGlarsen: Haha... Den må jeg se så!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdkbsdfbfb |
*Camilla* |
19-10-2006 10:37 |
|
Haha, jeg så også skream 2...UHH synes den var spooky. Der hvor hun står inde i det der lydstudio eller hvad det er, og hendes ven så står ude på den anden side af ruden og banker og så kan man bare se at ham der ´skream' kommmer omme bag ved..ARRHHH
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zulus halloween uge.. |
|
|
Yes.. Jeg har set nogle af dem.. i går kom jeg til at se "Texas chainsaw masacre" og vidste ikke det var den, men @!#$, den var scary.. I SKAL SE DEN DER KOMMER PÅ SØNDAG KL. 21:00 - den er f*cked up uhyggelig..!
Whatever  + I Wonder Why +
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| reterter |
HGlarsen |
19-10-2006 11:10 |
|
Numsefisk: nej lad være, for din egen skyld jeg fortryder så inderligt at jeg tog ind og så den  Camilla: haha, ja ! den er ikke så uhyggelig igen, men meget god . Whatever: ja den er bare SÅ klam. Hvilken kommer der på søndagP? den må jeg se!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Texas Chainsaw Massacre er da grinagtig? xD Gudeunderholdende  Jeg vil råde jer til at se Evil Dead (nummer 1) - DEN er skræmmende! *VAG* Og hylemorsom 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hahahaa |
*Camilla* |
19-10-2006 12:12 |
|
HG : Ja, den er ikke en af de slemmeste, men alligevel 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HGLarsen.. |
|
|
Kan ikke huske hvad den hedder på dansk, men på engeslk hedder den vidst nok: What lies beniegh, eller så noget (aner ikke hvorden det staves :s) Orh, hvad er det nu den hedder på dansk ? Er ikke helt sikker, men måske " under overfladen" men kan ikke huske det..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdrgtertr |
HGlarsen |
19-10-2006 15:38 |
|
Duke: jeg syntes den er klam - især med alle de underlige mennesker ? og de der ægte optagelser! uhyggelig er den ikke rigtig, kujn når man tænker over at de optagelser af politimanden er ægte! Whatever: ahaa :d . den skal jeg se hvi jeg når at komme hjem fra wilhelmsborg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Whatever - den film du tænker på, hedder på dansk "Bag Facaden" og på engelsk, "What Lies Beneath". Også en skodfilm Det er så kikset, når de kommer under vandet, og hende... den dræbte kommer og tager "Indiana Jones" (Harrison Ford) xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| reterterter |
HGlarsen |
19-10-2006 20:32 |
|
så så, i behøver jo ikke at afslørre hele filmen, vel  har lige kigget på Zulu, der står the haunting skulle have kommet i morgen, og texas chainsaw... skulle have kommet idag? hehe. underligt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HGLarsen.. |
|
|
Jeg har lige fundet ud af at "Bag facaden"( What lies benath ) kommer på søndag kl. 21 men på TV2 FILM..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vjsvbfhdsak. |
|
|
HGlarsen: Haha... For sent, jeg har allerede tænkt mig at låne den  Så "The village" for kort tid siden og blev da godt nok lige skuffet Den er jo ikke spor uhyggelig! ØV! Hvis I gerne vil have et vildt godt gys så skal I se "The descent". Den er satme klam!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| retettr |
HGlarsen |
20-10-2006 20:32 |
|
Numsefisk: JA - the village er så DÅRLIG ! blev også vildt skuffet da mig og min veninde skulle have hadt en "gyser-aften" med den!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
20-10-2006 22:48 |
|
Scream 2 er så røv sjov!!! Jeg turde ikke rigtig se den, for var alene, men så så jeg alligede lidt, og jeg var bare ved at dø af grin!!! Det er nok fordi jeg har set scary movie hvor de går grin med den, men alligevel! Det hvor scream falder inde i stuen, eller der hvor ham der skal snakke med ham og holde ham hen så tager han bare telefonen "Hva så?" LOL!
And I'll try to like horses And I'll try to like horses . Don't you just love goodbyes? Kode123 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
JosefineS |
21-10-2006 11:45 |
|
De fleste splat film er SÅ SJOVE , fks. the grudge , er bare SÅ @!#$ SJOV !!! den er ik spor uhyggelig ... HAr ik set hanibal the canibal , men vil nok heller se etteren først (ondskabens øjne) , min veninde har set den og fortalt mig alt om den , så kender den godt , kan måske invitere hende hjem og så kan vi se hanibal the canibal , ja lol ..
Josefine - Sukema aka Flæske! © Røde heste Er de bedste Dem kan ingen tæske Vel lille flæske ?? 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kghvlu |
TeamANDRikke |
21-10-2006 12:30 |
|
Hehe . Jeg så ogs det på Zulu . Det er virkelig spooky . 
Rikke Thingholm (TEAM AND) » Elsker Penny Lane «
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rtyrtytyrtr |
HGlarsen |
21-10-2006 12:49 |
|
Ja jeg havde også lidt svært ved at tage det seriøst når man har set scarry movie .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsjvfbghdk |
|
|
HGlarsen: Men jeg har købt den alligevel Synes handlingen er god nok, men man skal ikke rgne med et godt gys  JosefineS: Nej, The Grudge er SÅ uhyggelig!!! Jeg er stadig ved at skide en neger og 3 snemænd hver gang jeg ser den!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 44trertetr |
HGlarsen |
21-10-2006 13:23 |
|
haha okay 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
21-10-2006 19:47 |
|
HG: Ja, det er bare pise sjovt han står og snakker med en eller anden seriemorder "Hva så?" 
And I'll try to like horses And I'll try to like horses . Don't you just love goodbyes? Kode123 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| retertr |
HGlarsen |
21-10-2006 20:39 |
|
hahaa, er det, det der "wazzuuup" du tænker på ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|