|
|
| Stævne Søndag D. 15 oktober |
| Forfatter:  |
Mini-Hulehøj |
| Dato:  |
16-10-2006 23:35 |
|
Heej Ænder'  I søndags var jeg jo til stævne, I LB B4 på Cirkeline blev jeg nummer 2 og anden Uplaceret på min den anden pony Sheik.. I LA blev jeg nummer 5 på Cirkeline, det var en B1 og det blev så den første gang hun skulle gå MB med mig og vi/ JEG var ret nervøs for om den ville hoppe,. Men der var INTET den var rigtig fin. Jeg blev så fjerde Uplaceret på sheik med en bom på sidste spring..  ihhh hvor irriterende main.. Men her er nogen billeder..      Det var alt for denne gang...
Zelina Hulehøj med - Toxic Daisy♥Pascal♥Sheik♥Nitter♥Cirkeline♥ ( B og A pony i spring sælges, Pascal og Toxic Daisy ) Hjemmesiden er;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kommentarer... |
Mini-Hulehøj |
17-10-2006 00:01 |
|
slet ingen kommentarer??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Det lyder da til det gik rigtig godt! Tillykke med resultaterne.. 
Signe og prinsessen Nellie - Chazizz, vent på mig ved regnbuebroen. Du er elsket og savnet <'3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Find-Nemon |
17-10-2006 00:43 |
|
Tillykke med resultaterne. Det er nogle smukke ponyer du har! Det er da godt nok nogle "farlige" spring de har der 
x Case Closed X Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| damdadam |
CamillaAladdin |
17-10-2006 08:03 |
|
Det ser rigtig godt ud!, Og nogle virkelig smukke ponyer. HVor var det henne?
Janneborgs Aladdin Verdens Dejligste Pony Aladdin og Camilla!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
tillykke... hvor var du henne af?
Carina. Mango-Min elskede DV'er. Nu military vinder. Surprise- Min smukke ponyblanding.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krussemadulle |
|
|
hehe tillykke søde xD og det er da' de samme spring der er video af herinde fra en pony landsstævne - sikkert samme sted bare indendørs (: Men endnu engang STORT tillykke 
» Lulu & Perle  » Fra HRS  » ÆgtePiraterRider Ægte Perler !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er IKKE en john xD kun lidt ? |
|
|
Tillykke  Hvor red du henne ?
louise<3 mumlende blondine grovbolle diller & vidunderdyret Dilli :')
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123123123 |
|
|
Alletiders billeder, og utroligt dejlige ponyer! Tillykke med det, det gik da fint nok saa  - lige en enkelt ting.. husk at kigge op over springet (jeg glemmer det ogsaa tit)
Trinity My passion, my dream, my future
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
MariaFN |
17-10-2006 10:44 |
|
Tillykke... Rigitig søde pony, gode billeder og pæne eqipager 
©Hilsen Maria© -Anton din over skønne og dejlige pony<'3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ... ... ... |
|
|
Hehe du var så sej Til Lykke 002-Pirat: Nej det var ikke samme sted, de spring kommer fra kongelundes rideklub. De har bare lejet hvores spring, da de ikke selv har fået lavet deres egne endnu 
De Kærligeste Hilsner  ღ L i s b e t h ღ Kat. 1 B-pony Spring til salg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 476iftylogykhoiæø |
|
|
ser godt ud! mega seje spring!! 
©Maria med Prinsen© !Os to forever and ever and ever and ever! Team spring
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 6 Teqn |
Mini-Hulehøj |
17-10-2006 18:13 |
|
Find-Nemon: Nej de er ikke så farlige, der var mest bomspring, der var en ''mur'' og nogen kappa plader men det var da også det.. louise&dilli, CamillaAladdin, & Carina, mango og surprise: Det var AAGS ( Aagerupgård ) 002-Pirat: Som Lisbeth har sagt, det er spring de har lånt fra KRK ( Kongelundens Rideklub ) Og det er så der fra du har set springene til B-stævnet i kongelunden... Fra
Zelina Hulehøj med - Toxic Daisy♥Pascal♥Sheik♥Nitter♥Cirkeline♥ ( B og A pony i spring sælges, Pascal og Toxic Daisy ) Hjemmesiden er;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mini-Hulehøj |
Find-Nemon |
17-10-2006 19:34 |
|
Mini-Hulehøj: Nu mente jeg mere udseendet 
x Case Closed X Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum.. |
|
|
Super gode og skarpe billeder! Meget lækre ponyer .. Tillykke med placeringerne Godt gået  Var det et c-stævne?
Mvh Kristina G. Outzen *Around Pictures* Linse sælges - kig præsentation Hubertusjagt d. 15. oktober
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ... . .. .. . . |
|
|
maeh: Hehe det ku godt være gået bedre  Var til stævne på II'eren for første gang i et stykke tid, og ja jeg faldt af Men han sprang rigtigt godt og var glad.. Ja Stjerne pille en bom i LA, hmm min egen skyld.. Og i MB Havde jeg et eller andet med de to dobbelt spring der var, hehe så der røg et par bomme, men de var begge 2 dejligt gåendne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Haha haha |
|
|
Ja jeg faldt sku af igen igen  Jeg må lære det en eller anden dag 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| traalala |
Zååph |
18-10-2006 20:35 |
|
rigtig gode billeder, og tillykke med resultaterne.  det der underlag rider jeg også med på den hest jeg passer, hehe. ret informerende ik? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|