|
|
| arrrghhh monster aedeflip |
|
|
indtil nu har jeg aedt en halv pose jellybeans en lille pose chips en stor muffin en masse toerrede abrikoser og sygt mange noeder og er igang med at aede alle mine ga-joler hvad kan jeg goere for at holde op ihhh jeg bliver jo bolle fed...  ps har lige drukket en masse cola
Dalia med Mon Cheri Mon Ami den sorte perle Er der nogen der kender ismulen Kolfaxi Fra Granlygård? Så må du meget gerne kontakte mig på daliamusen@hotmail.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| meee tooo |
| Forfatter:  |
picoloen |
| Dato:  |
18-10-2006 12:29 |
|
osse jeg! 2talt sulten! Efter noget sødt  måske jeg skulle prøve noget frugt? nææ det er for kedeligt! går lige ud i køkkenet! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| okaaay |
|
|
har fundet en noedloesning paa mit aedeflip hehe TYGGEGUMMI muhahahahah muhahahaha 
Dalia med Mon Cheri Mon Ami den sorte perle Er der nogen der kender ismulen Kolfaxi Fra Granlygård? Så må du meget gerne kontakte mig på daliamusen@hotmail.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Os mig... |
|
|
Haha, Ja kender det godt Sulten Efter SOEDT. Nammnm Tyggegummi, fantastisk ide.
Sofie Yep thats me Savner Heste *Snøft* >>Jeg Vil snart Side på en hesteryg Ellers Går jeg da først helt amok.<< ER I GRAEKENLAND SAA ER SJAELDENT PAA, INDTIL D. 23 OKTOBER.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej nej nej |
|
|
nu har min onde far givet mig verdens stoerste plade noede chokolade ohh my god hvad skal jeg goere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
18-10-2006 14:16 |
|
Welcome to my life 
Born to be wild 
Special. Like a rocket through me. You're special
Trøller
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålål |
Find-Nemon |
18-10-2006 15:25 |
|
Den der "sygdom" kronisk sult har jeg vist også lidt af 
x Case Closed X Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalal |
Pirat-Lunde<3 |
18-10-2006 19:16 |
|
den sygsom lider jeg vist også af  idag har jeg spist: 2 toast 1 kæmpe sandwich 2 æbler 4 stykker kage slik pasta med bacon ( 2 portioner) Jaa det kan være meget værre 
Lunde & Dizett Bedre kendt som © Team Dissen © *Vinder af søhøjlandets mini cup for pony i dressur år 2006*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mvlugckjugc |
|
|
You and me baby  Jeg æder også konstant og jeg ER blevet fed. Nyd tiden 
Venlig hilsen Julie xxx Chili 1993 - 2006. I'll never forget you :'/ ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julie xxx |
|
|
det er bare det at jeg er fed faktisk inden mit aedeflip nu staar den paa pizza til aftensmad huuulk mums  det er godt at man rider en giga hest hver dag det maa da gi muller hehehe nejnej har lige faandet en muffin til 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| olaa... |
|
|
jeg kender ogsaa et sted der hedder granlygaard men det er ikke det jeg leder efter det er min gamle musegraa islaender kolfaxi han hedder ogsaa os bare fra granlygaard da han er foedt paa en gaard der hedder granlygaard hehe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 45uyrytu |
|
|
Ja, men har kontakt til de mennesker. Så hvis du ved hvor det ligger henne, så ka' jeg måske finde ud af hvor han er ?
Mvh. Olaa'en  Formand for Stener/sten klubben! Fræækt <3 !? Gift med BS Cristiansen, min eneste ene.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
jeg tror ikke at de hved hvor han er da jeg koebte ham af en dame og soelgte ham til en anden dame som saa soglte ham videre til en tredje dame som vil bruge ham til hyggetur og desuden er der mange gaarde der hedder granlygaard
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sfbsfnn |
sunka<3 |
20-10-2006 20:34 |
|
arg , du ik den eneste , æder konstant , hele tiden , manne man føler sig gravid !!
Laura og den SKØRE araber <33 godt begyndt er halv fuldendt. -og det rigtige værktøj er det halve arbejde! så husk at starte med det rigtige værktøj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|